Λαμία: Επικίνδυνος οδηγός λεωφορείου κάνει προσπεράσεις και μανούβρες στο δρόμο (vid)
Λαμία: Τρομακτικές είναι οι εικόνες με έναν οδηγό λεωφορείου να κάνει επικίνδυνες προσπεράσεις λίγο πριν τη γέφυρα του Σταυρού.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
Λαμία: Τρομακτικές είναι οι εικόνες με έναν οδηγό λεωφορείου να κάνει επικίνδυνες προσπεράσεις λίγο πριν τη γέφυρα του Σταυρού.
Κώστας Καραμανλής: Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε πως η κατάσταση στις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης είναι τραγική και τόνισε πως είναι μονόδρομος η παραχώρηση του 1/3 τους στα ΚΤΕΛ.
Κόρινθος: Άγνωστοι πέταξαν πέτρες στο λεωφορείο στο 62ο χλμ της Εθνικής Οδού Αθηνών-Κορίνθου.
Θεσσαλονίκη: Το λεωφορείο προσέκρουσε στα προστατευτικά κιγκλιδώματα στην Ε.Ο Θεσσαλονίκης - Έδεσσας, με τις πρώτες πληροφορίες να κάνουν λόγο για 12 τραυματίες.