Ελλάδα

Εντοπίστηκαν τμήματα της καμπίνας της εμπορικής αμαξοστοιχίας δύο χρόνια μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Εντοπίστηκαν τμήματα της καμπίνας της εμπορικής αμαξοστοιχίας δύο χρόνια μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//Εντοπίστηκαν τμήματα της καμπίνας της εμπορικής αμαξοστοιχίας δύο χρόνια μετά την τραγωδία στα Τέμπη

Κατόπιν τούτου ο ειδικός εφέτης ανακριτής Σωτήρης Μπακαΐμης έδωσε εντολή στη Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού να ξεκινήσει την περασμένη Παρασκευή (7/3) σχετική έρευνα στη θέση Κουλούρι.

Στο Κουλούρι, όπου φυλάσσονται τα συντρίμμια των αμαξοστοιχιών της Hellenic Train, βρέθηκαν τα τμήματα της καμπίνας της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας και μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της τοπικής εφημερίδας ”Ελευθερία”, επρόκειτο χθες να «συναρμολογηθούν».

Αφορμή για τη συγκεκριμένη έρευνα υπήρξε το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ στο οποίο αναφερόταν ότι το μεγαλύτερο μέρος της καμπίνας μηχανοδήγησης της δεύτερης ηλεκτράμαξας δεν είχε βρεθεί μετά τη σύγκρουση. Επισήμανση που, όπως είναι λογικό, τροφοδότησε υποψίες πως εκεί βρισκόταν κάποιο παράνομο, εύφλεκτο φορτίο που προκάλεσε την έκρηξη και την πυρόσφαιρα.

Κατόπιν τούτου ο ειδικός εφέτης ανακριτής Σωτήρης Μπακαΐμης έδωσε εντολή στη Διεύθυνση Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού να ξεκινήσει την περασμένη Παρασκευή (7/3) σχετική έρευνα στη θέση Κουλούρι.

Κατά την αυτοψία που πραγματοποίησαν τα στελέχη της Υπηρεσίας εντοπίστηκαν τα εν λόγω υπολείμματα που, σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές, παραπέμπουν στη «χαμένη» καμπίνα της δεύτερης μηχανής του εμπορικού τρένου.

Ο εντοπισμός των τμημάτων της καμπίνας αποτελεί σημαντική πτυχή της έρευνας για τα αίτια της σιδηροδρομικής τραγωδίας των Τεμπών, με δεδομένο ότι στο πρόσφατο πόρισμα του Εθνικού Οργανισμού Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων και Ασφάλειας Μεταφορών (ΕΟΔΑΣΑΑΜ) η επίμαχη καμπίνα φέρεται να έχει «εξαφανιστεί» μετά τη σύγκρουση, ενισχύοντας τη νεότερη εκδοχή ότι το «παράνομο φορτίο», το «άγνωστο καύσιμο, δε μεταφερόταν στα ανοιχτά βαγόνια με τις λαμαρίνες, αλλά είχε τοποθετηθεί στην «εξαφανισμένη» καμπίνα. Κατά τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, επίσης, από τη φωτιά που προκλήθηκε, λόγω του «άγνωστου καυσίμου» μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών, έχασαν τη ζωή τους 5 έως 8 επιβάτες, οι οποίοι κάηκαν, ενώ είχαν επιβιώσει της σύγκρουσης.

Στο πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ και στη σελίδα 40 αναφέρεται ότι η καμπίνα του πίσω οδηγού της μηχανής φαίνεται να είναι αποκομμένη από το υπόλοιπο όχημα και δεν μπορεί να εντοπιστεί πλήρως οπουδήποτε ανάμεσα στα συντρίμμια, εκτός από ένα μικρό μέρος της οροφής και του επάνω προβολέα. Στις νέες έρευνες στο Κουλούρι συμμετείχαν  πυροσβέστες της Διεύθυνσης Αντιμετώπισης Εγκλημάτων Εμπρησμού (ΔΑΕΕ) του Πυροσβεστικού Σώματος όσο και δικαστικοί πραγματογνώμονες, οι οποίοι εντόπισαν τα τμήματα – ακόμα και το κάθισμα  της καμπίνας – και μάλιστα θα επιχειρήσουν να τα «συναρμολογήσουν», προκειμένου να απαντήσουν στο ερώτημα αν η παραμόρφωση της δεύτερης ηλεκτρομηχανής οφείλεται στη σύγκρουσή της με το ανοικτό βαγόνι που μετέφερε λαμαρίνες ή σε καύση από τη φωτιά που προκλήθηκε μετά τη σύγκρουση των δύο τρένων.

Καταγγελίες για αλλοίωση στοιχείων στη μεταφορά των αμαξοστοιχιών

Στο μεταξύ μία συγκλονιστική φωτογραφία ντοκουμέντο είδε το φως της δημοσιότητας στην εκπομπή «Ακόμα Δεν Είδες Τίποτα» από τον δικηγόρο Στέλιο Σούρλα, ο οποίος εκπροσωπεί οικογένειες θυμάτων.

Στη φωτογραφία φαίνονται εργάτες να κόβουν με οξυγόνο τμήμα της πλατφόρμας της εμπορικής αμαξοστοιχίας προκειμένου να στοιβαχτεί κομμάτι κομμάτι σε φορτηγό και να μεταφερθεί στο Κουλούρι.

Στη φωτογραφία διακρίνονται δύο μπουκάλες οξυγόνου και δύο εργάτες να επιχειρούν στα συντρίμμια.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments