Costa Coffee: Εκτός σούπερ μάρκετ η κάψουλα – Tι αποφάσισε η Coca-Cola
Πηγή Φωτογραφίας: costacoffee / themetrocentre / citymagazine // Costa Coffee: Εκτός σούπερ μάρκετ η κάψουλα – Tι αποφάσισε η Coca-Cola
Την απόφασή της να επικεντρωθεί στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας των προϊόντων Costa Coffee στο κανάλι του HoReCa, αναφέρουν πηγές της Coca-Cola στον ΟΤ, σχολιάζοντας πληροφορίες της αγοράς που την ήθελαν να σταματά τη διάθεση της κάψουλας από τα ράφια του σούπερ μάρκετ.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η Coca-Cola εστιάζει το ενδιαφέρον της στην επισιτιστική και ξενοδοχειακή αγορά, που αποτελεί και βασικό κανάλι ανάπτυξης για την κατηγορία του καφέ, τόσο με το Caffè Vergnano όσο και με το Costa Coffee.
Στόχος της Coca-Cola που έφερε για πρώτη φορά στα ελληνικά ράφια τον Costa Coffee τον Ιούλιο του 2020, είναι να αξιοποιήσει τα καινοτόμα εργαλεία και υπηρεσίες που διαθέτει, ώστε να μπορεί να προσφέρει προστιθέμενη αξία τόσο στους πελάτες όσο και στους καταναλωτές της.
Η επιστροφή της Costa Coffee στην Ελλάδα
Tότε η Coca-Cola Τρία Έψιλον και η Coca-Cola Hellas, άνοιξαν μια νέα σελίδα στην αγορά του καφέ στην Ελλάδα, επαναφέροντας ένα brand που είχε αποχωρήσει το 2012 όταν η εταιρεία «The Greek Coffee Company» με βασικό μέτοχο τον Άρη Βωβό, έκλεισε και το τελευταίο ομώνυμο cafe.
Η κίνηση αυτή εμπλούτισε το χαρτοφυλάκιο προϊόντων τους, με μια διεθνή μάρκα με διαφορετικά χαρμάνια στην κατηγορία του αλεσμένου espresso και με επιλογές σε κάψουλες, ενώ σταδιακά έκανε και την είσοδό του στην αγορά HoReCa.
Ομοίως κινήθηκε και η εταιρεία το 2023, όταν πραγματοποίησε την είσοδό του με το 30% στον premium ιταλικό espresso Caffè Vergnano, που μέχρι τότε είχε παρουσία στην εγχώρια αγορά από την εταιρεία TRK.
Πόλεμος στο ράφι
Στο ράφι κονταροχτυπιούνται οι εδραιωμένες συσκευασμένες κάψουλες Lavazza, L’ Or, Jacobs, illy και Dimello της Kafea Τerra, ενώ δίπλα τους εμφανίστηκαν οι κάψουλες των Starbucks, των οποίων τα νόμιμα δικαιώματα απέκτησε το 2019 η Nestlé.
Παρουσία είχε εκτός από την Costa Coffee, η ελληνική Coffeeway, η Coffee Island, όπως και κάψουλες και pods για άλλα συστήματα μηχανών, όπως Dolce Gusto και Tassimo, που έχουν μικρότερη διείσδυση, αλλά συμπληρώνουν τη μεγάλη εικόνα στην οργανωμένη λιανική.
Η ταχύτατη πορεία έχει προσελκύσει και τους μεγάλους παίκτες της αγοράς, οι οποίοι επενδύουν και στη συγκεκριμένη κατηγορία για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, όπως τα Bonora της Σκλαβενίτης και MrGrand της Μασούτης.
Η price-oriented φιλοσοφία του καταναλωτικού κοινού ωστόσο είναι εκείνη που ουσιαστικά κινεί τα νήματα, ανεβοκατεβάζει τα μερίδια των πωλήσεων στα σούπερ μάρκετ ανάλογα με το ποσοστό της προσφοράς και της έκπτωσης, καταδεικνύοντας ένα βασικό πρόβλημα: όσο υποκειμενική και να είναι η αγορά ενός καφέ -καθώς βασίζεται σε προσωπικά κριτήρια γεύσης- δεν διαφαίνεται σε μεγάλο βαθμό η πιστότητα του καταναλωτή σε μια μάρκα και η δέσμευσή του.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας