Οι Αμερικανοί δεν γνωρίζουν πώς να διαβάσουν ένα θερμόμετρο
Πηγή Φωτογραφίας: freepik // Οι Αμερικανοί δεν γνωρίζουν πώς να διαβάσουν ένα θερμόμετρο
Οι Αμερικανοί δεν γνωρίζουν πώς να διαβάσουν ένα θερμόμετρο, όπως έδειξε σχετική έρευνα στις ΗΠΑ.
Όταν πρόκειται για βασικές δεξιότητες, όπως η δημιουργία ενός συνδυαστικού ταξιδιωτικού δρομολογίου, η ανάγνωση ενός θερμομέτρου ή η εύρεση πληροφοριών από έναν ιστότοπο, οι Αμερικανοί υστερούν σε σχέση με άλλες πλούσιες χώρες.
Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από ένα παγκόσμιο τεστ τεχνογνωσίας ενηλίκων, το οποίο μετρά την ετοιμότητα για εργασία και την επίλυση προβλημάτων μεταξύ των εργαζομένων σε βιομηχανικές χώρες.
Τα αποτελέσματα δείχνουν σε μεγάλο βαθμό ότι οι λιγότερο μορφωμένοι Αμερικανοί εργαζόμενοι μεταξύ 16 και 65 ετών είναι λιγότερο ικανοί να βγάλουν κατανοήσουν και να βγάλουν συμπέρασμα από ένα τμήμα κειμένου, να ερμηνεύσουν κλάσματα ή να συλλογιστούν σκεπτόμενοι τα αντικείμενα σε τρεις διαστάσεις.
Οι μαθητές στις ΗΠΑ προσπαθούν να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος λόγω της πανδημίας, με τις βαθμολογίες στα μαθηματικά να είναι οι χαμηλότερες εδώ και πολύ καιρό, σε σχέση με συνομηλίκους τους σε άλλες χώρες του κόσμου.
Υποδηλώνει επίσης ότι οι εργοδότες μπορεί να δυσκολεύονται να βρουν εργαζόμενους ικανούς για βασικά επίπεδα κριτικής σκέψης. «Υπάρχει μια φθίνουσα τάση στις Ηνωμένες Πολιτείες όσον αφορά στις δεξιότητες», δήλωσε η Peggy Carr, επίτροπος στατιστικής υπηρεσίας στο Υπουργείο Παιδείας. «Με την πάροδο του χρόνου είδαμε περισσότερους ενήλικες να συγκεντρώνονται στις χαμηλότερες βαθμίδες αυτής της κλίμακας».
Ο αριθμός των υποψηφίων στις ΗΠΑ των οποίων οι δεξιότητες στα μαθηματικά δεν ξεπέρασαν αυτές που αναμενόταν από έναν μαθητή δημοτικού σχολείου αυξήθηκε στο 34% του πληθυσμού από 29% το 2017, την τελευταία φορά που χορηγήθηκε το τεστ. Οι βαθμολογίες επίλυσης προβλημάτων ήταν επίσης ασθενέστερες από ό,τι το 2017, με τη μέση βαθμολογία των ΗΠΑ κάτω από τον διεθνή μέσο όρο.
Το Πρόγραμμα για τη Διεθνή Αξιολόγηση των Ικανοτήτων Ενηλίκων δόθηκε σε 31 βιομηχανικές χώρες ή οικονομικές περιοχές. Συνολικά περίπου 160.000 ενήλικες συμμετείχαν στην εξέταση, συμπεριλαμβανομένων 4.600 στις ΗΠΑ. Έχει διεξαχθεί τρεις φορές, μία φορά μεταξύ 2012 και 2014, ξανά το 2017 και τέλος, το 2023.
Στο πιο πρόσφατο τεστ, οι ΗΠΑ κατέλαβαν την 14η θέση στον αλφαβητισμό, την 15η στην προσαρμοστική επίλυση προβλημάτων και την 24η στην αριθμητική. Οι ίδιες οκτώ χώρες ήταν κορυφαίες και στις τρεις κατηγορίες: Φινλανδία, Ιαπωνία, Σουηδία, Νορβηγία, Ολλανδία, Εσθονία, Βέλγιο και Δανία.
Από το πρώτο τεστ, πριν από περισσότερο από μια δεκαετία, η Δανία, η Αγγλία, ο Καναδάς και η Γερμανία έχουν ξεπεράσει τις ΗΠΑ στον αλφαβητισμό. Η Σιγκαπούρη, η Ιρλανδία και η Γαλλία έχουν προχωρήσει στις δεξιότητες αριθμητικής, όπως ο υπολογισμός ποσοστών και αναλογιών και η χρήση αναλογικής συλλογιστικής.
Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το χάσμα μεταξύ των δεξιοτήτων που χρειάζονται οι εργοδότες και εκείνων που διαθέτουν οι εργαζόμενοι, μεγάλωσε. Μεταξύ των περίπου 40.000 υποψηφίων που συμμετείχαν στις εξετάσεις Fundamentals of Engineering για εργασία ως επαγγελματίες μηχανικοί, οι βαθμολογίες μειώθηκαν κατά περίπου 10%. Οι βαθμολογίες των τεστ μειώθηκαν επίσης στις εισαγωγικές εξετάσεις κολεγίων, στις στρατιωτικές αξιολογήσεις και στις εξετάσεις νοσηλευτικής, σύμφωνα με μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς και άλλους οργανισμούς που διαχειρίζονται τα τεστ.
Το χάσμα στην τεχνογνωσία μεταξύ των Αμερικανών προϋπήρχε του Covid, είπε η Carr, και πιθανότατα συνδέεται με τον χρόνο που περνάμε μπροστά στην οθόνη και τις φθίνουσες συνήθειες ανάγνωσης τόσο των παιδιών όσο και των ενηλίκων.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας