Κατασκευές

Σε διαβούλευση έως τις 24 Μαρτίου η Μ.Π.Ε. για το οδικό έργο των 200 εκατ. ευρώ στη Στερεά Ελλάδα

Σε διαβούλευση έως τις 24 Μαρτίου η Μ.Π.Ε. για το οδικό έργο των 200 εκατ. ευρώ στη Στερεά Ελλάδα

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο // Σε διαβούλευση έως τις 24 Μαρτίου η Μ.Π.Ε. για το οδικό έργο των 200 εκατ. ευρώ στη Στερεά Ελλάδα

Οι μεγάλοι διεκδικητές

Μεγάλο οδικό έργο στην Κεντρική Ελλάδα για το οποίο ήδη «τρέχει» διαγωνισμός που εκτιμάται σε σχεδόν 200 εκατ. ευρώ (με ΦΠΑ) από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τέθηκε σε διαβούλευση (ως προς τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων) έως τις 24 Μαρτίου.

Ο λόγος γίνεται για το έργο που αφορά στη μελέτη – κατασκευή του «Οδικού Άξονα Λαμία – Καρπενήσι, τμήμα Σύνδεση πέρατος παράκαμψης Μακρακώμης με ανατολικό μέτωπο Σήραγγας Τυμφρηστού».

Όπως έχει αναφέρει το insider.gr οι ΤΕΡΝΑ (όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ), ΜΕΤΚΑ – ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, ΔΟΜΙΚΗ ΚΡΗΤΗΣ – ΕΚΤΕΡ – ΕΡΕΤΒΟ – ΤΕ.ΝΑ., ΟΔΟΣ – ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ – ΙΝΤΕΡΚΑΤ και TRACE – ΤΕΚΑΛ – ΕΛΙΚΑ είναι οι διεκδικητές.

Συνοπτικά το έργο

Στο αντικείμενο του έργου προβλέπεται (μεταξύ άλλων), η κατασκευή μεγάλων τεχνικών γεφύρωσης, οπλισμένων επιχωμάτων, ισόπεδων κόμβων, τεχνικών άνω και κάτω διαβάσεων ενώ απαιτείται και διευθέτηση ρεμάτων κ.α.

Το συνολικό μήκος του έργου είναι περίπου 30 χλμ., βελτιώνοντας το επίπεδο της οδικής ασφάλειας και μειώνοντας σημαντικά τον χρόνο διαδρομής όλων των οχημάτων, σε σχέση με την υφιστάμενη κατάσταση.

Το έργο (με εξαίρεση μικρά τμήματα στα άκρα του), ακολουθεί νέα χάραξη.

Η υπό ανάθεση σύμβαση του έργου θα έχει ως αντικείμενο συγχρόνως τη μελέτη και την κατασκευή του και η διάρκειά της έχει οριστεί στους 54 μήνες από την υπογραφή της.

Συγκεκριμένα, ο διαγωνισμός διενεργείται μέσω 2 σταδίων: Α. Προεπιλογή (Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με την υποβολή αίτησης συμμετοχής και Πρόσκληση υποβολής προσφορών) και Β. Ανάθεση.

Υπό μελέτη το τμήμα ΕΟ 38

Το Β’ Στάδιο της διαγωνιστικής διαδικασίας (πρόσκληση των τελικώς επιλεγέντων διαγωνιζομένων για υποβολή προσφοράς, λαμβάνοντας υπόψη τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία χρονικά διαστήματα, όπως η έκδοση της ΑΕΠΟ, η κήρυξη της απαλλοτρίωσης κλπ). εκτιμάται ότι θα ξεκινήσει εντός του 1ου τριμήνου του 2025.

Το υπό μελέτη τμήμα αφορά την οδική σύνδεση ΛΑΜΙΑ – ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ που αποτελεί τμήμα του οδικού άξονα ΛΑΜΙΑ – ΚΑΡΠΕΝΗΣΙ – ΑΓΡΙΝΙΟγνωστού και ΕΟ 38, που ανήκει στο δευτερεύον Εθνικό Δίκτυο της χώρας, καθώς επίσης και στο δευτερεύον Διευρωπαϊκό Δίκτυο. Το εξεταζόμενο έργο ξεκινά επί της υφιστάμενης οδού Λαμίας – Καρπενησίου, από το ανατολικό μέτωπο της σήραγγας Τυμφρηστού και κατευθύνεται δυτικά, όπου συνδέεται με το πέρας της Παράκαμψης Μακρακώμης.

O κεντρικός άξονας της οδού έχει συνολικό μήκος 28,26 km, ενώ προβλέπονται 28 οδοί αποκατάστασης του τοπικού δικτύου οι οποίες εξυπηρετούν κατά κύριο λόγο προσβάσεις σε ιδιοκτησίες και αποκατάσταση δασικών / αγροτικών οδών που διακόπτονται από τη διέλευση της χάραξης.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments