Το μοναδικό σκίτσο του ΚΥΡ για την ανεργία και τον μεγάλο περίπατο
Το σχόλιό του καυστικό και διδακτικό για εκείνους που πρέπει να ακούσουν και να δουν.
Σύμφωνα με την προσέγγιση της “ιντερνετοφιλίας” (ένα μείγμα κλασικής “πλουραλιστικής” προσέγγισης και τεχνολογικού “ντετερμινισμού”), το Διαδίκτυο, αλλά και η ψηφιακή τεχνολογία γενικότερα, έχουν την ικανότητα να δημιουργούν “εικονικούς χώρους”, “εικονικές κοινότητες”, όπου παύουν να υφίστανται οι κοινωνικές και πολιτιστικές διαχωριστικές γραμμές που υπάρχουν στον πραγματικό κόσμο και που τα παραδοσιακά μέσα επικοινωνίας αδυνατούν να ξεπεράσουν εύκολα. Η επικοινωνία μέσω του διαδικτύου καθίσταται άμεση και αμφίδρομη. Δίνεται η δυνατότητα σε κάθε χρήστη ηλεκτρονικού υπολογιστή συνδεδεμένου στο Διαδίκτυο, να πληροφορηθεί αλλά και να πληροφορήσει ανταλλάσσοντας απόψεις μέσω ενός πιο συμμετοχικού και λιγότερο ελεγχομένου διαύλου επικοινωνίας.
Οι χρήστες αποκτούν ολοένα και περισσότερο την ιδιότητα του παγκοσμίου πολίτη. Υπάρχει έντονη τάση, ήδη από την αρχή της εμφάνισής του διαδικτύου, να θεωρείται ένα άκρως δημοκρατικό μέσο μαζικής επικοινωνίας, το οποίο αποδιαμεσολαβεί την επικοινωνία και καθιστά ισχυρότερο τον μέσο άνθρωπο, καθώς δίνει στον τελευταίο τη δυνατότητα πρόσβασης σε μεγάλο όγκο πληροφοριών συγκεντρωμένων σε ένα “χώρο” και την δυνατότητα της προσωπικής επιλογής των πληροφοριών αυτών. Συνεπώς, η βασική θέση της προσέγγισης αυτής είναι ότι το Διαδίκτυο θα εκδημοκρατίσει την κοινωνία με το να βελτιώσει την επικοινωνία καταργώντας την ανάγκη για διαμεσολάβηση.
Κοινές μέθοδοι πρόσβασης στο Διαδίκτυο είναι η επιλογική και η ευρυζωνική. Δημόσιοι χώροι για χρήση του Διαδικτύου περιλαμβάνουν τις βιβλιοθήκες και τα Internet cafes, όπου υπάρχουν διαθέσιμοι υπολογιστές με σύνδεση στο Διαδίκτυο. Υπάρχουν επίσης, σημεία πρόσβασης στο Διαδίκτυο σε δημόσιους χώρους όπως είναι οι αίθουσες αναμονής αεροδρομίων, μερικές φορές μόνο για σύντομη χρήση ενόσω περιμένουμε. Τέτοια σημεία είναι γνωστά και με διάφορους άλλους όρους, όπως «δημόσια περίπτερα Διαδικτύου», «δημόσια τερματικά Διαδικτύου» και «ιστο – τηλέφωνα».
Το σχόλιό του καυστικό και διδακτικό για εκείνους που πρέπει να ακούσουν και να δουν.
Σκόιλ ελικίκου: Σε μια καταγγελία που θυμίζει την ιστορία με τα διαβόητα προγράμματα των ΚΕΚ προχώρησε η Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας.
Ο Λάμπρος Καλαρρύτης στο blog του στο pagenews.gr γράφει για το πως μπορεί να οργανωθεί μια υβριδική επικοινωνιακή καμπάνια για την Τουρκία. Σημειώνει ότι η χώρα μπορεί να ξεκινήσει μία επικοινωνιακή εκστρατεία στοχοποιώντας την Τουρκία βασιζόμενη σε απολύτως αληθινά στοιχεία και γεγονότα. Τονίζει ότι στην ουσία μία καμπάνια ενημέρωσης θα είναι, χωρίς η Ελλάδα να φαίνεται ως ο οργανωτής. «Οι εταιρείες lobbying και οι μυστικές υπηρεσίες γι’ αυτό υπάρχουν», επισημαίνει.
Μανώλης Κονταρός: Τον πατέρα του, με τον οποίο είχε ιδιαίτερη σχέση, έχασε ο γνωστός Κρητικός καλλιτέχνης.
Κώδικας Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών: Μέχρι τις 17 Ιουλίου τίθεται σε διαβούλευση, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.
Γερμανία παιδεραστία: Τεράστια δικαστική έρευνα για υπόθεση παιδεραστίας. Στο στόχαστρο της Δικαιοσύνης περίπου 30.000 ύποπτα άτομα
Συνεχίζει τις καλοκαιρινές της διακοπές ποστάροντας εικόνες.
Coca – cola: Την αναστολή της διαφημιστικής της καμπάνιας στα social media ανακοίνωσε ο κολοσσός, ζητώντας από τις ψηφιακές πλατφόρμες να μην αφήνουν χώρο για μηνύματα μίσους και ρατσισμού.
Η νέα διαδικτυακή μόδα που κατακτά τους διάσημους και μη.