Lifestyle

Felipe Cardoso: Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και επιχειρηματίας που αρραβωνιάστηκε ο Γιαννέτος

Felipe Cardoso: Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και επιχειρηματίας που αρραβωνιάστηκε ο Γιαννέτος

Πηγή Φωτογραφίας: instagram cardoso felipe//Felipe Cardoso: Ο υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων και επιχειρηματίας που αρραβωνιάστηκε ο Γιαννέτος

Ο διάσημος Έλληνας hair stylist των αστέρων του Χόλιγουντ κοινοποίησε μάλιστα βίντεο με την πρόταση γάμου που έκανε στον σύντροφό του, Felipe Cardoso.

Ο Δημήτρης Γιαννέτος ανακοίνωσε με ανάρτηση στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram πως πρόκεται να παντρευτεί.

Ο διάσημος Έλληνας hair stylist των αστέρων του Χόλιγουντ κοινοποίησε μάλιστα βίντεο με την πρόταση γάμου που έκανε στον σύντροφό του, Felipe Cardoso.

Στο βίντεο βλέπουμε τον κομμωτή των σταρ να κατευθύνει τον σύντροφό του, ο οποίος έχει τα μάτια του δεμένα με μαντίλι, από το αυτοκίνητο ως το μέρος όπου του έκανε πρόταση γάμου. Αφού του αφαίρεσε το μαντίλι, γονάτισε και του προσέφερε ένα δαχτυλίδι.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dimitris Giannetos (@dimitrishair)

Ο Δημήτρης Γιαννέτος έγραψε στη λεζάντα του post του, φανερά συγκινημένος: «Μία πολύ ξεχωριστή μέρα και για τους δυο μας. Ανυπομονούμε για αυτό το νέο κεφάλαιο στη ζωή μας».

Ανάμεσά στους διάσημους που σχολίασαν την ανάρτηση, ήταν και το super model Αντριάνα Λίμα, που έγραψε: «Πόσο όμορφα! Συγχαρητήρια!».

Ποιος είναι ο αρραβωνιαστικός του Δημήτρη Γιαννέτου, Felipe Cardoso

Με μια πλούσια καριέρα που ξεκίνησε στις πασαρέλες και στον κόσμο της μόδας, ο Felipe Cardoso, ένας από τους κορυφαίους επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων της Βραζιλίας, και βρήκε στον τομέα αυτό την πραγματική του κλίση, σύμφωνα με το InMagazine.

Όλα ξεκίνησαν όταν ένας φίλος του, ο οποίος εργαζόταν ήδη σε αυτό το επάγγελμα με υψηλά ιστάμενους πελάτες, τον βοήθησε να μπει στον χώρο.

Γρήγορα εξελίχθηκε στη διαχείριση μεγάλης κλίμακας εμπορικών σημάτων και εκδηλώσεων, όπου και έγινε μια σημαντική προσωπικότητα στη σκηνή της ψυχαγωγίας και του lifestyle του Ρίο.

Αργότερα, ο Cardoso έγινε επικεφαλής δημοσίων σχέσεων για τον βραβευμένο όμιλο φιλοξενίας Gitan. Σε αυτόν τον ρόλο, εξελέγη ως ένας από τους 10 καλύτερους επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων.

Η καριέρα ως μοντέλο με τα μεγαλύτερα πρακτορεία στον κόσμο

Η καριέρα Cardoso, που γεννήθηκε στο Ρίο ντε Τζανέιρο, ξεκίνησε στο κολέγιο Διαφήμισης και Δημοσίων Σχέσεων στην ίδια πόλη, όπου εργάστηκε και ως μοντέλο, υπογράφοντας με την Ford Models, ένα από τα μεγαλύτερα πρακτορεία στον κόσμο.

Αυτό ήταν το πρώτο βήμα για να συνεργαστεί με μεγάλες μάρκες όπως η Swarovski, η Calvin Klein και η Omega. Αυτή η εμπειρία στην αγορά της πολυτελούς μόδας τον προετοίμασε για να χτίσει το όνομά του.

Η μόδα αποτέλεσε το όχημα για το μοντέλο για να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, να δημιουργήσει σχέσεις με ανθρώπους από όλο τον κόσμο.

Και ήταν σε αυτό το σύμπαν που ο Cardoso συνειδητοποίησε ότι το πραγματικό του ταλέντο δεν ήταν μόνο μπροστά από τις κάμερες, αλλά και στο να βλέπει σε κάθε μάρκα μια ευκαιρία να μεταμορφώσει και να βελτιώσει τους χώρους σε επιθυμητούς προορισμούς.

Δημιούργησε επίσης διαπροσωπικές σχέσεις με διασημότητες, οι οποίες οδήγησαν στην επαγγελματική του ζωή συλλέγοντας συνεργασία με μεγάλα παγκόσμια ονόματα όπως ο Lewis Hamilton, ο Mario Testino, η Alessandra Ambrosio και η Sofi Tukker.

Ο Cardoso έχει μετατρέψει εστιατόρια όπως το Giugiu στο Σάο Πάολο και το Magnolia και το Spicy Fish στο Ρίο ντε Τζανέιρο σε αληθινά hotspots διασημοτήτων, προσελκύοντας την προσοχή διεθνών εκδόσεων όπως η Vogue France και το Harper’s Bazaar.

Οι επιτυχίες ως υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων και η δημιουργία του brand του

Έχει συνδυάσει την εμπειρία του στη μόδα και τις δημόσιες σχέσεις αξιοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για την προώθηση διαφόρων πελατών. Η εμπειρία του στο μόντελινγκ τον βοηθά στη δημιουργία περιεχομένου, ενώ οι δεξιότητές του στις δημόσιες σχέσεις τον βοηθούν να διαμορφώσει ένα μήνυμα μάρκας για να το μοιραστεί με το κοινό.

Χρησιμοποίησε επίσης τις ικανότητές του στις δημόσιες σχέσεις για να δημιουργήσει τη δική του μάρκα premium granola, την Habito 021, η οποία διατίθεται σε κορυφαία καταστήματα σε όλη τη Βραζιλία.

Οι επιτυχίες του Cardoso στη Βραζιλία περιλαμβάνουν αρκετές διάσημες εκδηλώσεις, για τις οποίες ήταν υπεύθυνος για τις στρατηγικές μάρκετινγκ, τη λίστα των καλεσμένων και τη σύνθεση του line up.

Το Gitan Jazz Fest, το Rasputin, το Harper’s Bazaar τις πρώτες ημέρες των εγκαινίων του GiuGiu, το λανσάρισμα της συλλογής 2024, το Welcome Sunny Garments στο Magnólia και οι επιφανείς καλεσμένοι στο Arena Jockey κάθε Πέμπτη με το Pretinho da Serrinha είναι μερικά από αυτά.

Σε όλες αυτές, ο Cardoso ήταν υπεύθυνος για τη σύνδεση των εκδηλώσεων με την υψηλή κοινωνία και τις διάσημες προσωπικότητες, καθιστώντας τις αναφορές στις αγορές τους.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments