Διεθνή

Αεροπορική τραγωδία στη Νότια Κορέα: Ξεκινούν έλεγχοι σε όλα τα Boeing 737-800

Αεροπορική τραγωδία στη Νότια Κορέα: Ξεκινούν έλεγχοι σε όλα τα Boeing 737-800

Πηγή Φωτογραφίας: Al Jazeera

Πολλά ερωτήματα εγείρει το νέο αεροπορικό δυστύχημα στη Νότια Κορέα που οδήγησε στο θάνατο 179 από τους 181 επιβαίνοντες

Οι αρχές της Νότιας Κορέας ανακοίνωσαν σήμερα πως σχεδιάζουν «ειδικές επιθεωρήσεις» όλων των Boeing 737-800 που χρησιμοποιούνται στη χώρα, μετά τον θάνατο 179 ανθρώπων στη συντριβή επιβατικού αεροσκάφους του τύπου αυτού αμέσως μετά την αναγκαστική προσγείωσή του χθες Κυριακή στην πόλη Μουάν.

Συνολικά «101 αεροσκάφη Boeing 737-800 χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή στη Νότια Κορέα» και «εξετάζουμε επιλογές για να διενεργήσουμε ειδικές επιθεωρήσεις» όσον αφορά την ασφάλειά τους, εξήγησε σε δημοσιογράφους ο Τζου Τζονγκ-γουάν, αξιωματούχος αρμόδιος για τον τομέα των αερομεταφορών στο υπουργείο Μεταφορών στη χώρα της Ασίας.

Πολλά ερωτήματα εγείρει το νέο αεροπορικό δυστύχημα στη Νότια Κορέα που οδήγησε στο θάνατο 179 από τους 181 επιβαίνοντες.

Εμπειρογνώμονες που μίλησαν στο Reuters αμφισβήτησαν τις αρχικές εκτιμήσεις ότι το αεροσκάφος Boeing 737-800 χτυπήθηκε από σμήνος πουλιών, επισημαίνοντας ότι αυτό που προκαλεί έντονο προβληματισμό είναι το γεγονός ότι δεν άνοιξαν οι τροχοί του.

Το αεροσκάφος όπως δείχνει βίντεο που μεταδόθηκε σε τοπικά μέσα, γλίστρησε στον διάδρομο προσγείωσης χωρίς ορατό εξοπλισμό προσγείωσης και στη συνέχεια χτύπησε σε τοίχο.

«Γιατί οι πυροσβέστες δεν έριξαν αφρό στον διάδρομο προσγείωσης; Γιατί δεν ήταν παρόντες όταν το αεροπλάνο έπεσε; Και γιατί το αεροσκάφος έπεσε τόσο μακριά στον διάδρομο; Και γιατί υπήρχε ένας τοίχος από τούβλα στο τέλος του διαδρόμου;» είπε ο συντάκτης της Airline News, Τζέφρι Τόμας.

Ειδικοί αναλυτές τόνισαν ωστόσο, ότι χρειάζονται περισσότερα στοιχεία προτού οι αρχές της Νότιας Κορέας μπορέσουν να εντοπίσουν οριστικά τι θα μπορούσε να προκάλεσε τη συντριβή συμπεριλαμβανομένων εικασιών από τοπικούς αξιωματούχους για ενδεχόμενο χτύπημα πτηνού πριν από την προσγείωση.

Τα σχόλια έγιναν αφότου ο Lee Jeong-hyun, επικεφαλής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας της Muan, ενημέρωσε τα μέσα ενημέρωσης ότι η αιτία του συγκλονιστικού δυστυχήματος «υπολογίζεται ότι ήταν το χτύπημα πουλιού ή η κακοκαιρία». Όμως, τα πλάνα της συντριβής έδειξαν καθαρό ουρανό εκείνη την ώρα.

Ο David Soucie, πρώην επιθεωρητής ασφάλειας της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αεροπορίας, είπε ότι «η κερδοσκοπία είναι ο χειρότερος εχθρός ενός ερευνητή».

Εκπρόσωπος της Jeju Air αρνήθηκε να σχολιάσει την αιτία του ατυχήματος κατά τη διάρκεια συνεντεύξεων Τύπου, λέγοντας ότι διεξάγεται έρευνα.

Σύμφωνα με τους παγκόσμιους κανόνες αεροπορίας, η Νότια Κορέα θα ηγηθεί μιας πολιτικής έρευνας για τη συντριβή και θα εμπλέξει αυτόματα το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε το αεροπλάνο.

Ο καταγραφέας δεδομένων πτήσης βρέθηκε στις 11:30 π.μ. (02:30 GMT), περίπου δυόμισι ώρες μετά τη συντριβή, και ο καταγραφέας φωνής στο πιλοτήριο βρέθηκε στις 14:24, σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών της Νότιας Κορέας.

«Η συσκευή εγγραφής φωνής θα παρέχει πιθανώς την πιο ενδιαφέρουσα ανάλυση για το τι συνέβη σε αυτό το τραγικό δυστύχημα»

Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τα αεροπορικά ατυχήματα προκαλούνται συνήθως από ένα κοκτέιλ παραγόντων και μπορεί να χρειαστούν μήνες για να συνδυάσει τη σειρά των γεγονότων εντός και εκτός του αεροπλάνου.

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments