ΣΥΡΙΖΑ: Απροστάτευτοι εργαζόμενοι και επιβάτες στα ΜΜΜ εν μέσω πανδημίας
ΣΥΡΙΖΑ ΜΜΜ: Με ερώτησή τους στην Βουλή, 43 βουλευτές καταγγέλλου ελλιπή μέτρα προστασίας σε καιρό πανδημίας.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
ΣΥΡΙΖΑ ΜΜΜ: Με ερώτησή τους στην Βουλή, 43 βουλευτές καταγγέλλου ελλιπή μέτρα προστασίας σε καιρό πανδημίας.
Καραμανλής για Μέσα Μεταφοράς: «Κάνουμε όσα δεν έκαναν οι άλλοι εδώ και 10 χρόνια», ανέφερε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών μιλώντας για τις αστικές συγκοινωνίες.
Υπουργείο Μεταφορών για ΣΥΡΙΖΑ: Δριμεία κριτική στην αξιωματική αντιπολίτευση για το ζήτημα των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς. Το υπουργείο κατηγορεί τον ΣΥΡΙΖΑ ότι διαδίδει fake news.
Γιώργος Γεραπετρίτης: Ο υπουργός Επικρατείας ανέφερε ότι όταν ο χρόνος είναι πολιτικά ορθός η χώρα μας θα κάνει επέκταση στα 12 μίλια.
Αλέξης Τσίπρας: Επίκαιρη ερώτηση προς τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, κατέθεσε ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία με θέμα «Η κυβέρνηση, χωρίς σχέδιο ενίσχυσης των αστικών συγκοινωνιών, αφήνει τους πολίτες να συνωστίζονται στα ΜΜΜ εν μέσω του δεύτερου κύματος της πανδημίας».
Κίνηση στους δρόμους Αθήνα live τώρα: Ένα τροχαίο ατύχημα στην Κηφισίας έχει προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Λεωφορεία ΚΤΕΛ: Περισσότερα από 100 οχήματα βγαίνουν αύριο Δευτέρα στους δρόμους για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών.
Καραμανλής μέσα μεταφοράς: Τις εικόνες συνωστισμού στα λεωφορεία κλήθηκε να σχολιάσει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Νέα μέτρα για κορωνοϊό: Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Θοδωρής Σκυλακάκης αναφέρθηκε στις κινήσεις που θα κάνει η κυβέρνηση για να στηρίξει τις συγκεκριμένες επιχειρήσεις.