People

Τσιτσιολίνα: Πώς είναι στα 73 της η εμβληματική πορνοστάρ-«Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν είναι πρόβατα»

Τσιτσιολίνα: Πώς είναι στα 73 της η εμβληματική πορνοστάρ-«Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν είναι πρόβατα»

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Τσιτσιολίνα: Πώς είναι στα 73 της η εμβληματική πορνοστάρ-«Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν είναι πρόβατα»

«Συναντιόμαστε στο σπίτι της βοηθού της στη Ρώμη μια παγωμένη μέρα» γράφει ο Τομ Κίνγκτον στους Times και συνεχίζει: «Όταν μπαίνει μέσα, η γυναίκα που είναι καθολικά γνωστή με το καλλιτεχνικό της όνομα Τσιτσιολίνα ανακοινώνει χαρούμενα ότι είναι κακοντυμένη για τον καιρό.

Η Ιλόνα Στάλερ, η θρυλική Τσιτσιολίνα μπορεί να είναι 73 ετών, αλλά ο ενδυματολογικός της κώδικας δεν έχει αλλάξει πολύ από την ακμή της στη δεκαετία του ’80, όταν η πρώην πορνοστάρ έκανε διάσημη εκστρατεία υπέρ της αντισύλληψης, της σεξουαλικής αγωγής και του ελεύθερου έρωτα στην Ιταλία, μια χώρα που εξακολουθεί να είναι βαθιά ριζωμένη στα δόγματα της Καθολικής Εκκλησίας.

«Συναντιόμαστε στο σπίτι της βοηθού της στη Ρώμη μια παγωμένη μέρα» γράφει ο Τομ Κίνγκτον στους Times και συνεχίζει: «Όταν μπαίνει μέσα, η γυναίκα που είναι καθολικά γνωστή με το καλλιτεχνικό της όνομα Τσιτσιολίνα ανακοινώνει χαρούμενα ότι είναι κακοντυμένη για τον καιρό.

»Με τυπικά δραματικό τρόπο, η πρώην ντίβα του πορνό, σύζυγος και μούσα του καλλιτέχνη Τζεφ Κουνς, για να μην αναφέρω την Ιταλίδα βουλευτή, που ξεγύμνωσε το στήθος της σε ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση και στην προεκλογική εκστρατεία και που τα γυμνά της κόλπα θα σταματούσαν την κυκλοφορία στην πρωτεύουσα, ανοίγει το μπουφάν της για να αποκαλύψει ένα δικτυωτό τοπ με λαιμόκοψη – χωρίς σουτιέν».

Το Memorie θα κοστίσει στους θαυμαστές της Τσιτσιολίνα 100 ευρώ και υπόσχεται να υπογράψει κάθε αντίτυπο με ένα φιλί

Καταλυτική για την άγρια, άκρως σεξουαλική δεκαετία του ’80

Η Τσιτσιολίνα προωθεί το Memorie, μια γυαλιστερή συλλογή φωτογραφιών περιορισμένης έκδοσης που καταγράφει την εξαιρετική ζωή της, και αφήνει να εννοηθεί ότι ετοιμάζεται μια βιογραφική ταινία για να υπενθυμίσει στον κόσμο πώς η καριέρα της στην πορνογραφία και στη συνέχεια στο κοινοβούλιο ήταν καταλυτική για την άγρια, άκρως σεξουαλική δεκαετία του ’80 στην Ιταλία και άλλαξε τη χώρα για πάντα.

Αυτό την έκανε επίσης να γίνει αντιληπτή από τον Τζεφ Κουνς, τον πιο ακριβοπληρωμένο σύγχρονο καλλιτέχνη της Αμερικής εκείνη την εποχή, ο οποίος της έκανε πρόταση γάμου στην πλατεία του Αγίου Μάρκου στη Βενετία και αναζήτησε έμπνευση στη σεξουαλικότητά της.

«Χρειάζεσαι τις δικές σου ιδέες. Μου αρέσουν οι άνθρωποι που δεν είναι πρόβατα», λέει η Ιλόνα Στάλερ, δεχόμενη ένα φλιτζάνι τσάι με τριαντάφυλλο από τη βοηθό της.

Τα γαλάζια μάτια της, τα μακριά λευκόξανθα μαλλιά της και το πορσελάνινο δέρμα της που αποτυπωνόταν σε φωτογραφίες με κορεσμένα χρώματα, της έδιναν μια αύρα κούκλας

Σεξ σε διάφορες στάσεις ίσον τέχνη

Για να ολοκληρώσει τον γάμο τους, ο Τζεφ Κουνς -περισσότερο γνωστός για τα γιγαντιαία, γυαλιστερά, φουσκωτά παιδικά παιχνίδια του, τα κουτάβια και τα κιτς ειδώλια- δημιούργησε το Made in Heaven, μια διαβόητη σειρά από πίνακες, φωτογραφίες και γυάλινα γλυπτά που δείχνουν το ζευγάρι να κάνει σεξ σε διάφορες στάσεις.

«Όπως οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν το πινέλο τους για να ζωγραφίσουν, εκείνη χρησιμοποιεί τα σεξουαλικά της όργανα για να δημιουργήσει μια παγκόσμια γλώσσα», είχε πει τότε ο Κουνς για τη Στάλερ, κάτι που ίσως ήταν τυχαίο, αφού εκείνη μιλούσε ελάχιστα αγγλικά και εκείνος καθόλου ιταλικά.

«Είμαστε ένας σύγχρονος Αδάμ και Εύα», υποστήριξε και πρόσθεσε: «Μου αρέσει ο τρόπος με τον οποίο η Ιλόνα μπορεί να συμμετέχει στην πορνογραφία και μετά να επιστρέφει σε μια κατάσταση απόλυτης καθαρότητας».

Όπως σημειώνει η Τσιτσιλίνα στο Memorie «έγινα επίσημα ένα έργο τέχνης».

«Όπως οι ζωγράφοι χρησιμοποιούν το πινέλο τους για να ζωγραφίσουν, εκείνη χρησιμοποιεί τα σεξουαλικά της όργανα για να δημιουργήσει μια παγκόσμια γλώσσα», είχε πει τότε ο Κουνς για τη Στάλερ

«Το μέγεθος δεν μετράει»

Η Ιλόνα Στάλερ εξακολουθεί να είναι τόσο εντυπωσιακή όσο ήταν το 1987, όταν ο Τζεφ Κουνς είδε για πρώτη φορά μια φωτογραφία της στο περιοδικό Stern. Τα γαλάζια μάτια της, τα μακριά λευκόξανθα μαλλιά της και το πορσελάνινο δέρμα της που αποτυπωνόταν σε φωτογραφίες με κορεσμένα χρώματα, της έδιναν μια αύρα κούκλας.

«Καθώς μιλάει για το βιβλίο, τον Κουνς και την καριέρα της, η Τσιτσιολίνα μπορεί ακόμα να ενεργοποιήσει τον αρχικό εκείνο ηλεκτρισμό που προκαλούσε, ζητώντας συγγνώμη καθώς ρυθμίζει μια ψεύτικη βλεφαρίδα» γράφει ο Τομ Κίνγκτον στους Times και συνεχίζει:

«Είναι εκ περιτροπής γοητευτική, διασκεδαστική και ακομπλεξάριστη – «Το μέγεθος δεν μετράει. Τα προκαταρκτικά είναι πολύ πιο σημαντικά» λέει».

Ήδη από την ηλικία των 12 ετών έκανε μόντελινγκ. Δεν άργησε να ανακαλύψει το κίνητρο που θα την έκανε διάσημη, είτε μέσω ταινιών X-rated είτε μέσα στο Palazzo Montecitorio, την έδρα του ιταλικού κοινοβουλίου – το σεξ

«Δεν είμαι απλώς μια ντίβα του πορνό»

Την Τσιτσιολίνα δεν πρέπει να την υποτιμά κανείς. Πριν από τέσσερα χρόνια, οι διοργανωτές ενός σκακιστικού τουρνουά την κάλεσαν να παίξει με τέσσερις Ιταλούς πρωταθλητές σε τέσσερις ταυτόχρονους αγώνες.

Η Στάλερ νίκησε όλους εκτός από έναν από αυτούς – μια σκηνή που θυμίζει τη σειρά του Netflix , Το Γκαμπί της Βασίλισσας, όπου η πρωταγωνίστρια Μπεθ Χάρμον τα βάζει με μια ολόκληρη σκακιστική λέσχη.

«Όλα έχουν να κάνουν με τη συγκέντρωση και τη λογική» δήλωσε τότε η Στάλερ. «Ένας καλλιτέχνης πρέπει να μπορεί να κάνει τα πάντα – δεν είμαι απλώς μια ντίβα του πορνό».

Η Ουγγαρέζα, της οποίας ο πατριός ήταν υπάλληλος του υπουργείου Εσωτερικών και η μητέρα της μαία, έμαθε σκάκι κατά τη διάρκεια μιας ευτυχισμένης μεσοαστικής παιδικής ηλικίας στη Βουδαπέστη, όπου επίσης παρακολούθησε βιολί, μπαλέτο, πιάνο και μοντέρνο χορό.

«Αλλά μου άρεσε περισσότερο να πηγαίνω στη ντίσκο», παραδέχτηκε κάποτε.

Ήδη από την ηλικία των 12 ετών έκανε μόντελινγκ. Δεν άργησε να ανακαλύψει το κίνητρο που θα την έκανε διάσημη, είτε μέσω ταινιών X-rated είτε μέσα στο Palazzo Montecitorio, την έδρα του ιταλικού κοινοβουλίου – το σεξ.

«Άγγιζα τον εαυτό μου»

«Από τότε που ήμουν κορίτσι είχα μια όμορφη σχέση με το σώμα μου. Κοιτούσα τον εαυτό μου στον καθρέφτη. Άγγιζα τον εαυτό μου», θυμάται. Εργαζόμενη ως σερβιτόρα σε ένα ξενοδοχείο όταν ήταν 18 ετών, την εντόπισαν κυβερνητικοί αξιωματούχοι και την προσέλαβαν για να κατασκοπεύει τους ξένους επισκέπτες.

Λέει ότι δεν της ζητήθηκε ξεκάθαρα να κάνει σεξ μαζί τους, αλλά προσθέτει ότι «ήταν στο χέρι μου» να μάθει τα μυστικά τους και μερικές φορές κατέληγε στο μπάνιο μαζί τους. «Ήταν υπέροχα. Ήμουν ένα όμορφο κορίτσι με μπλε μάτια. Ήμουν σαν νύμφη».

Το νέο βιβλίο της καταγράφει τη μετάβασή της στον κινηματογράφο, καθώς υιοθέτησε το χαρακτηριστικό της λουκ με τις λευκές ζαρτιέρες, μια κορδέλα από λουλούδια, τα παρατραβηγμένα φρύδια και το βαρύ κραγιόν που της έδινε ένα λάγνο χαμόγελο σαν του Τζόκερ

Η Τσιτσιολίνα και η ιταλική κοινωνία

«Γιατί, λοιπόν, η δεκαετία του ’80 στην Ιταλία ήταν πιο εμποτισμένη με σεξ από ό,τι στη Βρετανία;» αναρωτιέται ο Τομ Κίνγκτον στους Times. «Ένας παράγοντας ήταν η ατμόσφαιρα των πάρτι που προκλήθηκε από την εκπνοή δύο δεκαετιών πολιτικά καθοδηγούμενης τρομοκρατίας – τα λεγόμενα «μολυβένια χρόνια»» εξηγεί ο Κίνγκτον και συνεχίζει:

«Με το διαζύγιο να νομιμοποιείται μόλις μετά από δημοψήφισμα το 1974 και την άμβλωση το 1978, η Ιταλία έπαιζε επίσης το παιχνίδι της σεξουαλικής επανάστασης.

»Και καθώς η Καθολική Εκκλησία και οι κυβερνώντες Χριστιανοδημοκράτες συνέχιζαν να αντιστέκονται στην αλλαγή, η χώρα έπρεπε να κλωτσήσει πολύ πιο δυνατά τον συντηρητισμό, και η Τσιτσιολίνα ήταν εκεί για να το κάνει».

«Βρισκόμουν στη σκηνή στο Βέλγιο φορώντας ένα μικρό στρινγκ και ένα πέπλο. Μπορούσες να δεις αλλά δεν μπορούσες να δεις. Η αστυνομία έφτασε και με έβαλε σε ένα κελί… Είπα: «Δεν είμαι παραβάτης, είμαι βουλευτής»»

«Δεν είμαι παραβάτης, είμαι βουλευτής»

Ο σκηνοθέτης Φεντερίκο Φελίνι, ο οποίος έχτισε μια καριέρα συνδυάζοντας τη σεξουαλική φαντασίωση, τη θρησκεία και την επίμονη σύμβαση, δεν μπορούσε παρά να παραδεχτεί με θαυμασμό καθώς η Στάλερ εισερχόταν στο κοινοβούλιο ότι τον ξεπέρασε.

Σε συνέντευξή του Φελίνι που αναδημοσιεύεται στο Memorie δηλώνει: «Με έχει ξεπεράσει εντελώς».

Παρά την εκκολαπτόμενη πολιτική της καριέρα, η Τσιτσιολίνα συνέχισε να εκτελεί το ερωτικό της νούμερο επί σκηνής, καθαρίοντας το μητρώο της -περίπου 50 συλλήψεις για προσβολή της δημοσίας αιδούς.

«Βρισκόμουν στη σκηνή στο Βέλγιο φορώντας ένα μικρό στρινγκ και ένα πέπλο. Μπορούσες να δεις αλλά δεν μπορούσες να δεις. Η αστυνομία έφτασε και με έβαλε σε ένα κελί… Είπα: «Δεν είμαι παραβάτης, είμαι βουλευτής»», θυμάται.

Η διαμάχη για την κηδεμονία του γιου

Το 1992, η Τσιτσιολίνα γέννησε έναν γιο, τον Λούντβιχ, από τον Τζεφ Κουνς, αλλά αν ο γάμος ήταν η προσφορά της για οικογενειακή ευτυχία, χάλασε λίγο αργότερα όταν χώρισε από τον καλλιτέχνη, παραπονούμενη αργότερα ότι παρακολουθούσε βίντεο όλη μέρα, ενώ εκείνη μπορούσε να βασίζεται μόνο στον σκύλο τους για παρέα.

Όταν ο Κουνς επέστρεψε αεροπορικώς στις ΗΠΑ με τον Λούντβιχ , η Στάλερ τους ακολούθησε και άρπαξε τον γιο της, πυροδοτώντας μια μακρά μάχη για την κηδεμονία, κατά τη διάρκεια της οποίας σε μια ακροαματική διαδικασία στο δικαστήριο της Νέας Υόρκης προβλήθηκαν αποσπάσματα που την έδειχναν να συνουσιάζεται με ένα φίδι.

Μπορεί ο Κουνς να είχε πει κάποτε: «Η Ιλόνα είναι σε θέση να με απαλλάξει εντελώς από κάθε αίσθημα ενοχής ή ντροπής», αλλά στο δικαστήριο οι δικηγόροι του προσπάθησαν να την παρουσιάσουν ως ηθικά ακατάλληλη για μητέρα.

«Το να έχω μια οικογένεια βασισμένη σε προτεσταντικές αξίες ήταν σημαντικό για μένα», είπε ο Κουνς στο δικαστήριο. Η Στάλερ κατάφερε να συγκρατήσει τον Λούντβιχ μετά από μια σθεναρή υπεράσπιση από τον Λούκα Ντι Κάρλο, έναν Ιταλό δικηγόρο του οποίου το παρατσούκλι, «ο συνήγορος του διαβόλου», προέρχεται από την υπεράσπιση της οικογένειας Εσκομπάρ που διακινούσε ναρκωτικά στην Κολομβία.

Αποσυρόμενη από την πολιτική και το πορνό για να επικεντρωθεί στην ανατροφή του γιου της στη Ρώμη, η Τσιτσιολίνα έγινε θεατής καθώς η σεξουαλικοποιημένη τηλεόραση της Ιταλίας πήρε μεγάλες διαστάσεις με θρυλικές εκπομπές όπως το Colpo Grosso, το οποίο ανακάτευε ένα σόου κουίζ με στριπτίζ

Σεξ και μπερλουσκονική αθλιότητα

Αποσυρόμενη από την πολιτική και το πορνό για να επικεντρωθεί στην ανατροφή του γιου της στη Ρώμη, η Τσιτσιολίνα έγινε θεατής καθώς η σεξουαλικοποιημένη τηλεόραση της Ιταλίας πήρε μεγάλες διαστάσεις με θρυλικές εκπομπές όπως το Colpo Grosso, το οποίο ανακάτευε ένα σόου κουίζ με στριπτίζ.

Η εκπομπή ήταν το πνευματικό παιδί του ανερχόμενου μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης Σίλβιο Μπερλουσκόνι, ο οποίος έκανε μια τεράστια περιουσία και έγινε πρωθυπουργός το 1994 και στη συνέχεια ξανά το 2001 και το 2008.

Αλλά αυτό που είχε ξεκινήσει ως γιορτή του σεξ και της επανάστασης σε μια νεοαποκτηθείσα ατμόσφαιρα ελευθερίας τη δεκαετία του ’80, γρήγορα μετατράπηκε σε κακόγουστο στα τέλη της δεκαετίας του ’90, καθώς ο Μπερλουσκόνι γέμιζε τις εκπομπές του με ημίγυμνες γυναίκες και τις έπαιρνε μετά στο σπίτι του.

Ήταν θέμα χρόνου η πολύπαθη σύζυγος του Μπερλουσκόνι να διακόψει τον γάμο τους, αφήνοντάς τον ελεύθερο και ικανό να αυξήσει τα πάρτι του στο υπόγειο, πριν αναγκαστεί τελικά να παραιτηθεί το 2011.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments