EDITOR'S PICK

Πώς κατάφερε η Rhode της Hailey Bieber να γίνει από τα πιο πολυσυζητημένα skincare brands των τελευταίων ετών

Πώς κατάφερε η Rhode της Hailey Bieber να γίνει από τα πιο πολυσυζητημένα skincare brands των τελευταίων ετών

Πηγή Φωτογραφίας: instagram hailey bieber//Πώς κατάφερε η Rhode της Hailey Bieber να γίνει από τα πιο πολυσυζητημένα skincare brands των τελευταίων ετών

Σε από τις πιο πολυσυζητημένες και ηχηρές συμφωνίες που έχουν σημειωθεί στη βιομηχανία της ομορφιάς τα τελευταία χρόνια, η e.l.f. Beauty ανακοίνωσε την εξαγορά της Rhode, του skincare brand που ίδρυσε το 2022 η Hailey Bieber

Σε από τις πιο πολυσυζητημένες και ηχηρές συμφωνίες που έχουν σημειωθεί στη βιομηχανία της ομορφιάς τα τελευταία χρόνια, η e.l.f. Beauty ανακοίνωσε την εξαγορά της Rhode, του skincare brand που ίδρυσε το 2022 η Hailey Bieber. Η συμφωνία, η οποία αποτιμάται συνολικά στο εντυπωσιακό ποσό του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων, αποδεικνύει την ανερχόμενη δυναμική των brands που συνδυάζουν celebrity power, digital savvy και μια ξεχωριστή ταυτότητα, που όλα δείχνουν πως έχει έρθει για να μείνει.

Η απογείωση της Rhode

fireshot-capture-605-20220125-rhode-shot-02-0743-v3-c1-1655218773jpg-640640-hipshearstappscom.png

Η Rhode, αν και μόλις τριών ετών, κατάφερε να καθιερωθεί γρήγορα ως ένα από τα πιο επιδραστικά skincare brands της εποχής μας. Το όραμα της Hailey Bieber για «καθαρές, minimal και αποτελεσματικές λύσεις περιποίησης» βρήκε απήχηση σε εκατομμύρια καταναλωτές, ιδίως στις γενιές Ζ και millennial, που ταυτίστηκαν με το προσωπικό ύφος και την αισθητική της.

Η Rhode σημείωσε ετήσιες καθαρές πωλήσεις ύψους 212 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι τον Μάρτιο του 2025, με ορισμένα προϊόντα της να πωλούνται μέσα σε λίγα λεπτά από την κυκλοφορία τους. Το Peptide Glazing Fluid, ένα προϊόν-ναυαρχίδα, έγινε viral στο TikTok κι εξελίχθηκε σε ένα νέο «καλλυντικό φαινόμενο», με τον όρο “glazed donut skin” να γίνεται συνώνυμος του brand.

Το μυστικό της επιτυχίας; Συνδυασμός μεταξύ science-based skincare, αισθητικής απλότητας και μιας influencer που ξέρει να χτίζει κοινό. Και όλα αυτά με μόλις πέντε προϊόντα στο αρχικό της portfolio σύμφωνα με το glow.gr και τον Κωνσταντίνο Τάνια

Η στρατηγική κίνηση της e.l.f. Beauty

Η e.l.f. Beauty, γνωστή για τα υψηλής ποιότητας αλλά on a budget καλλυντικά της, έχει μετατραπεί τα τελευταία χρόνια σε μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες beauty εταιρείες στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η εξαγορά της Rhode εντάσσεται σε μια μακροπρόθεσμη στρατηγική επέκτασης στον τομέα της περιποίησης δέρματος, με στόχο την ενίσχυση του χαρτοφυλακίου της και την απόκτηση νεανικού, trend-conscious κοινού.

Η δομή της συμφωνίας περιλαμβάνει 800 εκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και μετοχές κι επιπλέον 200 εκατομμύρια σε bonus βάσει επίδοσης, που θα εκταμιευθούν μέσα στην επόμενη τριετία εφόσον η Rhode επιτύχει συγκεκριμένους στόχους ανάπτυξης. Ο CEO της e.l.f., Tarang Amin, δήλωσε: «Η Rhode διαθέτει εντυπωσιακά θεμελιώδη στοιχεία – από την αυθεντική της ιδρύτρια έως τη μοναδική φωνή του brand. Μαζί, έχουμε την ευκαιρία να επανακαθορίσουμε το τι σημαίνει “skincare for the next generation”».

Αναλυτές του χώρου εκτιμούν ότι η Rhode μπορεί να αποτελέσει τη «χρυσή γέφυρα» για την είσοδο της e.l.f. σε νέες αγορές εκτός ΗΠΑ, καθώς ήδη υπάρχει διεθνές ενδιαφέρον για το brand. Η επέκταση σε καταστήματα λιανικής, όπως τα Target και Ulta στις ΗΠΑ ή ακόμη και σε ευρωπαϊκές αλυσίδες όπως τα Sephora, είναι πλέον στον ορίζοντα.

Τι σημαίνει αυτή η συνεργασία για το beauty industry και ποιος θα είναι ο ρόλος της Bieber; 

1c8a42b81bade86703417cc5150806a6.jpg

H εξαγορά της Rhode αποτελεί ένα σημαντικό case study για το πώς τα celebrity-founded brands μπορούν να ξεφύγουν από την επιφανειακή δημοφιλία και να μετουσιωθούν σε βιώσιμες επιχειρήσεις. Σε αντίθεση με παλαιότερες προσπάθειες διάσημων προσώπων στον χώρο της ομορφιάς που βασίζονταν σε προσωρινή φήμη, η Rhode εδραίωσε την παρουσία της μέσα από ποιότητα κι έξυπνο digital marketing.

Όσο για το ερώτημα του ποιος θα είναι πλέον ο ρόλος της Bieber, η ίδια δεν αποσύρεται από το τιμόνι της Rhode. Αντιθέτως, αναλαμβάνει πλέον ρόλο Chief Creative Officer και Head of Innovation. Ο ρόλος της θα είναι διττός: αφενός να διατηρήσει την αυθεντική καλλιτεχνική κατεύθυνση της Rhode, και αφετέρου να διασφαλίσει ότι το brand συνεχίζει να ευθυγραμμίζεται με τις αξίες που το ανέδειξαν: διαφάνεια, απλότητα, καθαρά συστατικά και αποτελεσματικότητα. Συγκεκριμένα, έγραψε: «Η Rhode ήταν πάντα κάτι πολύ προσωπικό για εμένα. Ήθελα να δημιουργήσω προϊόντα που να έχουν αξία, να λειτουργούν και να είναι προσιτά. Το ότι ενωνόμαστε με έναν ηγέτη της αγοράς όπως η e.l.f. είναι τεράστια ευκαιρία να μεγαλώσουμε χωρίς να χάσουμε αυτό που μας κάνει μοναδικούς».

Πηγή: pagenews.gr

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments