Η διαφήμιση της Jeep που έκλεψε την παράσταση στον τελικό του Super Bowl
![Η διαφήμιση της Jeep που έκλεψε την παράσταση στον τελικό του Super Bowl](https://cdn.pagenews.gr/wp-content/uploads/2025/02/harrison-ford-768x512.jpg)
Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Η διαφήμιση της Jeep που έκλεψε την παράσταση στον τελικό του Super Bowl
Το Super Bowl φέτος παρουσίασε λιγότερες διαφημίσεις αυτοκινήτων, με την Stellantis να είναι η μοναδική που πρόβαλε διαφημιστικά για δύο από τις μάρκες της. Μια απρόσμενη εμφάνιση έκανε ο Harrison Ford στην ταινία μικρού μήκους “Owner’s Manual” της Jeep, η οποία σατιρίζει τη Ford.
Η Jeep ήθελε να δείξει ότι η ζωή δεν έρχεται με εγχειρίδιο χρήσης, αλλά οι άνθρωποι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πώς θα γράψουν το δικό τους. Ο Harrison Ford και η Jeep έχουν σχεδόν την ίδια ηλικία.
Ο διάσημος ηθοποιός του Hollywood γεννήθηκε το 1942, ενώ η Jeep εμφανίστηκε τον ακριβώς προηγούμενο χρόνο. Έτσι, και οι δύο γνωρίζουν αρκετά για το πώς πρέπει να γράφεται το εγχειρίδιο χρήσης της ζωής.
Η διαφήμιση των δύο λεπτών που προβλήθηκε στο Super Bowl ενθαρρύνει τους θεατές να γράψουν τις δικές τους ιστορίες. Καθισμένος μπροστά σε μια τζαμαρία με μια κούπα στο χέρι, ο Harrison Ford μιλά για το πώς η ελευθερία αφορά το να λες “ναι”, “όχι” ή απλά “ίσως”.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jeep greece (@jeep_gr)
Περπατά στο σαλόνι ενός σαλέ και εξηγεί ότι υπάρχουν αληθινοί ήρωες στον κόσμο, που δεν έχουν καμία σχέση με αυτούς των ταινιών. Αυτό είναι περίεργο, καθώς ο ίδιος είναι ο άνθρωπος που έχει σώσει τον κόσμο αρκετές φορές και έχει σώσει τον εαυτό του σε ύψος 39.000 ποδιών υποδυόμενος τον Πρόεδρο των ΗΠΑ.
Το αυτοκίνητο της επιλογής του στη διαφήμιση, είναι ένα plug-in υβριδικό Jeep Wrangler Rubicon, το οποίο αποσυνδέει από την πρίζα πριν φύγει και εξηγεί τα πράγματα που τον κάνουν ευτυχισμένο. “Οι φίλοι μου, η οικογένειά μου, η δουλειά μου με κάνουν ευτυχισμένο. Αυτό το Jeep με κάνει ευτυχισμένο“, λέει. “Ακόμα κι αν το όνομά μου είναι Ford“, ψιθυρίζει στο τέλος του βίντεο, το οποίο σκηνοθέτησε ο James Mangold, ο σκηνοθέτης των “Indiana Jones” και “A Complete Unknown”.
Ο Olivier Francois, επικεφαλής μάρκετινγκ της Jeep για την παγκόσμια αγορά, εξηγεί ότι η μάρκα ήθελε να δημιουργήσει μια ταινία που θα ξεχώριζε για τη σιωπηλή της φύση, “εντελώς αντίθετη από αυτό που περιμένουν οι θεατές από τις διαφημίσεις του Big Game“.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας