Δημοσκόπηση σοκ για τους Έλληνες και τον κορωνοϊό
Νέα μέτρα κορωνοϊός: Ο πρωθυπουργός ζήτησε αυστηρούς ελέγχους δίχως εκπτώσεις την ώρα που οι λοιμωξιολόγοι πιέζουν για τη χρήση μάσκας.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
Νέα μέτρα κορωνοϊός: Ο πρωθυπουργός ζήτησε αυστηρούς ελέγχους δίχως εκπτώσεις την ώρα που οι λοιμωξιολόγοι πιέζουν για τη χρήση μάσκας.
Χρηστίδης κορωνοϊός: Ο εκπρόσωπος Τύπου του Κινήματος Αλλαγής σχολιάζει την τρέχουσα πολιτικοκοινωνική κατάσταση, μετά τα νέα μέτρα που ανακοίνωσε η κυβέρνηση.
Κορωνοϊός Ελλάδα: Σε επαγρύπνηση βρίσκονται ΕΟΔΥ, Πολιτική Προστασία και Κυβέρνηση για τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού τα τελευταία 24ωρα. Τι ζήτησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης στην έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μαξίμου.
Εκκλησίες κορωνοϊός: Επικαιροποιήθηκαν τα μέτρα για τις εκκλησίες σε σχέση με την αποφυγή της εξάπλωσης του ιού.
Άρση μέτρων: Καταργείται η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα εμπορικά καταστήματα και το όριο των έξι ατόμων ανά τραπέζι στα εστιατόρια. Ποια μέτρα διατηρούνται. Τι ισχύει με τα πρόστιμα.
Πόρτο Ράφτη: Σφραγίστηκαν 4 συνολικά μαγαζιά στην ευρύτερη περιοχή, αφού μετά από ελέγχους διαπιστώθηκε συνωστισμός.
Κορωνοϊός διακοπές: Ο επίκουρος καθηγητής Παθολογίας του ΕΚΠΑ, Παναγιώτης Χαλβατσιώτης μας δίνει οδηγίες για να προφυλαχθούμε από τον ιό κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών αποδράσεων.
«Thessaloniki flyover»: Ένα από τα μεγαλύτερα, «πιο εμβληματικά, πρωτοποριακά και τεχνολογικά αξιοθαύμαστα έργα», που θα κατασκευαστούν στη χώρα μας τα επόμενα χρόνια θα είναι το «Thessaloniki Flyover», υπογράμμισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, το μεσημέρι, κατά την παρουσίαση του σχεδιασμού αναβάθμισης της ανατολικής περιφερειακής οδού, στη Θεσσαλονίκη.
Τραγωδία Ζαχάρω: Σκοτώθηκε 17χρονος σε τροχαίο δυστύχημα. Τραυματίας ο 18χρονος φίλος του.