Νέα πακέτα μπαταριών με εμβέλεια 373 μιλίων από την CATL
Πηγή Φωτογραφίας: The Select Committee of CCP
Η CATL η οποία είναι ο μεγαλύτερος παραγωγός μπαταριών ηλεκτρικών οχημάτων (EV) στον κόσμο, αποκάλυψε δύο τυποποιημένα μοντέλα μπαταριών σε μια προσπάθεια να εξορθολογίσει την εναλλαγή μπαταριών σε τέτοιου είδους μεταφορικά μέσα.
Η εταιρεία ανακοίνωσε επίσης ότι θα κατασκευάσει τους πρώτους 1.000 σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών το επόμενο έτος.
Οι επόμενοι 10.000 σταθμοί θα αναπτυχθούν με συνεργάτες, με ένα τελικό σύνολο 30.000 σταθμών ανταλλαγής να προγραμματίζονται σε ολόκληρη την Κίνα.
Ο Robin Zheng (ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας), τόνισε ότι η CATL θα συνεχίσει να προωθεί την τυποποίηση της ανταλλαγής μπαταριών, με βασική εστίαση στην τυποποίηση του μεγέθους της μπαταρίας.
Μπαταρίες για EV κατηγορίας Α και Β
Οι μπαταρίες 20# και 25# Choco-SEB (Swapping Electric Blocks) από την CATL υποστηρίζουν χημικές χημικές ουσίες τόσο φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) όσο και νικελίου λιθίου κοβαλτίου μαγγανίου (NMC).
Παρόμοια με τον τρόπο με τον οποίο η βενζίνη είναι διαθέσιμη σε ποιότητες οκτανίων 92 και 95 στην Κίνα, οι μονάδες Choco-SEB 20# και 25# παρέχουν μια ηλεκτρική εναλλακτική, όπως υποστηρίζει η εταιρεία.
Το μπλοκ εναλλαγής μπαταριών 20# είναι σχεδιασμένο για οχήματα κατηγορίας A0, παρέχοντας αυτονομία έως και 310 μιλίων (500 km) υπό CLTC. Τα οχήματα της κατηγορίας Α0 στην Κίνα περιλαμβάνουν μικρά αυτοκίνητα πόλης και υποσυμπαγείς χάτσμπακ.
Το μπλοκ εναλλαγής μπαταριών 25# είναι κατάλληλο για ηλεκτρικά οχήματα κατηγορίας Α και Β, προσφέροντας αυτονομία έως και 373 μιλίων (600 km).
Τα οχήματα κατηγορίας Α στην Κίνα είναι συμπαγή αυτοκίνητα όπως το BYD Dolphin, ενώ η κατηγορία Β περιλαμβάνει αυτοκίνητα μεσαίου μεγέθους όπως το BYD Seal.
Ο Yang Jun (Διευθύνων Σύμβουλος του βραχίονα ανταλλαγής μπαταριών CAES της CATL), εξήγησε ότι η μπαταρία #20 LFP προσφέρει 42 kWh με αυτονομία 248 μιλίων (400 km), ενώ η έκδοση NMC παρέχει 52 kWh και αυτονομία 310 μιλίων (500 km).
Το πακέτο #25 LFP προσφέρει 56 kWh με αυτονομία 310 μιλίων (500 km) και η έκδοση NMC έχει 70 kWh και εμβέλεια 373 μιλίων (600 km).
Επιπλέον, το πλεονέκτημα του Choco-Swap έγκειται στη χρήση ενέργειας βάσει των αναγκών του, επιτρέποντας στους χρήστες να πληρώνουν ανάλογα με τη χρήση αντί να αγοράζουν ολόκληρα πακέτα μπαταριών, μεγιστοποιώντας την αξία κάθε μπαταρίας.
Η αλλαγή μπαταριών θα καλύψει το 1/3 των αναγκών ενέργειας EV έως το 2030
Ο Zeng ανακοίνωσε ότι όλες οι νέες τεχνολογίες μπαταριών από την CATL θα εφαρμοστούν στα μοντέλα Choco–Swap στο μέλλον.
Αυτή η τυποποίηση αναμένεται να μειώσει το κόστος ανάπτυξης για οχήματα με δυνατότητα ανταλλαγής μπαταριών, να μειώσει τους κύκλους ανάπτυξης νέων οχημάτων πάνω από 6 μήνες και να εφαρμόσει το τρίπτυχο «ποιότητα, απόδοση και κόστος».
Η CATL ανακοίνωσε επίσης ότι 10 ηλεκτρικά οχήματα με εναλλάξιμα πακέτα μπαταριών Choco-SEB θα κυκλοφορήσουν από το 2025.
Η εταιρεία συνεργάστηκε με τις GAC, BAIC, Wuling και FAW για την ανάπτυξη αυτών των μοντέλων.
Η εταιρεία εισήλθε επίσημα στην αγορά ανταλλαγής μπαταριών τον Ιανουάριο του 2022 με το λανσάρισμα της επωνυμίας ανταλλαγής μπαταριών EVOGO.
Ο Zheng δήλωσε ότι μέχρι το 2030, η αλλαγή μπαταριών αναμένεται να καλύψει το 1/3 των αναγκών αναπλήρωσης ενέργειας για ηλεκτρικά οχήματα.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας