Μετρό Κατεχάκη: «Δεν υπάρχει καμία παρέκκλιση», απαντά η κατασκευάστρια κοινοπραξία για τη σήραγγα

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi // Μετρό Κατεχάκη: «Δεν υπάρχει καμία παρέκκλιση», απαντά η κατασκευάστρια κοινοπραξία για τη σήραγγα
Σε διευκρινίσεις προχώρησε η κατασκευάστρια κοινοπραξία που έχει αναλάβει τη Γραμμή 4 του Μετρό για το θέμα που έχει προκύψει με τη διάνοιξη μίας σήραγγας 160 μέτρων.
Συγκεκριμένα, «σε σχέση με την κατασκευή της βοηθητικής σήραγγας η οποία ενώνει την κύρια σήραγγα με τον επίσταθμο ΓΝΑ, από την κατασκευάστρια κοινοπραξία ΑΒΑΞ – GHELLA – ALSTOM τονίζεται ότι:
– Δεν υπάρχει καμία γεωμετρική παρέκκλιση από την εγκεκριμένη χάραξη. Προφανώς και η σήραγγα κατασκευάζεται στην προβλεπόμενη από τη μελέτη θέση.
– Σε ό,τι αφορά τις εργασίες εκσκαφής, επισημαίνεται ότι αυτές εκτελούνται εξαρχής κατά τη συνήθη πρακτική, με απόλυτη προσήλωση στην ασφάλεια και με γνώμονα την τεχνική αρτιότητα. Η μεθοδολογία κατασκευής είναι σύμφωνη με τις διεθνείς προδιαγραφές και στο πλαίσιο της εγκεκριμένης μελέτης.
– Συνεχίζουμε την εκτέλεση του μεγαλύτερου δημόσιου έργου στην Ελλάδα, με αίσθημα περηφάνιας για την προσπάθεια των εργαζομένων μας και με γνώμονα την ασφάλεια και την ταχύτερη δυνατή ολοκλήρωση του έργου»
Το χρονικό
Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Νίκος Ταχιάος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Κατσώτη, για τη διάνοιξη της συγκεκριμένης σήραγγας, τόνισε ότι «όντως διανοίχθηκε μία ημικυκλική σήραγγα σε ένα μήκος 160 μέτρων» και προσέθεσε πως «όταν αυτό περιέπεσε στην αντίληψη της διευθύνουσας υπηρεσίας, αμέσως εδόθη εντολή να επανέλθουν στην προηγούμενη μελέτη που οι ίδιοι είχαν υποβάλλει.
Ήδη η κοινοπραξία έχει ξαναξεκινήσει εργασίες, με τον δέοντα τρόπο, έχει υποβάλλει και τη μελέτη, η οποία δείχνει πως θα αποκαταστήσει αυτές στο μήκος των 160 μέτρων. Η υπηρεσία προφανώς δεν κάνει αποδεκτές τις όποιες δικαιολογίες της κοινοπραξίας, θεωρούμε ότι ήταν ένα λάθος εφαρμογής μίας μελέτης που η ίδια είχε υποβάλει».
Ο Νίκος Ταχιάος, μιλώντας νωρίτερα στον ΣΚΑΪ, υπογράμμισε ότι «μιλάμε για μία σήραγγα, η οποία ούτως ή άλλως έπρεπε να κατασκευαστεί. Κάτω από την οδό Κατεχάκη υπάρχει μία πολύ μεγάλη σήραγγα, η οποία θα χρησιμοποιηθεί κατά κάποιον τρόπο και ως αμαξοστάσιο, αλλά και ως χώρος ελαφράς συντήρησης των συρμών της Γραμμής 4.
Αυτή λοιπόν η σήραγγα κατασκευάζεται με άλλη μέθοδο, όχι με μετροπόντικα, αλλά με τη νέα αυστριακή. Ο ανάδοχος της κατασκευής είχε υποβάλλει μία μελέτη και προέβλεπε μεθοδολογία που θα έπρεπε να ανοίγει αυτή τη σήραγγα σε βήματα των 10 μέτρων. Αντί αυτού, πήγε και άνοιξε το μισό πάνω ημικύκλιο της σήραγγας σε ένα μήκος 160 μέτρων. Άλλαξε τη μεθοδολογία.
Προφανώς αυτή η αλλαγή δεν έγινε από λάθος. Δεν δικαιολογείται λάθος σε μία εταιρεία 7ης τάξεως. Δεν θα το ερμηνεύσω, αυτό είναι ζήτημα της “Ελληνικό Μετρό”. Η σήραγγα αυτή έπρεπε να γίνει, είναι κομμάτι του έργου. Αυτό που άλλαξε, ήταν η μέθοδος».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας