Να καλύψει τον χαμένο χρόνο στο μέτωπο των σιδηροδρόμων επιχειρεί η κυβέρνηση – Οι άμεσες παρεμβάσεις

Πηγή Φωτογραφίας: Eurokinissi (Αρχείου)//Να καλύψει τον χαμένο χρόνο στο μέτωπο των σιδηροδρόμων επιχειρεί η κυβέρνηση - Οι άμεσες παρεμβάσεις
Να καλύψει τον χαμένο χρόνο με γρήγορα βήματα στο μέτωπο των σιδηροδρόμων επιχειρεί η κυβέρνηση, κάτι που αναμένεται να αποτυπωθεί και στο Υπουργικό Συμβούλιο της επόμενης Τετάρτης. Και αυτό γιατί ο νέος αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών Κωνσταντίνος Κυρανάκης αναμένεται να παρουσιάσει ένα νομοσχέδιο άμεσων παρεμβάσεων στη λειτουργία του σιδηροδρομικού δικτύου, αλλά και στην εταιρική διάρθρωση της Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Α.Ε., της νέας εταιρείας που προκύπτει από τη συναίρεση του ΟΣΕ, της ΕΡΓΟΣΕ και της ΓΑΙΑΟΣΕ. Η νέα εταιρεία που θα «πλαισιωθεί» από το μοντέλο που θα παρουσιαστεί στο Υπουργικό Συμβούλιο αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της τον Απρίλιο, ενώ τον ίδιο μήνα αναμένεται να ξεκινήσουν και τα έργα στο δίκτυο μετά και το «πράσινο φως» από το Ελεγκτικό Συνέδριο για τον φάκελο των έργων του «Daniel» σύμφωνα με το protothemagr και το Γιώργο Ευγενίδη
Σύμφωνα με πληροφορίες του «ΘΕΜΑτος», οι άμεσες κυβερνητικές παρεμβάσεις συζητήθηκαν σε σύσκεψη που έγινε το πρωί της Παρασκευής στο Μέγαρο Μαξίμου με τη συμμετοχή του κ. Κυρανάκη, του αντιπροέδρου της κυβέρνησης Κωστή Χατζηδάκη και του γενικού γραμματέα του πρωθυπουργού Στέλιου Κουτνατζή. Με βάση την ίδια γραμμή πληροφόρησης, οι Σιδηρόδρομοι Ελλάδος αναμένεται να λειτουργήσουν πλέον κατά τα πρότυπα της ΔΕΗ μετά το 2019. Το νομοσχέδιο αναμένεται να παρέχει σημαντικούς βαθμούς ευελιξίας στη νέα διοίκηση που θα διοριστεί μετά την κύρωση από τη Βουλή, σε μερικές εβδομάδες. Κρίσιμο στοιχείο θεωρείται η προσέλκυση στελεχών από την αγορά και αυτό απαιτεί ένα ειδικό μισθολογικό καθεστώς για ανώτερα στελέχη, καθώς δεν είναι πολλοί αυτή την περίοδο που θέλουν να «βάλουν το κεφάλι τους στον ντορβά». Ο κ. Κυρανάκης λέγεται ότι είναι σε επαφή με στελέχη της αγοράς, ενώ έχει καταρτίσει και μια short list στελεχών ελληνικής καταγωγής που δραστηριοποιούνται σε ευρωπαϊκές σιδηροδρομικές εταιρείες σύμφωνα με το protothemagr και το Γιώργο Ευγενίδη
Αμεσες παρεμβάσεις
Οι πρώτες παρεμβάσεις, όμως, δεν θα αφορούν μόνο την εταιρική δομή, αλλά και την ίδια τη λειτουργία των σιδηροδρόμων, με στόχο την ενίσχυση του αισθήματος ασφαλείας. Η νέα πολιτική ηγεσία αποδίδει επίσης μεγάλη σημασία στην «ορατότητα» της ασφάλειας, καθώς οι πολίτες δεν είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν τι συστήματα ασφαλείας υπάρχουν και ποιον ρόλο επιτελούν. Ετσι, τα ψηφιακά δεδομένα αναμένεται να είναι προσβάσιμα, προκειμένου οι πολίτες να γνωρίζουν πλέον περισσότερες λεπτομέρειες για την κατάσταση του σιδηροδρόμου και το περιβάλλον ασφαλείας. Ολες τις προηγούμενες ημέρες ο κ. Κυρανάκης έκανε αυτοψίες σε κρίσιμες υποδομές του σιδηρόδρομου, από το ΣΚΑ και το Κέντρο Τηλεδιοίκησης, ενώ βρέθηκε και στον Σταθμό Λαρίσης, όπου καταγράφηκε και πάλι περιστατικό κλοπής τις προηγούμενες ημέρες. Σημειωτέον, τους επόμενους μήνες θα παραληφθούν νέα βαγόνια για τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας