Ο ύπνος είναι ο επόμενος ανταγωνιστής για τις Big Tech

Πηγή Φωτογραφίας: Vecteezy, totalement détendu. vue de dessus du jeune homme africain qui dort en position couchée
Η ημέρα έχει πολλές ώρες, ωστόσο οι εταιρείες τεχνολογίας, οι πλατφόρμες streaming, οι δημιουργοί και οι influencers παράγουν όλο και περισσότερο διαδικτυακό περιεχόμενο για να το καταναλώνουμε. Με τη δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη (Generative AI), είναι κοντά η στιγμή όπου ένα άπειρο περιεχόμενο θα συγκρουστεί με τα όρια του χρόνου. Ποιο είναι το μόνο χρονικό όριο; Ο ύπνος, το τελευταίο μεγάλο κομμάτι της ημέρας μας που παραμένει (ως επί το πλείστον) ελεύθερο από ψηφιακά μέσα. Μέχρι στιγμής.
«Ενώ φαίνεται ότι όλοι έχουν μειώσει τον ύπνο και αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στις οθόνες τους, υπάρχει ένα όριο στο πόσο χρόνο μπορούν οι άνθρωποι να περάσουν καταναλώνοντας ψηφιακό περιεχόμενο», έγραψαν οι αναλυτές της Bernstein για το διαδίκτυο, σε πρόσφατο σημείωμα προς τους επενδυτές.
Μέσα σε περίπου 15 χρόνια, έχουμε προσθέσει περίπου έξι ώρες την ημέρα στη συνήθεια της ψηφιακής κατανάλωσης. Το επόμενο έτος, οι Αμερικανοί εκτιμάται ότι θα περνούν περισσότερες από οκτώ ώρες σε ψηφιακά μέσα διαφόρων ειδών. Τα στοιχεία αυτά δεν περιλαμβάνουν άτομα ηλικίας κάτω των 18 ετών, οπότε ο συνολικός αριθμός θα μπορούσε στην πραγματικότητα να είναι υψηλότερος.
Ανταγωνισμός με τον ύπνο Η ολοένα και μεγαλύτερη ενασχόληση με τα ψηφιακά μέσα κατά τη διάρκεια της ημέρας, αυξάνει την ανταγωνιστική πίεση και αν συνεχιστεί αυτό, φαίνεται ότι ο ύπνος θα μπορούσε να είναι το επόμενο σύνορο για τις Big Tech. Μάλιστα, όπως είχε δηλώσει χαρακτηριστικά ο συνιδρυτής του Netflix, Reed Hastings το 2017, «ανταγωνιζόμαστε με τον ύπνο».
Είναι δύσκολο να γνωρίζουμε ποια μορφή μπορεί να πάρουν τα νέα νυχτερινά ψηφιακά μέσα, αν και υπάρχει ήδη τεχνολογία παρακολούθησης του ύπνου και εφαρμογές που ισχυρίζονται ότι σας βοηθούν να κοιμηθείτε καλύτερα με διαλογισμό και ειδικούς ήχους που σας ηρεμούν. Μια σημαντική προειδοποίηση είναι ότι τα δεδομένα αυτά περιλαμβάνουν το multitasking.
Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να παρακολουθείτε ένα διαδικτυακό βίντεο, ενώ παράλληλα να στέλνετε μηνύματα σε συναδέλφους και όλο αυτό να διαρκέσει μια ώρα. Επειδή όμως πρόκειται για δύο πράγματα, αυτό θα μετρούσε ως δύο ώρες.
Παρόλα αυτά, ο αριθμός των ελεύθερων ωρών για να καταναλώνουμε ακόμη περισσότερα ψηφιακά μέσα συρρικνώνεται. Καθώς ο όγκος του περιεχομένου εκτοξεύεται στα ύψη, θα πρέπει να κάνουμε περισσότερες επιλογές, πράγμα που θα μπορούσε να σημαίνει ότι ορισμένες υπηρεσίες θα εγκαταλείπονται συχνότερα. Για παράδειγμα, οι αναλυτές της Bernstein έγραψαν ότι η αυξανόμενη εμπλοκή στις δωρεάν εφαρμογές βίντεο θα μπορούσε τελικά να μειώσει τον αριθμό των θεατών στις επί πληρωμή πλατφόρμες streaming.
«Σε κάποιο σημείο, η πίτα σταματά να μεγαλώνει και το κομμάτι αρχίζει να συρρικνώνεται», έγραψαν οι αναλυτές της Bernstein.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας