EDITOR'S PICK

Γιατί η Mercedes διαφημίζει τη συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων

Γιατί η Mercedes διαφημίζει τη συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay//Γιατί η Mercedes διαφημίζει τη συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων

Παρ' όλα αυτά, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε μια ιδιαίτερη στροφή στον τρόπο που τα αυτοκίνητα προβάλλονται στους καταναλωτές. Όπως για παράδειγμα στο νέο σύντομο φιλμ της Mercedes.

Ο χώρος του αυτοκινήτου εξελίσσεται συνεχώς, αλλά ένα στοιχείο παραμένει σταθερό: το μάρκετινγκ. Και η εκμετάλλευση της λάμψης των Χολιγουντιανών αστέρων για την προώθηση αυτοκινήτων, είναι μια πολύ παλιά ιστορία.

Παρ’ όλα αυτά, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε μια ιδιαίτερη στροφή στον τρόπο που τα αυτοκίνητα προβάλλονται στους καταναλωτές. Όπως για παράδειγμα στο νέο σύντομο φιλμ της Mercedes.

Με τίτλο “In Her Shoes”, η μικρού μήκους ταινία παρακολουθεί τον Antonio Banderas, ο οποίος περνά μια μέρα στο αυτοκίνητο της κόρης του, Stella, το οποίο δεν είναι άλλο από μια Mercedes E-Class.

Μέσα στο πολυτελές γερμανικό μοντέλο, ανακαλύπτει μια πληθώρα νέων πληροφοριών για την ίδια, που ποτέ δεν γνώριζε. Μέσω του αυτοκινήτου της. Το μόττο του φιλμ είναι “Ξέρει την ημέρα σου. Οδηγεί με τον τρόπο σου”.

Στην ταινία, η Mercedes παρουσιάζει πώς η E-Class μπορεί να “προσαρμόζεται στις συνήθειες του ιδιοκτήτη της” και να “καθοδηγεί με διαισθητικό τρόπο τον Banderas σε γνωστά μέρη“.

Η πρώτη σκέψη, είναι πως αυτά τα χαρακτηριστικά, κάνουν τη ζωή πιο εύκολη. Ωστόσο αν το δει κανείς σε μεγαλύτερο βάθος, η πραγματικότητα είναι ότι η Mercedes υπερηφανεύεται για το πόσο καλά “γνωρίζει” τους πελάτες της και τις συνήθειές τους.

Αυτό που διαφημίζει στην ουσία η Mercedes, είναι το πόσα δεδομένα συγκεντρώνει για τους χρήστες της. Μπορεί να ακούγεται απαισιόδοξη προσέγγιση, αλλά παλιότερα, οι διαφημίσεις των αυτοκινήτων προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι τα οχήματα ήταν εκεί για να μας προστατεύουν, και όχι για να μας παρακολουθούν.

Άραγε πόσοι θυμούνται το “The Hire”; Πρόκειται για μια σειρά από οκτώ σύντομα φιλμ που είχε κυκλοφορήσει η BMW στις αρχές του 2000 και στα οποία πρωταγωνιστής, ήταν ο Clive Owen. Το “Ambush“, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ, θεωρείται ένα από τα καλύτερα προωθητικά αυτοκινητιστικά φιλμ που έχουν γίνει ποτέ και η διάρκειά του είναι κάτω από 8 λεπτά.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments