Pagenews.gr / Ναυτιλία / Η ευρωπαϊκή τεχνογνωσία, ηγέτιδα σε projects υπεράκτιων δραστηριοτήτων
Η αξιοποίηση της ευρωπαϊκής τεχνογνωσίας συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη καινοτόμων έργων παγκοσμίως, με την Kongsberg Maritime να πρωτοστατεί σε ένα νέο, υψηλής τεχνολογίας project στη ναυτιλία.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας της με την Compagnie Maritime Monegasque (CMM) και την Petrobras, η εταιρεία θα παράσχει σχεδιασμό και τεχνολογικές λύσεις για έξι υπερσύγχρονα υβριδικά πλοία υποστήριξης πλατφόρμας (Platform Supply Vessels ‒ PSVs), χωρητικότητας 5.000 dwt.
Τα νέα πλοία, μήκους 92 μ., βασίζονται στο καινοτόμο μοντέλο UT7420, τη νεότερη έκδοση της επιτυχημένης σειράς σχεδίων UT της Kongsberg Maritime. Διαθέτουν υβριδικά συστήματα πρόωσης τελευταίας γενιάς, που συμβάλλουν σε δραστική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Οι λύσεις αυτές ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα σε σύγκριση με τα συμβατικά πλοία.
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά του σχεδιασμού είναι η δυνατότητα αναβάθμισης των πλοίων ώστε να χρησιμοποιούν καύσιμο αιθανόλης. Αυτή η τροποποίηση μπορεί να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως και 70%, προσφέροντας μία από τις πλέον βιώσιμες επιλογές για υπεράκτιες δραστηριότητες.
Τα πλοία θα είναι εξοπλισμένα με συστήματα ανάκτησης πετρελαιοκηλίδων, ενισχύοντας τις δυνατότητες περιβαλλοντικής διαχείρισης στις υπεράκτιες επιχειρήσεις της Petrobras. Η τεχνολογία αυτή καθιστά τα πλοία ιδανικά για χρήση σε ευαίσθητα οικοσυστήματα.
Το έργο αυτό αποτελεί ένα ακόμα ορόσημο για την ανάδειξη της Ευρώπης σε ηγέτιδα δύναμη στην ανάπτυξη βιώσιμων τεχνολογιών και υποδομών. Η συνδυασμένη τεχνογνωσία και καινοτομία της Kongsberg Maritime αποδεικνύουν ότι η ευρωπαϊκή τεχνολογία παραμένει στην αιχμή των εξελίξεων.
Λιμένας Θεσσαλονίκης: Πύλη ανάπτυξης για τη Νοτιοανατολική και Κεντρική Ευρώπη
Τα λιμάνια διαδραματίζουν διαχρονικά κομβικό ρόλο, ως βασικές πύλες για τις διεθνείς εμπορικές σχέσεις της Ελλάδας και ισχυροί μοχλοί οικονομικής δραστηριότητας και δημιουργίας κοινωνικής προστιθέμενης αξίας. Στο δυναμικό περιβάλλον της λιμενικής βιομηχανίας, η στρατηγική θέση του Λιμένα Θεσσαλονίκης τον καθιστούν «πύλη ανάπτυξης και ευκαιριών» για την ελληνική οικονομία και κοινωνία.
Απαντώντας στον ισχυρισμό του Αλέξη Τσίπρα ότι η διαπραγμάτευσή του δεν κόστισε 100 δισεκατομμύρια, ο κ. Στουρνάρας παρέπεμψε στην Ανάλυση της Βιωσιμότητας του Δημοσίου Χρέους από το ΔΝΤ στο τέλος του 2014 και σε αυτήν στο τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2015
Από τις προεδρικές εκλογές και τη συνταγματική αναθεώρηση μέχρι το Εθνικό Σύστημα Υγείας, την εκπαίδευση και το δημογραφικό ζήτημα, η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ προετοιμάζονται για μια σειρά από σημαντικές δοκιμασίες.
Το σχόλιο σας