Kraft Heinz: Εισέρχεται στην αγορά των αλκοολούχων ποτών με νέα βότκα

Πηγή Φωτογραφίας: The Washington Post, How Heinz got retailers and consumers to accept a larger ketchup bottle
Τη στιγμή που μεγάλα brands τροφίμων νιώθουν την πίεση από τους δασμούς του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ αλλά και την ακρίβεια που έχει επηρεάσει τις καταναλωτικές δαπάνες, μία εταιρεία, ένα brand ιστορικό, παρουσιάζει την πρώτη του βότκα και εισέρχεται έτσι για πρώτη φορά στην αγορά των αλκοολούχων ροφημάτων!
Μπορεί η Kraft Heinz να είναι γνωστή κυρίως για την κέτσαπ της, αλλά τώρα θέλει να γίνει γνωστή και για την βότκα της! Η εταιρεία ελπίζει ότι οι καταναλωτές θα προτιμήσουν το νέο της προϊόν και θα δοκιμάσουν τη βότκα της, που αποτελείται από μια νέα, σκληρή σόδα εμπλουτισμένη με Crystal Light, ένα μείγμα σε σκόνη που παραδοσιακά προστίθεται στο νερό. Το προϊόν θα διατεθεί αρχικά σε δύο γεύσεις, λεμονάδα και άγρια φράουλα ενώ θα κάνει το ντεμπούτο του σε επιλεγμένα σούπερ μάρκετ των βορειοανατολικών ΗΠΑ αυτό το μήνα, με σχέδιο για ευρύτερη επέκταση το επόμενο διάστημα.
Crystal Light Βότκα Η νέα βότκα έρχεται τη στιγμή που η εταιρεία πασχίζει να προωθήσει στην αγορά ορισμένα από τα βασικά της brands, όπως είναι για παράδειγμα τα Lunchables, ένας τύπος snack για τους μαθητές που δεν πήγε όμως πολύ καλά και έτσι η εταιρεία αναγκάστηκε να το αποσύρει από τα σχολικά γεύματα, στα οποία είχαν ενταχθεί. Αξιοσημείωτο είναι ότι η εταιρεία αναφέρει μείωση των πωλήσεων για πέντε συνεχόμενα τρίμηνα. Τον περασμένο μήνα ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει τις προωθητικές ενέργειες και ενδεχομένως να αλλάξει τις τιμές ορισμένων προϊόντων, προκειμένου να ενισχυθούν οι πωλήσεις.
«Αυτά είναι πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν απλά, από τη μια μέρα στην άλλη», δήλωσε ο επικεφαλής της Kraft Heinz, Carlos Abrams-Rivera σε συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα. «Πρέπει να γίνει πολλή δουλειά».
Ένα brand με ιστορία 40 ετών Στελέχη της Kraft Heinz επισημαίνουν ότι τα καινούργια προϊόντα αποτελούν μέρος της ευρύτερης προσπάθειας εκσυγχρονισμoύ του brand Crystal Light, το οποίο είναι πάνω από 40 ετών, με στόχο την προσέλκυση νεότερων καταναλωτών. Η ιδέα προέκυψε όταν η εταιρεία διαπίστωσε ότι οι καταναλωτές αναμείγνυαν ήδη το Chrystal Light με ποτά.
Με λιγότερες θερμίδες από τις συμβατικές βότκες και χαμηλότερη περιεκτικότητα σε αλκοόλ, τα στελέχη της Kraft Heinz ισχυρίζονται ότι η βότκα seltzers είναι μια καλή επιλογή για την Gen Z αλλά και για άλλους καταναλωτές που επιθυμούν να μειώσουν την κατανάλωση αλκοόλ.
Καινοτομία με νέα προϊόντα Η καινοτομία δεν αποτελεί σπάνιο φαινόμενο για την εταιρεία. Πέρυσι, η Kraft Heinz λάνσαρε ένα Crystal Light σε πολυσυσκευασία με γεύσεις όπως καρπούζι μαργαρίτα, μαύρο μοχίτο και mai tai για τους καταναλωτές που φτιάχνουν τα δικά τους κοκτέιλ. Το 2021, η Kraft Heinz κυκλοφόρησε ένα λευκό κρασί περιορισμένης έκδοσης, που ονομάζεται La Moutarde Vin, εμπλουτισμένο με τους σπόρους μουστάρδας Grey Poupon. Το 2023 συνεργάστηκε με εταιρεία κοκτέιλ με αφρώδη οίνο, ώστε να δημιουργήσει ένα κοκτέιλ περιορισμένης έκδοσης που θα φτιάχνεται με τη γεύση πίκλας Claussen.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας