SPOTLIGHTS

Οι πλατφόρμες ταξί σχεδιάζουν την ανάπτυξη της παρουσίας προσελκύοντας περισσότερους οδηγούς 

Οι πλατφόρμες ταξί σχεδιάζουν την ανάπτυξη της παρουσίας προσελκύοντας περισσότερους οδηγούς 

Πηγή Φωτογραφίας: freepik//Οι πλατφόρμες ταξί σχεδιάζουν την ανάπτυξη της παρουσίας προσελκύοντας περισσότερους οδηγούς 

Στην ελληνική αγορά υπάρχουν εγχώριοι παίκτες όπως η Taxiplon και το Taxi.gr, ενώ σταδιακά και οι ραδιοσταθμοί ταξί δημιουργούν εφαρμογές, έχοντας και το πλεονέκτημα του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης
Στις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, όταν πρωτοεμφανίστηκαν οι εφαρμογές κλήσης ταξί στη χώρα, ο κλάδος δεν θύμιζε σε τίποτα τη σημερινή εικόνα, καθώς έννοιες όπως comfort taxi ή green taxi δεν υπήρχαν. Πλέον, ο κλάδος έχει εξελιχθεί σημαντικά, και η αγορά παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές, με εκτιμώμενα μεγέθη που αγγίζουν τα 4 δισ. ευρώ ετησίως, εκ των οποίων το 20%, αντιστοιχεί στο ψηφιακό κομμάτι, καθώς οδηγοί και οι επιβάτες προσαρμόζονται στη νέα ψηφιακή εποχή και εξοικειώνονται με τις σύγχρονες τεχνολογίες μετακίνησης.

Στην ελληνική αγορά υπάρχουν εγχώριοι παίκτες όπως η Taxiplon και το Taxi.gr, ενώ σταδιακά και οι ραδιοσταθμοί ταξί δημιουργούν εφαρμογές, έχοντας και το πλεονέκτημα του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης. Κυριαρχούν όμως οι εφαρμογές FREENOW και Uber που σχεδιάζουν να αυξήσουν την παρουσία τους στη χώρα μας και να ενισχύσουν τις συνεργασίες με τους οδηγούς ταξί σύμφωνα με το bussinessdaily.gr

Μπορεί οι εφαρμογές κλήσης ταξί να έφεραν νέα δεδομένα στον κλάδο, και να είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στις νεότερες γενιές, ωστόσο δε φαίνεται να έχουν «κόψει» τη παραδοσιακή δουλειά από τον δρόμο, με αποτέλεσμα οι εφαρμογές να αναζητούν τρόπους να κρατήσουν τους οδηγούς στις πλατφόρμες τους. Είναι χαρακτηριστικό, για παράδειγμα, ότι η FREENOW, πριν από τρία χρόνια (τότε ονομαζόταν BEAT) είχε επαναφέρει τη χρέωση των προμισθωμένων ραντεβού, που η ίδια είχε βοηθήσει να καταργηθεί.

Άνθρωποι του κλάδου επισημαίνουν ότι υπάρχει έλλειψη ενός σύγχρονου θεσμικού πλαισίου για τις ψηφιακές πλατφόρμες, το οποίο θα διασφαλίζει τα δικαιώματα των οδηγών και των επιβατών, ενώ ταυτόχρονα θα προστατεύει τα δημόσια έσοδα, τονίζοντας ότι η Ελλάδα δεν είναι ακόμα μια χώρα φιλική προς τις ψηφιακές υπηρεσίες μετακίνησης, σε αντίθεση με κράτη όπως η ΡουμανίαΠολωνίαΓερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Γαλλία.

Αθήνα: Μετά την Uber και τη Free Now ακόμα μία πλατφόρμα μπαίνει στο «παιχνίδι» των ταξί

Η Bolt, μία εταιρεία αστικής μετακίνησης με έδρα την Εσθονία, μετρά πάνω από 200 εκατ. πελάτες και δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 50 χώρες.

Η εφαρμογή της Bolt είναι διαθέσιμη τόσο σε android όσο και σε iOS συσκευές, μέσω της οποίας μπορεί κάποιος να προγραμματίσει μία διαδρομή. Μάλιστα, έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει εάν ο οδηγός ταξί έχει φτάσει στο σημείο που έχει συμφωνηθεί, ενώ αναγράφεται και η τιμή που καλείται να πληρώσει.

«Η αστική μετακίνηση αποτελεί μία πολύ μεγάλη αγορά. Στόχος μας είναι να καταστήσουμε τις αστικές μετακινήσεις πιο εύκολες, γρήγορες και αξιόπιστες για όλους» αναφέρει μεταξύ άλλων ο περιφερειακός διευθυντής της Bolt, Nuno Inacio.

«Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που φέρνουμε την τεχνογνωσία και την καινοτομία της Bolt στην ελληνική αγορά» τόνισε ο Γενικός διευθυντής Rides για τη Bolt Κύπρου και Ελλάδας, Σωτήρης Τσιγαρίδης. Και πρόσθεσε: «Η προσέγγισή μας, τοποθετεί στο επίκεντρο τη συνεργασία με τους οδηγούς ταξί, στοχεύοντας στη δημιουργία ενός σύγχρονου οικοσυστήματος μετακίνησης» σύμφωνα με το bussinessdaily.gr

 Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments