Βίκος: Στα €127,2 εκατ. οι πωλήσεις 2024
![Βίκος: Στα €127,2 εκατ. οι πωλήσεις 2024](https://cdn.pagenews.gr/wp-content/uploads/2025/02/vikos.jpg)
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Βίκος: Στα €127,2 εκατ. οι πωλήσεις 2024
Όπως ανέφερε ο Αντιπρόεδρος της εταιρείας, Κωνσταντίνος Σεπετάς, με βάση τα στοιχεία της NielsenIQ, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έκλεισε το 2024 στην πρώτη θέση με μερίδιο αγοράς 20,4%.Σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2%, με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915,64 εκατ. λίτρα το 2024 από 831,26 εκατ. λίτρα το 2023, το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος αναπτύχθηκε με ρυθμό 18,7%, με τον όγκο να αυξάνεται από 157,52 εκατ. λίτρα το 2023 σε 187,02 εκατ. λίτρα το 2024 με το νο2 της αγοράς να ακολουθεί με όγκο 170 εκατ. λίτρων σύμφωνα με το moneyreview.gr
Από τα επιπλέον 30 εκατομμύρια λίτρα που πούλησε πέρυσι η εταιρεία, τα 20 εκατ. αφορούσαν το retail και τα 10 εκατ. τον τομέα των convenience stores/mini markets.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Βίκος Φυσικό Μεταλλικό Νερό (@vikosofficial)
Στο PL νερό, η εταιρεία πούλησε 149,97 εκατ. λίτρα από 142,92 εκατ. το 2023, ωστόσο το μερίδιο αγοράς της υποχώρησε ελαφρώς λόγω της μεγαλύτερης ανάπτυξης του τομέα, με το μερίδιο της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων να διαμορφώνεται σε 16,3%, στο νο3 της κατηγορίας σύμφωνα με το moneyreview.gr
Cola Αύξηση κατέγραψε και η Βίκος Cola, η οποία σημείωσε ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7% στην κατηγορία cola, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ. Μάλιστα στην αγορά των super markets η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.
Σύμφωνα με τον κ. Σεπετά, σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη ήταν οι νέες συσκευασίες αλουμινίου (cans), τόσο στη ζεστή, όσο και στην κρύα αγορά.
Mixers Σε ό,τι αφορά την κατηγορία των Mixers, ο αντιπρόεδρος της γιαννιώτικης βιομηχανίας υπογράμμισε ότι το Βίκος Pink Grapefruit κατέκτησε τις προτιμήσεις των καταναλωτών, σημειώνοντας πέρυσι άνοδο 121,74% στη συγκεκριμένη κατηγορία, στην οποία η Ηπειρωτική σχεδιάζει να προσθέσει ακόμα μια γεύση, το Aegean Tonic.
Τσάι
Τέλος, στα τέλη του προηγούμενου έτους η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων λάνσαρε τρεις κωδικούς στο παγωμένο τσάι με το Cool Tea.
- Cool Tea με άρωμα λεμονιού
- Cool Tea με άρωμα ροδάκινου
- Πράσινο Cool Tea με άρωμα λεμονιού & μηδέν ζάχαρη
Ήδη οι παραπάνω κωδικοί έχουν τοποθετηθεί σε δύο αλυσίδες super market και το roll out συνεχίζεται τόσο στο retail, όσο και στη μικρή λιανική.
Μέσα στο έτος η Ηπειρωτική σχεδιάζει να εμπλουτίσει το κωδικολόγιο με 1-2 νέες γεύσεις, οι οποίες θα είναι “πιο εξωτικές”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Βίκος Φυσικό Μεταλλικό Νερό (@vikosofficial)
Επενδύσεις
Εξάλλου, σε εξέλιξη βρίσκεται το επενδυτικό πλάνο, τόσο για την δραστηριότητα του νερού, όσο και των αναψυκτικών. Ο κ. Σεπετάς ανέφερε ότι ολοκληρώνεται η ανέγερση του κέντρου αποθήκευσης για τα αναψυκτικά στο Καλπάκι Ιωαννίνων, ενώ βγήκαν οι άδειες για τα νέα κτίρια στην Περίβλεπτο. Οι σημαντικές επενδύσεις που έχει υλοποιήσει τα προηγούμενα χρόνια έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην κάλυψη της αυξημένης ζήτησης που παρατηρήθηκε την περασμένη χρονιά. Επενδύσεις που είχαν σχέση τόσο με την παραγωγή, όσο και με τον ιδιόκτητο στόλο φορτηγών αλλά και τα logistics.
Για το θέμα της ακρίβειας, ο κ. Σεπετάς τόνισε πως η Ηπειρωτική εστιάζει στο να είναι διαθέσιμο το προϊόν στον καταναλωτή, συνδυάζοντας χαμηλότερη τιμή και υψηλή ποιότητα, προσθέτοντας ότι πέρυσι η μόνη ανατίμηση που έγινε, αφορούσε την πορτοκαλάδα λόγω της μεγάλης αύξησης στην τιμή του πορτοκαλιού.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας