Και οι «21» είναι απαράδεκτοι
Ο Γιάννης Αντύπας γράφει στο blog του στο pagenews.gr για τους 21 υπάλληλους του μετρό που με μία τους απόφαση έκαναν δύσκολη τη ζωή πολλών εκατομμυρίων.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
Ο Γιάννης Αντύπας γράφει στο blog του στο pagenews.gr για τους 21 υπάλληλους του μετρό που με μία τους απόφαση έκαναν δύσκολη τη ζωή πολλών εκατομμυρίων.
Κίνηση στους δρόμους: Ουρές χιλιομέτρων έχουν σχηματιστεί σε πολλούς κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.
Κίνηση στους δρόμους: Με υπομονή θα πρέπει να οπλιστούν οι οδηγοί, καθώς παρατηρούνται καθυστερήσεις στην άνοδο και στην κάθοδο της Κηφισίας καθώς και στην κάθοδο της Μεσογείων από το ύψος του Χολαργού.
Θεσσαλονίκη: Με κρανιοεγκεφαλική κάκωση μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο Παπανικολάου σήμερα το πρωί ένας άνδρας μετά από τροχαίο.
ΚΤΕΛ: Δεν πάει ο νους σας τι σημαίνουν τα αρχικά της λέξης Κ.Τ.Ε.Λ.
Κίνηση στους δρόμους: Απίστευτη κίνηση στον Κηφισό. Έργα έχουν ακινητοποιήσει τα πάντα. Δείτε από που ξεκινά το τεράστιο πρόβλημα.
Κίνηση στους δρόμους: Ένα τροχαίο στο ύψος της Νέας Φιλαδέλφειας έχει προκαλέσει μποτιλιάρισμα στον Κηφισό.
Κυριάκος Μητσοτάκης: Όπως σημείωσε ο Πρωθυπουργός, η κατάσταση στον ΟΑΣΘ θα βελτιωθεί στις αρχές του 2020 και προτεραιότητα για την κυβέρνηση είναι η αναβάθμιση της Περιφερειακής οδού της πόλης.
Κίνηση στους δρόμους: Αυξημένη κίνηση υπάρχει σε πολλούς κεντρικούς δρόμους της Αθήνας.