EDITOR'S PICK

Γιατί το Anora είναι πλέον φαβορί για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Γιατί το Anora είναι πλέον φαβορί για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Πηγή Φωτογραφίας: instagram //Γιατί το Anora είναι πλέον φαβορί για Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας

Η Ακαδημία σνόμπαρε τη σκηνοθεσία του Conclave. Επίσης, η σκηνοθεσία και το σενάριο του Wicked απορρίφθηκαν από την Ακαδημία και το A Complete Unknown εξακολουθεί να στερείται υποστήριξης από παθιασμένους κριτικούς».

Με λιγότερο από ένα μήνα να απομένει για τα Όσκαρ 2025 τα οποία αναμένονται τα ξημερώματα της Δευτέρας 3 Μαρτίου (τοπική ημερομηνία), οι πρώτες εικασίες για το ποια ταινία θα βραβευτεί ως η καλύτερη έχουν ξεκινήσει. Το «Anora» κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Ταινίας στα Critics Choice 2025.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη NEON (@neonrated)

Το Vanity Fair, σε δημοσίευμά του, επισημαίνει πως αν και όλοι ανέμεναν νικήτρια την ταινία «Emilia Pérez», μετά τις δηλώσεις της Κάρλα Σοφία Γκασκόν, οι ισορροπίες έχουν αλλάξει. «Η ”Emilia Pérez” είναι ουσιαστικά εκτός διεκδίκησης του κορυφαίου βραβείου μετά από το σκάνδαλο» σχολιάζει το γνωστό μέσο ενώ για τις άλλες ταινίες που είναι στην ίδια κατηγορία, επισημαίνει πως «τα Βραβεία Σωματείου Ηθοποιών (SAG) σνόμπαραν το καστ του Brutalist. Η Ακαδημία σνόμπαρε τη σκηνοθεσία του Conclave. Επίσης, η σκηνοθεσία και το σενάριο του Wicked απορρίφθηκαν από την Ακαδημία και το A Complete Unknown εξακολουθεί να στερείται υποστήριξης από παθιασμένους κριτικούς».

Οι υποψήφιες ταινίες για το Όσκαρ Καλύτερης (Best Picture):

  • Anora
  • The Brutalist
  • A Complete Unknown
  • Conclave
  • Dune: Part Two
  • Emilia Pérez
  • I’m Still Here
  • Nickel Boys
  • The Substance
  • Wicked

Το trailer της ταινίας:

Για την ταινία «Anora», το Vanity Fair γράφει: «Είναι η ταινία που έχει εμφανιστεί με το πλήρες πακέτο αν και δεν είχε κερδίσει τίποτα σημαντικό εκτός από τότε που πήρε το κορυφαίο βραβείο στις Κάννες όταν έκανε πρεμιέρα τον Μάιο. Η ταινία Anora σάρωσε τα κορυφαία βραβεία αυτού του Σαββατοκύριακου, Critics Choice, DGA και PGA, κάνοντας επίδειξη δύναμης. Είναι εξαιρετικά σπάνιο μια ταινία να κερδίσει τώρα και μετά να χάσει το Όσκαρ. Είναι ένα ισχυρό μήνυμα σε μια παράξενη χρονιά για τη βιομηχανία, καθώς το Λος Άντζελες μόλις ξεκινά την ανάκαμψη από τις καταστροφικές πυρκαγιές του περασμένου διαστήματος και το box office συνεχίζει να αντιμετωπίζει τις προκλήσεις του. Το Anora είναι ελαφρώς πιο εύκολο να ”πουληθεί” ως μια έξυπνη, σέξι κωμωδία της οποίας το σενάριο σε αγγίζει χωρίς να το καταλάβεις. Σε κάθε περίπτωση, έχει μια ιστορία σε αντίθεση με τις πιο λαϊκιστικές επιλογές που σίγουρα έχουν βρει τεράστιο κοινό: Wicked, Conclave, A Complete Unknown, αλλά δεν προκαλούν το ίδιο επίπεδο ενθουσιασμού».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη NEON (@neonrated)

Η υπόθεση

Όπως έχει γράψει ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος στη LiFO, «η Ανόρα του τίτλου είναι μια συνοδός που προτιμά το υποκοριστικό Άνι, για να απομακρυνθεί όσο μπορεί περισσότερο από τις ουζμπεκικές ρίζες της γιαγιάς που τη μεγάλωσε. Σεξεργάτρια σε strip club στο Μανχάταν, μένει με την αδελφή της στο ταπεινό Μπράιτον Μπιτς, διεκδικεί δυναμικά τα χρήματα και τα δικαιώματά της, τη λέει στο αφεντικό και στις ενοχλητικές συναδέλφους της, ξεχωρίζοντας τις καλόκαρδες, και πέφτει στην περίπτωση ενός 20χρονου Ρώσου γόνου ολιγαρχών που τη γουστάρει, τη νοικιάζει για μία εβδομάδα με πάρτι και σεξ και, πάνω στην τρέλα και το ξεφάντωμά τους, της προτείνει γάμο στο Λας Βέγκας.

Μετά από εύλογη, αν και σύντομη παύση δισταγμού, εκείνη δέχεται, ο Ιβάν της δεν το λέει στους γονείς που σιχαίνεται, όπως ισχυρίζεται, εκείνοι όμως το μαθαίνουν και βάζουν τα πρωτοπαλίκαρα από την Αρμενία, που προφανώς δεν φυλάνε σωστά τον μικρό, να ακυρώσουν τον γάμο. Όταν τα πράγματα δεν πάνε κατ’ ευχήν, αποφασίζουν να πετάξουν από τη Μόσχα στην Αμερική, για να τακτοποιήσουν ακόμα μία απερίσκεπτη ζαβολιά του κακομαθημένου κανακάρη.

Ο Σον Μπέικερ φτιάχνει ταινίες για συγκεκριμένο περιβάλλον, επενδύοντας με αφοσίωση και λεπτομέρεια στους χαρακτήρες που το κατοικούν, λες κι εκείνοι βρίσκονταν πάντα εκεί, αγνοώντας πως υπάρχει σκηνοθέτης που τους κατευθύνει. Οι ήρωές του αποκτούν μια αξιοζήλευτη αυτονομία, αναπτύσσονται χωρίς παρεμβάσεις και κυρίως με απουσία του ηθικολογικού βλέμματος του σκηνοθέτη: το μοντάζ φαίνεται να τους παρακολουθεί, αντί να σπάει τη δράση τους».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη NEON (@neonrated)

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments