Nέα της αγοράς

Lamborghini: Θα παραμείνει στην χρήση υβριδικών ηλεκτροκινητήρων για τα επόμενα χρόνια

Lamborghini: Θα παραμείνει στην χρήση υβριδικών ηλεκτροκινητήρων για τα επόμενα χρόνια

Πηγή Φωτογραφίας: dsf.my / lamborghini // Lamborghini: Θα παραμείνει στην χρήση υβριδικών ηλεκτροκινητήρων για τα επόμενα χρόνια

Η συνεχής καινοτομία και η συνεργασία της Lamborghini με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι βέβαιο ότι θα τις προετοιμάσει για μια επιτυχημένη μεταβατική προσπάθεια για να αγκαλιάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Η νέα καινοτομία στον τομέα των μεταφορών έχει οδηγήσει στην εφεύρεση φουτουριστικών εναλλακτικών λύσεων κινητήρων. Από λύσεις ηλεκτρικών κινητήρων, έως πιο σύνθετες και εξειδικευμένες λύσεις κινητήρων βιοκαυσίμων, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εργάζονται σκληρά για να μεταφέρουν τα οχήματά τους μακριά από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, προκειμένου να κινηθούν προς έναν κόσμο με περισσότερη περιβαλλοντική συνείδηση. Πρόσφατα, η Lamborghini συνεργάστηκε με τη Mercedes-Benz για την παραγωγή φουτουριστικών ηλεκτρικών κινητήρων.

Ο ηλεκτροκινητήρας

Οι ηλεκτρικοί κινητήρες είναι μακράν οι πιο κυρίαρχες εναλλακτικές λύσεις κινητήρων στο δρόμο. Με πρωτοπόρους όπως η Tesla να πρωτοστατούν, σχεδόν όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν κάποια μορφή ηλεκτρικού οχήματος. Από την πλευρά των καταναλωτών, τα plug-in υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα είναι η πιο δημοφιλής διαδρομή προς τα κάτω κατά την αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος. Πέρυσι, οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν κατά 25% σε σύγκριση με το 2023. Αυτό υπογραμμίζει την ταχεία ανάπτυξη της βιομηχανίας και τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές και προσαρμόζονται περισσότερο στο να εγκαταλείψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εξερευνήσει τις δυνατότητες των κινητήρων υδρογόνου. Αυτοί οι κινητήρες γίνονται γρήγορα συμπλήρωμα του ηλεκτρικού κινητήρα. Χρησιμοποιώντας την τεχνολογία κυψελών καυσίμου, απελευθερώνουν μηδενικές εκπομπές και θεωρούνται ως μια επιλογή για προσθήκη στη σειρά προϊόντων ανανεώσιμων κινητήρων των εταιρειών αυτοκινήτων. Ειδικά η Toyota πρωτοστάτησε, καθιστώντας τους ειδικούς στην παραγωγή κινητήρων υδρογόνου.

Η Lamborghini και η Mercedes-Benz

Η Lamborghini, μια εμβληματική εταιρεία σπορ αυτοκινήτων, οφείλει μεγάλο μέρος των επερχόμενων V-8 Temerario, ενός νέου plug-in υβριδικού σπορ αυτοκινήτου, κινητήρα στη Mercedes-Benz. Η Mercedes εξαγόρασε τη βρετανική εταιρεία Yasa το 2021. Η Yasa παράγει καινοτόμες λύσεις ηλεκτρικών κινητήρων στο δρόμο και οι προηγμένοι ηλεκτροκινητήρες αξονικής ροής της έχουν παίξει βασικό ρόλο στη σειρά μοντέλων ηλεκτρικών οχημάτων της Lamborghini. Όχι μόνο είναι εξαιρετικά ελαφριά και ισχυρά, αλλά παράγουν επίσης διπλάσια ροπή από τα παραδοσιακά σχέδια ηλεκτρικών κινητήρων. Το V-12 Revuelto διαθέτει επίσης έναν ηλεκτρικό κινητήρα από τη Yasa.

Η ίδια η Mercedes δεν έχει ακόμη παρουσιάσει αυτούς τους κινητήρες στα δικά της οχήματα, ωστόσο, έχουν ανακοινώσει σχέδια να ενσωματώσουν τον κινητήρα στα επερχόμενα ηλεκτρικά οχήματά τους που δεν έχουν ακόμη κυκλοφορήσει.

«Το να δούμε τη συνεργασία μας να ανθίζει τόσο νωρίς, πρώτα με την ανάπτυξη του συστήματος ηλεκτρονικής πρόωσης για το υβριδικό υπεραυτοκίνητο Revuelto V12 και τώρα το σχέδιο ηλεκτροκινητήρα επόμενης γενιάς YASA για το Temerario V8, είναι απλά συναρπαστικό», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Yasa, Graeme Cook. «Αλλά αυτή είναι μόνο η αρχή της συνεργασίας μας με τη Lamborghini – πρόθεσή μας είναι να συνεχίσουμε να υπερβαίνουμε τα όρια της μηχανικής και να αμφισβητούμε τους σχεδιαστικούς κανόνες».

Η Lamborghini δεν θα κυνηγήσει το υδρογόνο

Ενώ η Lamborghini αναπτύσσει συνεχώς τους ηλεκτρικούς της κινητήρες, η εταιρεία έχει δηλώσει ότι δεν έχει άμεσα σχέδια να διαφοροποιήσει τις εναλλακτικές λύσεις κινητήρων της με υδρογόνο. Αυτή την στιγμή, έχουν επικεντρωθεί σε μεγάλο βαθμό στην υβριδική τεχνολογία, ωστόσο μέχρι το 2030 έχουν σχέδια να γίνουν πλήρως ηλεκτρικά:

«Για το πιο καθημερινά χρησιμοποιήσιμο αυτοκίνητο, εξακολουθούμε να πιστεύουμε ότι, από τη δεκαετία του 2030 και μετά, θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, όπως δείξαμε με το Lanzador [ηλεκτρικό πρωτότυπο αυτοκίνητο] στο Pebble Beach πέρυσι», δήλωσε ο CEO Stefan Winkelmann. «Αυτή είναι η στρατηγική μας».

Η απόφαση να παραμείνει στους υβριδικούς ηλεκτρικούς κινητήρες οφείλεται στο ότι η Lamborghini θέλει να έχει μια επαρκή μεταβατική φάση την επόμενη δεκαετία πριν γίνει πλήρως ηλεκτρική, προκειμένου να δώσει στους καταναλωτές χρόνο να συνηθίσουν στην ιδέα να εγκαταλείψουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η συνεχής καινοτομία και η συνεργασία της Lamborghini με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι βέβαιο ότι θα τις προετοιμάσει για μια επιτυχημένη μεταβατική προσπάθεια για να αγκαλιάσουν τα πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments