Χρ. Δήμας: Το 2027 θα έχουμε ασφαλείς σιδηροδρόμους

Πηγή Φωτογραφίας: [372991] ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΤΗΝ ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI)
Την πεποίθηση πως το 2027 η Ελλάδα θα έχει ασφαλείς σιδηροδρόμους, εξέφρασε ο νέος υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρίστος Δήμας.
«Βεβαίως η σιδηροδρομική μεταρρύθμιση είναι μία μεγάλη προτεραιότητα για την κυβέρνηση και ειδικότερα για το υπ. Υποδομών.
Όπως επίσης και τα μεγάλα έργα, οδικά δίκτυα, αεροδρόμια, λιμάνια, αρδευτικά έργα, τα οποία θα αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής όλων των πολιτών. Ο στόχος μας είναι να μπορέσουμε να τα τρέξουμε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα», είπε αρχικά.
Και συνέχισε ο κ. Δήμας: «Το 2027 θα έχουμε ασφαλείς σιδηροδρόμους. Η πρόθεσή μας είναι να επαναφέρουμε την εμπιστοσύνη των πολιτών στους σιδηροδρόμους όπως και σε όλα τα ΜΜΜ. Γι΄αυτόν τον σκοπό θα προχωρήσουμε σε σημαντικές τροποποιήσεις και στην λειτουργία των ΔΕΚΟ του σιδηροδρόμου».
Μητσοτάκης: Τελείως διαφορετική η εικόνα στα ΜΜΜ σε δύο χρόνια
Το μήνυμα ότι είναι κατεπείγουσα η ανάγκη να αναβαθμισθεί το εγχώριο σιδηροδρομικό δίκτυο από την Αθήνα έως τη Θεσσαλονίκη με τα πιο σύγχρονα μέσα, αλλά και να καταστεί ασφαλές, εξέπεμψε, από την πλευρά του, στην παρέμβασή του σε ευρεία σύσκεψη υπό την προεδρία του στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Πρέπει να κινηθούμε πιο γρήγορα και αυτό θα κάνουμε» είπε μεταξύ άλλων ο Πρωθυπουργός κάνοντας λόγο για κατεπείγουσα ανάγκη για να αναβαθμιστεί το σιδηροδρομικό δίκτυο από Αθήνα – Θεσσαλονίκη, με τα πιο σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και με τροχαίο υλικό.
Ο Πρωθυπουργός εστίασε και στο πολύ σημαντικό θέμα των υποδομών κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο ότι μέχρι το τέλος του 2027 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί και παραδοθεί μεγάλο κομμάτι των οδικών αξόνων, τα οποία ήδη βρίσκονται σε κατασκευή. Έδωσε και συγκεκριμένα παραδείγματα, ορίζοντας παράδοσης μέχρι το 2025 για τον οδικό άξονα Πάτρα – Πύργου, όπως επίσης για τον Ε65, με ολοκλήρωση ως το 2026. Ο κ. Μητσοτάκης αναφέρθηκε επίσης και στο Fly Over., το οποίο πρόσφατα είχε επισκεφθεί ο πρωθυπουργός όπου το χρονοδιάγραμμα της υλοποίησης είναι μέχρι το 2027.
Όσον αφορά στο μετρό Θεσσαλονίκης έκανε λόγο για 5 σταθμούς επέκτασης και ολοκλήρωση μέχρι το τέλος του 2025.
Ο πρωθυπουργός γνωστοποίησε, δε, ότι σύντομα θα έλθει προς ψήφιση ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας, διευκρινίζοντας, ωστόσο, ότι αυτό από μόνο του δεν μπορεί να επιλύσει το πρόβλημα της ασφάλειας στους οδικούς άξονες, καθώς και ότι χρειάζεται μία συνολική επαναξιολόγηση.
Εξάλλου, ο κ. Μητσοτάκης επικαιροποίησε και τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση σημαντικών έργων υποδομής έως το 2027. Συγκεκριμένα, ο κ. Μητσοτάκης είπε πως σημαντικό μέρος του ΒΟΑΚ θα πρέπει να έχει παραδοθεί έως το τέλος του 2027, ενώ εντός του 2025 θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί ο οδικός άξονας Πάτρα – Πύργος, αλλά και οι εργασίες επέκτασης του Μετρό Θεσσαλονίκης.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας