Έρχεται επιδότηση μαμούθ για αγορά καινούργιων αυτοκινήτων
Η επιδότηση ηλεκτροκίνητων και όχι μόνο αυτοκινήτων αναμένεται να ξεκινήσει ως διαδικασία το αμέσως επόμενο διάστημα.
Ο Κωστής Χατζηδάκης γεννήθηκε στο Ρέθυμνο στις 20 Απριλίου του 1965, μεγάλωσε στον Άη Γιάννη Μυλοποτάμου και τελείωσε το Λύκειο Περάματος Ρεθύμνου. Το 1983 εισήχθη στην Νομική Σχολή στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και συνέχισε τις σπουδές του με μεταπτυχιακό στην Πολιτική Επικοινωνία από το Πανεπιστήμιο του Κεντ (Αγγλία), ενώ είναι δικηγόρος στο επάγγελμα. Έχει παντρευτεί τη γιατρό Πόπη Καλαϊτζή. Μαζί έχουν αποκτήσει ένα γιο, τον Γιάννη.
Από το 1987 έως το 1989 υπήρξε Γραμματέας της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και μέλος του κεντρικού συμβουλίου της Εθνικής Φοιτητικής Ένωσης της Ελλάδας (ΕΦΕΕ). Το 1987 η ΔΑΠ κατέκτησε για πρώτη φορά την πρώτη θέση μεταξύ των φοιτητικών παρατάξεων ανεβάζοντας το ποσοστό της περίπου στο 27% ενώ το 1989 ξεπέρασε το 40%.[2] Στο διάστημα αυτό η ΔΑΠ προέβαλε πολλές καινούριες θέσεις για τα φοιτητικά και πανεπιστημιακά ζητήματα, όπως για παράδειγμα, η σύνδεση των Πανεπιστημίων με τις επιχειρήσεις, τα ιδιωτικά πανεπιστήμια και η θεσμοθέτηση ουσιαστικών υποτροφιών για τους οικονομικά αδύναμους.
Τη διετία 1989-90 ήταν στέλεχος της Γραμματείας Πολιτικού Σχεδιασμού της Ν.Δ. και της Γραμματείας Εκλογών του κόμματος, εν όψει των αναμετρήσεων του 1989 και του Απριλίου 1990.
Στις Ευρωεκλογές του Ιουνίου του 1994 ο Κωστής Χατζηδάκης εξελέγη ευρωβουλευτής, τέταρτος νεότερος ευρωβουλευτής σε ολόκληρη την Ευρωβουλή.Τον Ιανουάριο του 1997 εκλέγεται Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος για την Επιτροπή Περιφερειακής Πολιτικής.
Επανεκλέγεται ευρωβουλευτής στις Ευρωεκλογές του 1999 και αμέσως μετά αναλαμβάνει τη θέση του προέδρου της Επιτροπής Μεταφορών και Περιφερειακής Πολιτικής της Ευρωβουλής. Επανεκλέγεται τρίτη φορά ευρωβουλευτής στις Ευρωεκλογές του 2004, ενώ παράλληλα αναδεικνύεται εκ νέου κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος για θέματα περιφερειακής πολιτικής. Το 2006 αναδεικνύεται από το Parliament Magazine Ευρωβουλευτής της χρονιάς.
Στις εκλογές του 2007 εκλέγεται βουλευτής Β΄ Αθηνών και στην συνέχεια ορίζεται υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών στην κυβέρνηση του Κώστα Καραμανλή.
Στην κυβέρνηση Σαμαρά, τον Ιούνιο του 2012, αναλαμβάνει Υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και παραμένει σε αυτή τη θέση μέχρι τον Ιούνιο του 2013. Από τον Ιούνιο του 2013 μέχρι τον Ιούνιο του 2014 ήταν Υπουργός Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.
Στις εκλογές του Ιανουαρίου και του Σεπτεμβρίου 2015 εκλέγεται ξανά βουλευτής στην Β’ Αθηνών. Τον Ιανουάριο του 2016 ο Κωστής Χατζηδάκης ορίστηκε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη Αντιπρόεδρος της ΝΔ με αρμοδιότητα την σύνταξη του νέου κυβερνητικού προγράμματος του κόμματος. Στις εκλογές του Ιουλίου του 2019 πήρε περισσότερες από 71.000 ψήφους και βγήκε πρώτος σε σταυρούς στο Βόρειο Τομέα. Λίγο αργότερα ανέλαβε τη θέση του ΥπουργούΠεριβάλλοντος και Ενέργειας.
Η επιδότηση ηλεκτροκίνητων και όχι μόνο αυτοκινήτων αναμένεται να ξεκινήσει ως διαδικασία το αμέσως επόμενο διάστημα.
Κωστής Χατζηδάκης αυθαίρετα: «Ο καθένας πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες που του αντιστοιχούν για να προστατέψουμε το περιβάλλον μας με πράξεις, όχι με λόγια» τόνισε μεταξύ άλλων ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα: Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας έκανε γνωστό σε χθεσινή διαδικτυακή συζήτηση της ΟΝΝΕΔ πρόγραμμα επιδότησης για την αγορά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων τονίζοντας πως το σχετικό νομοσχέδιο θα κατατεθεί άμεση στη Βουλή προς συζήτηση.
Κωστής Χατζηδάκης κορωνοϊός: «Οι παρεμβάσεις αυτές είναι προσωρινές αλλά είμαι βέβαιος ότι θα μας δείξουν το δρόμο για πιο μόνιμες επιλογές. Οι πόλεις μας έχουν ανάγκη από περισσότερο ελεύθερο χώρο για πεζούς και ποδηλάτες», επεσήμανε ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
Ποδηλατόδρομοι πεζόδρομοι: Έρχεται διάταξη τη Δευτέρα 18 Μαΐου στη Βουλή για τους ποδηλατόδρομους και τους πεζόδρομους.
Απολιγνιτοποίηση: Η πρόταση της Κομισιόν προβλέπει τη σύσταση του «Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης» με κονδύλια ύψους 7,5 δισ. ευρώ τα οποία συνδυαζόμενα με δάνεια, κρατική χρηματοδότηση και ιδιωτικές επενδύσεις σχεδιάζεται να κινητοποιήσουν επενδύσεις άνω των 100 δισ. στις περιοχές της ΕΕ που πλήττονται περισσότερο από την απανθρακοποίηση.
Αγωγός EastMed: Με ευρεία πλειοψηφία κυρώθηκε από την Βουλή η συμφωνία για τον αγωγό EastMed. Τη Συμφωνία στήριξαν ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ και Ελληνική Λύση.
Βουλή Κρεμαστινός: «Με θλίψη όλοι αποχαιρετούμε τον συνάδελφο. Ήταν διακεκριμένος επιστήμονας, ευγενής, ευπατρίδης και τίμησε την Ελλάδα και την πολιτική με το πέρασμά του από τη Βουλή», τόνισε ο κ. Χατζηδάκης.
Κωστής Χατζηδάκης East Med: Ο υπουργός Περιβάλλοντος, εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι χωρίς καμία αμφιβολία η ολοκλήρωση του έργου θα ενισχύσει τη στρατιωτική σχέση Ελλάδος με την Κύπρο αλλά και με το Ισραήλ.