Κηφισός: “Καραμπόλα” τριών οχημάτων – Μεγάλο μποτιλιάρισμα στην άνοδο
Κηφισός: Μια "καραμπόλα" τριών οχημάτων έχει φέρει μεγάλο μποτιλιάρισμα στο ρεύμα της ανόδους στον Κηφισό.
Στη θέση του σημερινού σταθμού μετρό του Ελαιώνα υπήρχε τοξοτή γέφυρα στο σημείο που η Ιερά Οδός συναντούσε τον Κηφισό. Όπως αναφέρει η σχετική ταμπέλα της αρχαιολογικής υπηρεσίας στο σημείο “Ο ποταμός Κηφισός απεικονίζεται στο αριστερό άκρο του δυτικού αετώματος του Παρθενώνα ως έυρωστος νέος άντρας ξαπλωμένος στο βραχώδες έδαφος με τον κορμό του σε συστροφή, στάση που υποδηλώνει την κινητικότητα του ποταμού… Οι “γεφυρισμοί”, τα σκωπτικά πειράγματα των Αθηναίων προς τους αξιωματούχους και του μύστες των Ελευσίνιων Μυστηρίων κατά την επιστροφή του από την Ελευσίνα προς την Αθήνα δια της Ιερά Οδού, που αναφέρονται από τους αρχαίους συγγραφείς, λάμβαναν χώρα στη γέφυρα του αθηναϊκού Κηφισού.”
Ο ποταμός είχε αξιοποιηθεί για πρώτη φορά στην εποχή του Αδριανού, όταν κατά μήκος του κατασκευάστηκε επί ρωμαϊκών χρόνων το πρώτο οργανωμένο υδρευτικό σύστημα για την Αθήνα. Η δεξαμενή ενισχυόταν από διάφορα ρέματα του Πεντελικού και της Πάρνηθας, με αφετηρία τη ζώνη δεξαμενής στη σημερινή Νέα Πεντέλη και διέλευση από το Χαλάνδρι, τον Κοκκιναρά (Κηφισιά) και το Μονομάτι (Αχαρνές). Η έξοδος υδραγωγείου βρισκόταν στη σημερινή Πλατεία Δεξαμενής στο Κολωνάκι. Ο Κηφισός χάρισε το όνομά του σε μία περιοχή κοντά στις ανατολικές πηγές του, την Κηφισιά.
Στη νεότερη ιστορία, και κυρίως τη μεταπολεμική περίοδο, το νοτιοδυτικό τμήμα του ποταμού εγκλωβίστηκε στη βιομηχανική ζώνη της Αττικής. Αμφίπλευρα του Κηφισού εγκαταστάθηκαν με γοργούς ρυθμούς εργοστάσια, βιομηχανίες και βιοτεχνίες βαρέος τύπου επιχειρηματικής δραστηριότητας, σε ένα άναρχο και άτυπο βιομηχανικό πάρκο. Ταυτόχρονα, δεν υπήρχε σχέδιο διευθέτησης των εκτάσεων ούτε και σχέδιο απορροής των βιομηχανικών αποβλήτων που κατέληγαν στον ποταμό. Στις όχθες του Κηφισού ανεγέρθηκε, ακόμη, πληθώρα από παραπήγματα, στις Αχαρνές μέχρι το Περιστέρι (Άγιος Ιωάννης Θεολόγος και Τσαλαβούτα) και τον Ταύρο.
Μέχρι και το 2000, η έλλειψη σχεδιασμού και υλοποίησης κατάλληλων υποδομών αντι-πλημμυρικής προστασίας, σε συνδυασμό με την έντονη ανοικοδόμηση εκατέρωθεν της κοίτης, διατηρούσαν σε υψηλά επίπεδα τον κίνδυνο πρόκλησης πλημμυρών κάθε φορά που σημειώνονταν έντονες βροχοπτώσεις, οι οποίες είχαν ποικίλες επιπτώσεις στους κατοίκους των γύρω περιοχών και τις περιουσίες τους.
Κηφισός: Μια "καραμπόλα" τριών οχημάτων έχει φέρει μεγάλο μποτιλιάρισμα στο ρεύμα της ανόδους στον Κηφισό.
Αττική: Σύμφωνα με μελέτη, τα 3/4 των πλημμυρών συμβαίνουν από Σεπτέμβριο έως Νοέμβριο - με μικρότερη συχνότητα έως τον Ιανουάριο
Κίνηση στους δρόμους: Το πρόβλημα παρατηρείται από τη γέφυρα Ροσινιόλ μέχρι και τη Νέα Φιλαδέλφεια. Ένας ελαφρά τραυματίας.
Κίνηση στους δρόμους: Αυξημένη κίνηση υπάρχει σε πολλούς κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.
ΗΣΑΠ: Το πρόβλημα είχε εμφανιστεί στο τμήμα «Ειρήνη»-«Κηφισιά», από τα μεσάνυχτα της Κυριακής λόγω πτώσης δέντρου σε βαγόνι.
Κηφισός: Στο περιστατικό επενέβη η αστυνομία και συγκεκριμένα αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ προσπάθησαν να σώσουν τον άνδρα που έκοψε με γυαλί το λαιμό του.