People

Η συνάντηση και ο έρωτας της Ροσελίνι και του Λιντς

Η συνάντηση και ο έρωτας της Ροσελίνι και του Λιντς

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Η συνάντηση και ο έρωτας της Ροσελίνι και του Λιντς

Οι δρόμοι τους χώρισαν  το 1990 μετά την πρεμιέρα της ταινίας Ατίθαση Καρδιά (Wild at Heart) στις Κάννες, η οποία άφησε την ηθοποιό εντελώς συντετριμμένη.

Τα αριστουργήματά του, όπως το Eraserhead και το Οδός Μαλχόλαντ (Mulholland Drive), έφεραν επανάσταση στην τέχνη του κινηματογράφου για πάντα, παροτρύνοντας αμέτρητους νέους καλλιτέχνες να σκεφτούν έξω από το κουτί, έξω από την ίδια τους την ύπαρξη.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη MUBI Canada (@mubicanada)

Στο ψυχολογικό θρίλερ Μπλε Βελούδο (Blue Velvet), το 1986, ήταν η πρώτη φορά που η Ιζαμπέλα Ροσελίνι και ο Ντέιβιντ Λιντς συνεργάστηκαν σε ένα έργο.

Ο σκηνοθέτης είχε αρχικά θελήσει να τοποθετήσει την Έλεν Μίρεν στον εμβληματικό ρόλο της Ντόροθι Βάλενς, αλλά η Μίρεν είχε απορρίψει την πρόταση λόγω της αμφιλεγόμενης φύσης του ρόλου. Λίγο μετά την πρώτη συνάντηση με τη Ροσελίνι, ο Λιντς της έκανε πρόταση για τον ίδιο ρόλο.

Το Μπλε Βελούδο θεωρείται σήμερα μια από τις καλύτερες ταινίες του Λιντς, είναι μια συναρπαστική εξερεύνηση του προαστιακού υπαρξισμού που καταφέρνει να διεισδύσει στις πιο σκοτεινές ψυχοσεξουαλικές εσοχές του ανθρώπινου ψυχισμού

«Ηλίθιε, είναι η κόρη της Ίνγκριντ Μπέργκμαν!»

«Το πρώτο πράγμα που μου είπε ο Ντέιβιντ ήταν: «Ξέρεις, μοιάζεις σαν να είσαι η κόρη της Ίνγκριντ Μπέργκμαν», κάτι που έκανε έναν από τους φίλους μας να πει: «Ηλίθιε, είναι η κόρη της Ίνγκριντ Μπέργκμαν!»».

Το Μπλε Βελούδο θεωρείται σήμερα μια από τις καλύτερες ταινίες του Λιντς, είναι μια συναρπαστική εξερεύνηση του προαστιακού υπαρξισμού που καταφέρνει να διεισδύσει στις πιο σκοτεινές ψυχοσεξουαλικές εσοχές του ανθρώπινου ψυχισμού.

Ενώ ο χαρακτήρας της Ντόροθι προσέλκυσε την κριτική κινηματογραφικών συγγραφέων όπως ο Ρότζερ Έμπερτ λόγω της «κωμικής» αντιμετώπισης της φρικιαστικής κατάστασής της, άλλοι υποστήριξαν ότι η Ροσελίνι αποτύπωσε τέλεια τις αποχρώσεις της ψυχολογικής αποσταθεροποίησης.

Κατά τη διάρκεια της παραγωγής, ο Λιντς και η Ροσελίνι, όπως ήταν αναμενόμενο, ερωτεύτηκαν και άρχισαν να βγαίνουν, γεγονός που οδήγησε στο διαζύγιο του σκηνοθέτη από τη δεύτερη σύζυγό του, Μαίρη Φισκ

Οι κατσαρόλες της Ροσελίνι

Παρόλο που περνούσαν ώρες στο τηλέφωνο ο Ντέιβιντ και η Ιζαμπέλα και εξακολουθούσαν να είναι παθιασμένοι ο ένας για τον άλλον, ο Λιντς είχε τις δικές του απογοητεύσεις για τη σχέση τους. Μία από αυτές τις απογοητεύσεις ήταν πραγματικά παράξενη και περιλάμβανε την επιφύλαξη του σκηνοθέτη για τις αναθυμιάσεις από τη μαγειρική της Ροσελίνι.

Το ομολόγησε μάλιστα σε μια συνέντευξή του: «Η μυρωδιά. Η μυρωδιά του μαγειρέματος – Όταν έχεις σχέδια ή ακόμα και γράψιμο – η μυρωδιά πήγαινε παντού και κάλυπτε όλη τη δουλειά μου».

Οι δρόμοι τους χώρισαν  το 1990 μετά την πρεμιέρα της ταινίας Ατίθαση Καρδιά (Wild at Heart) στις Κάννες, η οποία άφησε την ηθοποιό εντελώς συντετριμμένη.

Αργότερα στη ζωή της, η Ροσελίνι ομολόγησε με αναστοχασμό: «Ο Ντέιβιντ ήταν ο μεγάλος έρωτας της ζωής μου. Και πίστευα ότι με αγαπούσε με τον ίδιο τρόπο, αλλά προφανώς έκανα λάθος. Όλα μου τα ένστικτα έλεγαν ότι ήμασταν ένα ευτυχισμένο ζευγάρι, αλλά δεν ήμασταν».

Ωστόσο ο Λιντς και η Ροσελίνι παρέμειναν φίλοι στη συνέχεια – ο σεβασμός κι ο θαυμασμός, άλλωστε, ήταν πάντα εκεί σαν φόντο. Όπως και το Μπλε Βελούδο.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments