Πολιτική

Μητσοτάκης από υπουργείο Παιδείας: Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο

Μητσοτάκης από υπουργείο Παιδείας: Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο

Πηγή Φωτογραφίας: [377474] ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ (ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ / EUROKINISSI)

Σε δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι "αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης"

Επίσκεψη στο υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού πραγματοποίησε σήμερα Παρασκευή (25/4) ο πρωθυπουργόςΚυριάκος Μητσοτάκης. Τον πρωθυπουργό υποδέχτηκε η υπουργός ΠαιδείαςΣοφία Ζαχαράκη ενώ, στη σύσκεψη που ξεκίνησε στη συνέχεια, ήταν παρών και ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, καθώς επίσης και οι επιτελείς του υπουργείου.

Ο πρωθυπουργός, ο οποίος συνεχίζει τον κύκλο των επισκέψεων στα υπουργεία μετά τις διακοπές του Πάσχα, καθώς χθες, Πέμπτη (24/4) βρέθηκε στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας, ενημερώθηκε για την προετοιμασία ενόψει των Πανελλαδικών εξετάσεων και της επόμενης σχολικής χρονιάς, τις σημαντικές παρεμβάσεις στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, όπως και τις προσλήψεις. 

Επίσκεψη Μητσοτάκη στο υπουργείο Παιδείας: «Αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο»

Σε δηλώσεις του μετά τη σύσκεψη, ο πρωθυπουργός ανέφερε μεταξύ άλλων ότι «αν κάποιος αρνείται να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης». Όπως είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης «συζητήσαμε την πορεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και νομίζω ότι εδώ πρέπει να είμαστε ειλικρινείς ότι είναι μια καινούργια διαδικασία, η οποία ακόμα δεν έχει φέρει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα. Και εδώ θέλω να είμαι πολύ σαφής, ειδικά για την κατηγορία εκείνων των εκπαιδευτικών που αρνούνται επί της αρχής να αξιολογηθούν. Η θέση μας εδώ με ξεκάθαρη και κατεύθυνση που έχω δώσει το Υπουργείο πολύ σαφής: Αν κάποιος αρνείται επί της αρχής να αξιολογηθεί, δεν πρέπει να έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης».

Σε άλλο σημείο ο πρωθυπουργός ανέφερε ότι εξετάζονται προτάσεις για μια λελογισμένη μείωση της ύλης. Όπως ανέφερε: «Πιστεύω ότι θα πρέπει να ασχοληθούμε περισσότερο και το συζητήσαμε με την Υπουργό στο ωρολόγιο πρόγραμμα, με την ποιότητα αλλά και την ποσότητα της ύλης. Και με ικανοποίηση άκουσα ότι εξετάζονται προτάσεις από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής για μια λελογισμένη μείωση της ύλης, έτσι ώστε να δώσουμε μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα».

Επιπροσθέτως, ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε ότι στο πλαίσιο της σημερινής του επίσκεψης συζητήθηκε «ένα ζήτημα το οποίο πιστεύω ότι απασχολεί όλους τους γονείς αλλά και όλα τα παιδιά που έχει να κάνει με τον επαγγελματικό προσανατολισμό και πώς μπορούμε να βοηθήσουμε τα παιδιά ενδεχομένως σε μια νεότερη ηλικία. Στην τρίτη γυμνασίου ίσως είναι η κατάλληλη εκείνη τη στιγμή να εντοπίσουμε τις κλίσεις τους, τις δεξιότητές τους και τα ενδιαφέροντά τους, ώστε να τους κατευθύνουμε ως προς το ακαδημαϊκό αλλά και το επαγγελματικό τους μέλλον».

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments