Γιάννης Κεφαλογιάννης: Οι πολίτες να τηρούν τα μέτρα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Γιάννης Κεφαλογιάννης ΜΜΜ: Ο υφυπουργός Μεταφορών κάλεσε τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα, ενώ αποκάλυψε ότι το επόμενο διάστημα θα πυκνώσουν τα δρομολόγια στο κέντρο.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
Γιάννης Κεφαλογιάννης ΜΜΜ: Ο υφυπουργός Μεταφορών κάλεσε τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα, ενώ αποκάλυψε ότι το επόμενο διάστημα θα πυκνώσουν τα δρομολόγια στο κέντρο.
Κίνηση στους δρόμους live τώρα: Ένα τροχαίο στην λεωφόρο Αθηνών έχει προκαλέσει κυκλοφοριακή συμφόρηση.
Αθήνα Θεσσαλονίκη τρένο: Μέχρι το τέλος του 2021 τα ταξίδια ανάμεσα στις δύο πόλεις θα διαρκούν μόλις 3,5 ώρες.
Κίνηση στους δρόμους live τώρα: Δείτε που εντοπίζονται τα μεγαλύτερα προβλήματα στην Αττική.
Μείωση ΦΠΑ: Πρόκειται για εισιτήρια που εκδίδονται για την παρακολούθηση αθλητικών αγώνων, όπως για παράδειγμα αγώνων ποδοσφαίρου, μπάσκετ, βόλλεϋ κ.ά. ανεξάρτητα αν στους αγώνες αυτούς μετέχουν ΠΑΕ ερασιτεχνικά σωματεία, όμιλοι κ.τ.λ.
Αστικές συγκοινωνίες θέσεις εργασίας: Έρχονται νέες προσλήψεις στις αστικές συγκοινωνίες, ενώ 500 σύγχρονα λεωφορεία προστίθεται στο στόλο της ΟΣΥ. Αναλυτικά τι προβλέπει η Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου.
Συνάντηση Καραμανλής Τζιτζικώστας: Έτοιμος να δημοπρατηθεί πολύ σύντομα είναι ο «εναέριος» αυτοκινητόδρομος της Θεσσαλονίκης, είπε ο υπουργός Μεταφορών στο ραντεβού του με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας.
Κρήτη κορωνοϊός: Ακόμα ένας φοιτητής από το Πανεπιστήμιο Κρήτης διαγνώστηκε θετικός στον ιό, αυξάνοντας την ανησυχία, καθώς συμμετείχε σε εξετάσεις μαζί με άλλους. Ο φοιτητικός σύλλογος ζητάει τη διενέργεια τεστ και την αύξηση των δρομολογίων από και προς το Πανεπιστήμιο για να αποφευχθεί ο συνωστισμός.
Κώστας Καραμανλής: Ο υπουργός Μεταφορών αποκάλυψε ότι τους επόμενους μήνες πρόκειται να γίνει ανανέωση του στόλου του ΟΑΣΑ.