Nέα της αγοράς

Adidas: «Φουντώνει» ο «πόλεμος» με Nike, στοχεύει σε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ

Adidas: «Φουντώνει» ο «πόλεμος» με Nike, στοχεύει σε μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις ΗΠΑ

Πηγή Φωτογραφίας: CQ, The Best Sneaker Brands Will Make You Swear Off All Other Shoes for Good

Οι επενδυτές περιμένουν από τον CEO της Adidas να εξηγήσει πώς η εταιρεία μπορεί να συνεχίσει να κερδίζει μερίδια αγοράς από τη Nike

Το αν η Adidas καταφέρει να κερδίσει περισσότερους Αμερικανούς καταναλωτές από την πρωτοπόρο της αγοράς Nike, θα είναι το κλειδί για τη συνεχή επιτυχία της φέτος, είπαν επενδυτές και αναλυτές, καθώς το γερμανικό brand αναζητά νέες πηγές ανάπτυξης πέρα ​​από τα αθλητικά παπούτσια Samba και Gazelle.

Η αβεβαιότητα σχετικά με το εάν η καταναλωτική ζήτηση στην Κίνα θα ανακάμψει έχει οδηγήσει πολλές μάρκες, συμπεριλαμβανομένου του τομέα πολυτελείας, να επικεντρωθούν περισσότερο στους καταναλωτές των ΗΠΑ ως κινητήρια δύναμη ανάπτυξης για το 2025.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος Bjorn Gulden έχει μεταμορφώσει την Adidas από τότε που το brand διέκοψε τη συνεργασία του με τον ράπερ Ye και την προσοδοφόρα σειρά αθλητικών παπουτσιών Yeezy, τον Οκτώβριο του 2022. H μετοχή της Adidas έχει σημειώσει άλμα 160% από τότε που ανακοινώθηκε η ανάληψη καθηκόντων του Gulden του τον επόμενο μήνα.

Οι επενδυτές θα περιμένουν από τον CEO της Adidas να εξηγήσει πώς η εταιρεία μπορεί να συνεχίσει να κερδίζει μερίδια αγοράς από τη Nike και πώς θα αντιμετωπίσει ανερχόμενα brand αθλητικών ειδών όπως τα On Running και Hoka, όταν ανακοινώσει τα εταιρικά αποτελέσματα στις 5 Μαρτίου.

Το μερίδιο της Nike στην παγκόσμια αγορά αθλητικών ειδών μειώθηκε στο 14,1% πέρυσι από 15,2% το 2023, σύμφωνα με το GlobalData, ανοίγει νέα καρτέλα. Το μερίδιο αγοράς της Adidas αυξήθηκε στο 8,9% από 8,2% και άλλοι κερδισμένοι ήταν οι New Balance, On Running και Hoka.

Οι αναλυτές της UBS είπαν ότι οι ευρωπαϊκές μάρκες είχαν παραδοσιακά σκληρό ανταγωνισμό στις Ηνωμένες Πολιτείες και η Βόρεια Αμερική ήταν μια περιοχή όπου υστερεί η Adidas, αν και βλέπουν ότι αυτό αλλάζει.

Μείωση πωλήσεων για την Adidas στη Β. Αμερική

Οι πωλήσεις της γερμανικής εταιρείας στη Βόρεια Αμερική, οι οποίες μειώθηκαν κατά 7% το τρίτο τρίμηνο σε σχέση με το προηγούμενο έτος, δεν έχουν ανακάμψει πλήρως από το τέλος της σειράς Yeezy, η οποία ήταν δημοφιλής στις Ηνωμένες Πολιτείες.

Συνολικά, οι πωλήσεις της Adidas αυξήθηκαν κατά 19% το τρίμηνο έως τις 31 Δεκεμβρίου και 12% σε σχέση με το 2024 συνολικά, ενώ οι πωλήσεις της Nike μειώθηκαν κατά 9% το τελευταίο τρίμηνο που έληξε στις 30 Νοεμβρίου πέρυσι.

«Η διαφορά μεταξύ της ανάπτυξης της Adidas και της Nike είναι τεράστια αυτή τη στιγμή», δήλωσε ο Thomas Jökel, διαχειριστής χαρτοφυλακίου στην Union Investment, η οποία κατέχει μετοχές της Adidas.

Οι συνολικές πωλήσεις της Adidas θα συνεχίσουν να αυξάνονται κατά τουλάχιστον 10% ετησίως όσο η Nike δυσκολεύεται, είπε ο Jökel, προσθέτοντας ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες και η ευρύτερη αγορά της Βόρειας Αμερικής αποτελούν βασικό πεδίο αντιπαράθεσης για τις εταιρείες του κλάδου.

Η Adidas στοχεύει τους καταναλωτές των ΗΠΑ, λανσάροντας πρόσφατα μια συνεργασία ρούχων και παπουτσιών, η οποία εμπνεύστηκε από την “collegiate Americana” με την εταιρεία Sporty & Rich με έδρα το Λος Άντζελες και ένα νέο sneaker Superstar 92 με τον Αμερικανό μουσικό και σχεδιαστή Pharrell Williams.

Στις πρόσφατες συνεργασίες αθλητών του περιλαμβάνουν την παίκτρια του NBA γυναικών Satou Sabally και τον κολεγιακό ποδοσφαιριστή Travis Hunter.

«Η Adidas κερδίζει ισχυρά μερίδια αγοράς στις ΗΠΑ στο λιανικό εμπόριο απευθείας στους καταναλωτές και αθλητικών ειδών, με γνώμονα το franchise Terrace (Samba, Gazelle) που γνώρισε ισχυρές πωλήσεις σε πλήρη τιμή κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου», δήλωσε η Aneesha Sherman, αναλύτρια της Bernstein.

Πηγή: Pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments