Baristas με dress code: Η Starbucks δίνει νέα ταυτότητα στα καταστήματά της

Πηγή Φωτογραφίας: Starbucks, Careers
Η Starbucks Corp. ανανεώνει τον ενδυματολογικό της κανονισμό για τους εργαζόμενους των καταστημάτων της στη Βόρεια Αμερική, επιδιώκοντας μια πιο ομοιόμορφη αισθητική στα καφέ της, καθώς προσπαθεί να τονώσει τις πωλήσεις μέσα από μια ευρύτερη στρατηγική επανεκκίνησης της εμπειρίας πελάτη.
Από τις 12 Μαΐου, όλοι οι baristas θα είναι υποχρεωμένοι να φορούν μαύρα μπλουζάκια, σε αντικατάσταση της μέχρι σήμερα ευέλικτης πολιτικής που επέτρεπε κάθε χρώμα. Αν και οι εργαζόμενοι θα μπορούν ακόμα να φορούν τα δικά τους ρούχα, η εταιρεία θα παρέχει επίσης δύο επώνυμα μαύρα μπλουζάκια χωρίς χρέωση.
Ευελιξία στο κάτω ένδυμα, διατήρηση του brand Όσον αφορά στα παντελόνια, επιτρέπονται μόνο αποχρώσεις χακί, μαύρο ή μπλε τζιν – με γκρι και καφέ να αφαιρούνται από τις επιλογές. Οι αλλαγές αυτές εντάσσονται στο σχέδιο του Διευθύνοντος Συμβούλου Brian Niccol για τη δημιουργία μιας πιο συνεκτικής και φιλικής προς τον πελάτη εικόνας. Η εταιρεία ευελπιστεί ότι ένα πιο ευπρόσωπο και άνετο περιβάλλον θα προσελκύσει τους πελάτες να παραμένουν περισσότερο στα καταστήματα και να ενισχύσουν τις αγορές τους.
Σε δήλωσή της τη Δευτέρα, η Starbucks ανέφερε ότι ο ανανεωμένος κώδικας ενισχύει τη συμβολική «πράσινη ποδιά» της εταιρείας, δημιουργώντας μια πιο σταθερή εμπειρία για τους πελάτες σε όλα τα καταστήματα.
Αντιδράσεις από το συνδικάτο εργαζομένων Ωστόσο, η αλλαγή έχει προκαλέσει την αντίδραση του Starbucks Workers United – του σωματείου που εκπροσωπεί πάνω από 500 από τα περίπου 10.000 καταστήματα της εταιρείας στις ΗΠΑ. Εκπρόσωπος του σωματείου, η barista Jasmine Leli, κατηγόρησε την εταιρεία για προτεραιότητα σε «περιοριστικούς» κανόνες που δεν λύνουν τα πραγματικά λειτουργικά ζητήματα.
«Αντί να επιβάλει ομοιομορφία στο ντύσιμο, ο Διευθύνων Σύμβουλος θα έπρεπε να συζητά μαζί μας για το τι χρειάζονται οι εργαζόμενοι ώστε να πετύχουν», ανέφερε η ίδια.
Η πράσινη ποδιά ως στοιχείο ταυτότητας Η χαρακτηριστική πράσινη ποδιά χρησιμοποιείται από το 1987 και έχει ταυτιστεί τόσο με την εταιρική ταυτότητα της Starbucks, ώστε οι εργαζόμενοι συχνά αποκαλούνται εσωτερικά «συνεργάτες πράσινης ποδιάς». Η νέα πολιτική, όπως όλα δείχνουν, αποσκοπεί στη διατήρηση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας, αλλά ανοίγει και νέα μέτωπα αντιπαράθεσης με τους εργαζομένους της.
Πηγή: Pagenews.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Το σχόλιο σας