Porsche: Πώς η στροφή στις θερμικές εκδόσεις επηρεάζει την κερδοφορία
![Porsche: Πώς η στροφή στις θερμικές εκδόσεις επηρεάζει την κερδοφορία](https://cdn.pagenews.gr/wp-content/uploads/2025/02/AYTOKINHTO-3-768x512.jpg)
Πηγή Φωτογραφίας: US Car news, 2025 Porsche Cayenne
Η Porsche προειδοποίησε ότι οι δαπάνες που σχετίζονται με την επέκταση του χαρτοφυλακίου της, και την ύπαρξη περισσότερων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικών, θα επηρεάσουν αρνητικά την κερδοφορία της για το 2025.
Η εταιρεία αναφέρει ότι θα υποστεί φέτος απώλειες ύψους 800 εκατομμυρίων ευρώ, συνδέοντας τις δαπάνες αυτές με τον εκσυγχρονισμό της γκάμας της, γεγονός που θα οδηγήσει σε χαμηλότερα περιθώρια κέρδους. Όπως ανακοίνωσε στις 6 Φεβρουαρίου, το περιθώριο κέρδους της θα μειωθεί στα επίπεδα του 10% έως 12% τη χρονιά που διανύουμε.
Η Porsche είναι μια από τις αυτοκινητοβιομηχανίες που προσανατολίζονται και πάλι προς τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, λόγω της χαμηλής ζήτησης για ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη και του έντονου ανταγωνισμού στην Κίνα από τοπικές εταιρείες.
Αγκάθι η Κίνα
Η γερμανική εταιρεία είχε ανακοινώσει τον Νοέμβριο ότι θα εξελίξει νέες εκδόσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης σε όλη τη γκάμα των μοντέλων της, προκειμένου να καλύψει τη ζήτηση των πελατών, καθώς οι πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μειώνονται.
Οι δυσκολίες με τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση κόστισαν ακριβά στην Porsche στην Κίνα, όπου οι πωλήσεις της μειώθηκαν κατά 28% το 2024. Η εταιρεία είχε αποκαλύψει νωρίτερα αυτόν τον μήνα ότι ενδέχεται να αποχωρήσουν τόσο ο οικονομικός διευθυντής της, Lutz Meschke, όσο και ο επικεφαλής πωλήσεων, Detlev von Platen, μετά από έντονη κριτική για τις πωλήσεις και τη χαμηλή μετοχική αξία της εταιρείας.
Στις 6 Φεβρουαρίου, η Porsche ανακοίνωσε ότι αναμένει το περιθώριο κέρδους για το 2024 να διαμορφωθεί στο χαμηλότερο όριο της πρόβλεψής της, περίπου στο 14%, από την αρχική εκτίμηση για 15% έως 17%. Ο μακροπρόθεσμος στόχος της είναι 20%.
Οι νέες επενδύσεις της Porsche περιλαμβάνουν την εξέλιξη των εκδόσεων με κινητήρες εσωτερικής καύσης για τα SUV Cayenne και Macan, καθώς και την Panamera, μοντέλα τα οποία αρχικά προορίζονταν να είναι αμιγώς ηλεκτρικά στις νέες τους γενιές.
Επίσης, το μελλοντικό μεγάλο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, με κωδικό K1, το οποίο σχεδιάζεται να τοποθετηθεί πάνω από το Cayenne, φαίνεται ότι τώρα θα διαθέτει και έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Τον Οκτώβριο, η Porsche είχε δηλώσει ότι σχεδιάζει να μειώσει τα έξοδά της εν μέσω επιβράδυνσης της οικονομίας, του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην Κίνα και μιας πιο αργής απ’ ότι αναμενόταν μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας