Stirling Moss: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 90 ετών
Stirling Moss: Έμεινε στην ιστορία ως ο καλύτερος οδηγός που δεν κέρδισε πρωτάθλημα στην F1.
To Formula αναφέρεται σε ένα σύνολο κανονισμών που πρέπει απαρεγκλίτως να τηρούνται από τις ομάδες και τα αυτοκίνητα που λαμβάνουν μέρος σε κάθε αγώνα. Για αυτοκίνητα μικρoτερων δυνατοτήτων υπάρχουν τα πρωταθλήματα F2 (αντικατέστησε τη Φόρμουλα 3000 το 2005, Formula GP2 το 2017) και F3, τα οποία θεωρούνται “προθάλαμοι” στην πορεία των νέων οδηγών προς τη Φόρμουλα 1. Την ευθύνη της διοργανώσεως των αγώνων φέρει η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA).
Το 1950 η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (Fédération Internationale de l’Automobile), αποφάσισε να διοργανώσει το πρώτο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών με κανόνες της Φόρμουλα 1. Δημιουργήθηκε με την συνένωση επτά ανεξαρτήτων αγώνων ταχύτητος ήτοι έξι στην Ευρώπη, συν το Ράλι Ιντιανάπολις 500 στις Η.Π.Α.. Ο πρώτος αγώνας έγινε στην πίστα του Σίλβερστόουν, στην Μεγάλη Βρετανία, στις 13 Μαΐου και νικητής ήταν ο Τζουζέπε Φαρίνα (Emilio Giuseppe “Nino” Farina) με την ομάδα της Άλφα Ρομέο, που τελικώς κατέκτησε και το πρώτο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Αν και αρχικώς είχαν κέντρο την Ευρώπη, οι αγώνες, που λέγονται Γκραν Πρι (Grand Prix, γαλλικά = μεγάλο βραβείο), γίνονται πλέον σε πολλές χώρες ανά τον κόσμο. Διάσημες διαδρομές (πίστες) είναι αυτή στην Μόντσα στην Ιταλία, το γκραν πρι του Μονακό και αυτό του Σίλβερστοουν στην Μεγάλη Βρετανία. Η Φόρμουλα 1 είναι το ακριβότερο σπορ στον κόσμο, τόσο όσον αφορά τις επενδύσεις που πρέπει να διενεργήσουν οι ομάδες σε τεχνολογία και οδηγούς, όσο και τα εισιτήρια των θεατών. Τα εισιτήρια για κάθε αγώνα είναι από αρκετά έως πολύ ακριβά (ενδεικτικά το 2008 η χαμηλότερη τιμή εισιτηρίου για όλο το διήμερο του αγώνα έχει καθοριστεί στα 300 δολάρια, με την ακριβότερη στα 3000 δολάρια), και μόνον όσοι έχουν την οικονομική ευχέρεια για συχνά – και μακρινά – ταξίδια μπορούν να παρακολουθήσουν περισσότερους από έναν αγώνες το χρόνο.
Στη Φόρμουλα 1 συμμετέχουν αρκετές γνωστές ομάδες – κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Φερράρι, η Ρενώ, η Μακλάρεν, η Μερτσέντες. Ο πιο διάσημος οδηγός των τελευταίων ετών στην F1 είναι ο Μίχαελ Σουμάχερ ο οποίος έχει κατακτήσει 7 πρωταθλήματα οδηγών. Άλλοι γνωστοί σύγχρονοι οδηγοί είναι οι:
Ο λόγος των επενδύσεων σε αυτό το τόσο δαπανηρό άθλημα είναι η δοκιμή νέων τεχνολογιών με τελικό στόχο την άμεση χρησιμοποίησή τους σε οχήματα μαζικής παραγωγής. Χαρακτηριστικά αναφέρεται ότι η χρήση του δισκόφρενου έγινε για πρώτη φορά στον αγώνα του Λε Μαν από την Jaguar.
Stirling Moss: Έμεινε στην ιστορία ως ο καλύτερος οδηγός που δεν κέρδισε πρωτάθλημα στην F1.
Στίρλινγκ Μος Formula 1: Την τελευταία του πνοή άφησε ο Στίρλινγκ Μος σε ηλικία 90 χρόνων.
Ο Κώστας Συλλιγάρδος μιλά στο pagenews για τα μέτρα της κυβέρνησης του Βιετνάμ που μέχρι στιγμής έχουν σημαντικά αποτελέσματα στην εξάπλωση του κορωνοϊού.
Κάποιος αποφάσισε να γίνει λίγο πιο δημιουργικός με το απόθεμα που έχει σε μακαρόνια και χαρτιά υγείας.
Κορωνοϊός Αυστραλία: Με την παρουσία όλων των ομάδων θα διεξαχθεί το πρώτο παιχνίδι της χρονιάς στην Formula 1.
Πλέον διαθέσιμη και ως εφαρμογή για Smart τηλεοράσεις. Δυνατότητα για download περιεχομένου σε φορητές συσκευές για παρακολούθηση offline.
Κορωνοϊός Formula 1: Η εξάπλωση του ιού ανάγκασε την FIA να βγάλει από το πρόγραμμα της το Grand Prix της Κίνας.
Το θεματικό πάρκο για τους λάτρεις της ταχύτητας βρίσκεται στη Βαρκελώνη
Ο Μίκαελ Σουμάχερ γίνεται 51 ετών, εξακολουθεί τα τελευταία έξι χρόνια να δίνει μεγάλη μάχη και το pagenews.gr θυμάται τη μέρα που τον είδαμε για πρώτη φορά μέσα σε μονοθέσιο της Formula 1.