Nέα της αγοράς

LG: Ρεκόρ εσόδων στο α’ τρίμηνο, έφθασαν στα 15,98 δισ. δολάρια

LG: Ρεκόρ εσόδων στο α’ τρίμηνο, έφθασαν στα 15,98 δισ. δολάρια

Πηγή Φωτογραφίας: Διαδίκτυο//LG: Ρεκόρ εσόδων στο α' τρίμηνο, έφθασαν στα 15,98 δισ. δολάρια

ΗLG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,74 τρισεκατομμυρίων KRW (15,98 δισ. δολαρίων) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,26 τρισεκατομμυρίων KRW (885,78 εκατ. δολ.) για το πρώτο τρίμηνο του 2025. 
Όσον αφορά το δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία αναμένει αυξημένη αβεβαιότητα λόγω των μεταβαλλόμενων παγκόσμιων εμπορικών πολιτικών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην αγορά.

ΗLG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα ύψους 22,74 τρισεκατομμυρίων KRW (15,98 δισ. δολαρίων) και λειτουργικά κέρδη ύψους 1,26 τρισεκατομμυρίων KRW (885,78 εκατ. δολ.) για το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Αυτό σηματοδοτεί τα υψηλότερα έσοδα πρώτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας και το έκτο συνεχόμενο έτος κατά το οποίο τα λειτουργικά κέρδη ξεπέρασαν το 1 τρισεκατομμύριο KRW (703,00 εκατ. δολ.) κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου. Οι ισχυρές επιδόσεις οφείλονται στην ποιοτική ανάπτυξη σε όλους τους βασικούς επιχειρηματικούς τομείς, ιδίως στα τμήματα B2B, μη-hardware (όπως οι συνδρομές και η πλατφόρμα webOS) και πωλήσεις απευθείας στον καταναλωτή (D2C).

Οι λύσεις για οχήματα και η θέρμανση, ο εξαερισμός και ο κλιματισμός (HVAC), οι οποίες αποτελούν κρίσιμες για τη στρατηγική B2B και τη μελλοντική ανάπτυξη της LG, σημείωσαν ρεκόρ τριμηνιαίων εσόδων και λειτουργικών κερδών. Τα συνδυασμένα λειτουργικά κέρδη από την Vehicle Solution Company και την Eco Solution Company αυξήθηκαν κατά 37,2% σε σχέση με πέρυσι, με τα έσοδα να αυξάνονται κατά 12,3%.

Η Home Appliance Solution Company, η ναυαρχίδα της LG και η κύρια πηγή κερδών, κατέγραψε επίσης τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα όλων των εποχών, διατηρώντας παράλληλα την παγκόσμια ηγετική θέση στην αγορά. Η επιχείρηση μετασχηματίζεται ταχύτατα μέσω καινοτόμων μοντέλων, όπως οι συνδρομητικές υπηρεσίες και οι πωλήσεις D2C. Εν τω μεταξύ, ο τομέας των μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας επέδειξε σταθερή απόδοση, καθοδηγούμενος από τη συνεχή ανάπτυξη της πλατφόρμας διαφήμισης και περιεχομένου της LG που βασίζεται στο Λογισμικό webOS.

Η LG Home Appliance Solution Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 6,70 τρισεκατομμυρίων KRW (4,71 δισ. δολ.) και λειτουργικά κέρδη ύψους 644,6 δισεκατομμυρίων KRW (452,94 εκατ. δολ). Σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 9,3%, σημειώνοντας νέο ρεκόρ, και τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 9,9%. Η Εταιρεία συνεχίζει να διατηρεί την ηγετική της θέση στην αγορά, ενώ παράλληλα επιταχύνει την αύξηση των συνδρομητικών και D2C πωλήσεών της.

Όσον αφορά το δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία αναμένει αυξημένη αβεβαιότητα λόγω των μεταβαλλόμενων παγκόσμιων εμπορικών πολιτικών και του αυξανόμενου ανταγωνισμού στην αγορά. Για την αντιμετώπιση αυτών των προκλήσεων, η Εταιρεία θα επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των νέων και όγκου-ζώνης προϊόντων, ενώ παράλληλα θα εμβαθύνει την εστίασή της σε συνδρομητικές και διαδικτυακές δραστηριότητες. Στις πρόσθετες προτεραιότητες περιλαμβάνονται οι ευκαιρίες στον τομέα Β2Β, όπως οι εντοιχιζόμενες συσκευές και οι εξωτερικές πωλήσεις βασικών εξαρτημάτων, όπως οι κινητήρες και οι συμπιεστές. Οι προσπάθειες κερδοφορίας θα επικεντρωθούν στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας κόστους μέσω της βελτιστοποίησης της λειτουργικής αποδοτικότητας.

Η LG Media Entertainment Solution Company ανακοίνωσε έσοδα πρώτου τριμήνου ύψους 4,95 τρισεκατομμυρίων KRW (3,48 δισ. δολ.) και λειτουργικά κέρδη ύψους 4,9 δισεκατομμυρίων KRW (3,45 εκατ. δολ.). Ενώ η ζήτηση των τηλεοράσεων παρέμεινε υποτονική, η ανάπτυξη των υπηρεσιών διαφήμισης και περιεχομένου που βασίζονται στο webOS συνέβαλε σημαντικά στις επιδόσεις. Τα έσοδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος, αν και η κερδοφορία επηρεάστηκε από την αύξηση των τιμών των πάνελ LCD και τις υψηλότερες δαπάνες μάρκετινγκ.

Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η εταιρεία θα επιδιώξει να δημιουργήσει συνέργειες σε όλες τις δραστηριότητες της που επικεντρώνονται στις οθόνες, συμπεριλαμβανομένων των τηλεοράσεων, των εμπορικών οθονών και των IT οθονών, όπως οι φορητοί υπολογιστές και τα monitors. Ενώ η αγορά ανακάμπτει αργά, η Εταιρεία θα δώσει έμφαση στην κερδοφορία, κυρίως μέσω των premium προϊόντων. Η επεκτεινόμενη πλατφόρμα που βασίζεται στο webOS θα στοχεύσει στην αύξηση της γεωγραφικής εμβέλειας και της βάσης προϊόντων, ενώ θα προωθήσει στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους περιεχομένου για να διατηρήσει την αναπτυξιακή της πορεία.

Η LG Vehicle Solution Company κατέγραψε τα υψηλότερα τριμηνιαία έσοδα και λειτουργικά κέρδη όλων των εποχών, με έσοδα 2,84 τρισεκατομμυρίων KRW (1,99 δισ. δολ.) και λειτουργικά κέρδη 125,1 δισεκατομμυρίων KRW (88,00 εκατ. δολ,). Η ανάπτυξη συνεχίζει να τροφοδοτείται από ένα ισχυρό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών συνολικού ύψους 100 τρισεκατομμυρίων KRW (70,30 δισ. USD). Ειδικότερα, η κερδοφορία βελτιώθηκε στον τομέα της ενημέρωσης και ψυχαγωγίας εντός του οχήματος, όπου το μερίδιο των premium προϊόντων αυξάνεται σταθερά. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία στοχεύει στη διατήρηση της αύξησης των εσόδων και την εδραίωση μιας σταθερής δομής κερδών μέσω της επέκτασης των πωλήσεων προϊόντων υψηλής αξίας, της βελτιστοποίησης των λειτουργιών στον τομέα των εξαρτημάτων EV και της βελτίωσης της αποδοτικότητας των πόρων.

Η LG Eco Solution Company πέτυχε επίσης ρεκόρ υψηλών τριμηνιαίων εσόδων και λειτουργικών κερδών. Τα έσοδα του πρώτου τριμήνου έφτασαν τα 3,05 τρισεκατομμύρια KRW (2,14 δισ. δολ.), με λειτουργικά κέρδη 406,7 δισεκατομμυρίων KRW (285,94 εκατ. δολ.), με αποτέλεσμα ένα ισχυρό λειτουργικό περιθώριο κέρδους 13,3%. Σε ετήσια βάση, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 18,0% και τα λειτουργικά κέρδη κατά 21,2%. Από τις αρχές του 2025, η LG λειτουργεί την επιχείρησή της HVAC ως ανεξάρτητο τμήμα, με αξιοσημείωτη αύξηση των επιδόσεων που οφείλεται στην αποτελεσματική κατανομή των πόρων και σε μια οργανωτική δομή με επίκεντρο το B2B.

Παράλληλα με την εταιρεία Vehicle Solution Company, η Eco Solution Company αποτελεί τον βασικό μοχλό ανάπτυξης της LG στον τομέα B2B. Κατά το δεύτερο τρίμηνο, η Εταιρεία θα επιδιώξει να επεκτείνει τις πωλήσεις νέων οικιακών προϊόντων HVAC και να εξασφαλίσει συμβόλαια εμπορικού κλιματισμού στις αναδυόμενες αγορές. Σχεδιάζει ,επίσης, να στοχεύσει σε μεγάλης κλίμακας βιομηχανικά έργα και έργα παραγωγής ενέργειας – συμπεριλαμβανομένων των κέντρων δεδομένων AI – αξιοποιώντας τις λύσεις υπερμεγέθους ψύξης της.

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments