Στο μικροσκόπιο η δομική υγεία γερασμένων πεζογεφυρών στις γειτονιές της Αθήνας

Πηγή Φωτογραφίας: EUROKINISSI/ΒΑΣΙΛΗΣ ΡΕΜΠΑΠΗΣ//Λίφτινγκ σε 39 πεζογέφυρες του Ηλεκτρικού, με τις παλιότερες εξ αυτών να έχουν κατασκευαστεί ακόμα και πριν το 1960, συν στη μεταλλική πεζογέφυρα του μετρό «Χαλανδρίου» που περνάει πάνω από τη Δουκίσσης Πλακεντίας ετοιμάζουν οι Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).
Λίφτινγκ σε 39 πεζογέφυρες του Ηλεκτρικού, με τις παλιότερες εξ αυτών να έχουν κατασκευαστεί ακόμα και πριν το 1960, συν στη μεταλλική πεζογέφυρα του μετρό «Χαλανδρίου» που περνάει πάνω από τη Δουκίσσης Πλακεντίας ετοιμάζουν οι Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ).
Έχοντας μπροστά μία διετία ανανέωσης, καθώς οι 14 υπό ανακαίνιση συρμοί ηλικίας 40 ετών έχουν ορίζοντα ολοκλήρωσης το τέλος του 2026, επιχειρείται να αλλάξει η εικόνα της πιο παλιάς γραμμής της πρωτεύουσας που ενώνει τον Πειραιά με την Κηφισιά σύμφωνα με το businessdaily.gr και την Ολγα Κλώντζα
Δεκαοκτώ χρόνια μετά την τελευταία γενική επισκευή που έγινε στη Γραμμή 1 του μετρό το 2007, όπως επισημαίνεται στο τεύχος προκήρυξης, κρίνεται αναγκαίο να ̟πραγματοποιηθεί η επιθεώρηση των πεζογεφυρών, ώστε να αξιολογηθεί η υφιστάμενη κατάσταση και να καταγραφούν οι φθορές και τα ελαττώματα κάθε δομικού μέλους. Ο ανάδοχος θα προτείνει και συγκεκριμένες λύσεις για τη συντήρηση και επισκευή τους.

Ο παλιός ΗΣΑΠ με μία γραμμή μήκους 25,7 χιλιομέτρων και 24 σταθμούς διαθέτει αρκετές πεζογέφυρες, συνολικού μήκους 421 μέτρων, που συνδέουν τις οικιστικές περιοχές από όπου διέρχεται το τρένο. Οι παλιότερες από αυτές κατασκευάστηκαν πριν το 1960, ενώ άλλες αργότερα όπως η πεζογέφυρα πλησίον του σταθμού «Νερατζιώτισσα» που είναι και η πιο πρόσφατη, αφού κατασκευάστηκε το 2004 σύμφωνα με το businessdaily.gr και την Ολγα Κλώντζα

Στο πλαίσιο της σύμβασης, εκτιμώμενου προϋπολογισμού 184.636 ευρώ (με ΦΠΑ), ο ανάδοχος θα επιθεωρήσει και τη μεταλλική πεζογέφυρα που κατασκευάστηκε στον σταθμό «Χαλάνδρι» της μπλε γραμμής κι εκτείνεται άνωθεν της οδού Δουκίσσης Πλακεντίας. Μέχρι σήμερα, αυτή η πεζογέφυρα, μήκους 43,5 μέτρων, δεν έχει περάσει ποτέ τη βάσανο της επιθεώρησης, για αυτό και η ΣΤΑΣΥ σπεύδει να την «κολλήσει» στην παρούσα σύμβαση.
Πηγή: pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας