Απίστευτο μποτιλάρισμα στη Μαραθώνος
Αυξημένη κίνηση υπήρξε σήμερα στη λεωφόρο Μαραθώνος και στην Κηφισίας όπως αποτυπώθηκε απόν τον φωτογραφικό φακό.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
Αυξημένη κίνηση υπήρξε σήμερα στη λεωφόρο Μαραθώνος και στην Κηφισίας όπως αποτυπώθηκε απόν τον φωτογραφικό φακό.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δρομολόγια Πάσχα: Αλλαγές προβλέπονται στα δρομολόγια σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ από την Μεγάλη Παρασκευή έως και τη Δευτέρα του Πάσχα.
Στέλιος Πέτσας κορωνοϊός Πάσχα: Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος ξεκαθάρισε ότι δεν επιτρέπεται η μετακίνηση σε σπίτι συγγενών για να γιορτάσουμε την Ανάσταση ή την Κυριακή του Πάσχα.
Κίνηση στους δρόμους - Πατούλης: «Ανησυχητική η αυξανόμενη κυκλοφορία των οχημάτων - Δεν πρέπει να εφησυχάζουμε καθώς ο κίνδυνος μετάδοσης του κορωνοϊού παραμένει», λέει ο Περιφερειάρχης Αττικής.
Τροχαία Αττικής για μετακινήσεις: Η διεύθυνση της Τροχαίας εφιστά την προσοχή, προτρέπει τους πολίτες να μην μετακινηθούν, ενώ προειδοποιεί ότι οι έλεγχοι θα είναι σαρωτικοί και τα πρόστιμα τσουχτερά για όποιον παραβεί τα μέτρα που έχουν οριστεί.
Εάν δεν υπάρξει υπακοή των πολιτών μπορεί να υπάρξει κλήση εισαγγελέα, επιβολή προστίμων σε όλους τους παρευρισκομένους ενώ μπορεί να κινηθούν αυτόφωρες διαδικασίες.
Νέα μέτρα για κορονοϊό: Αυστηροί έλεγχοι θα διενεργούνται ταυτόχρονα στα αεροδρόμια, στους σιδηροδρομικούς σταθμούς, αλλά και των ΚΤΕΛ, ενώ το Λιμενικό Σώμα θα ελέγχει όλους ανεξαιρέτως τους πορθμειακούς σταθμούς.
Κορονοϊός απαγόρευση κυκλοφορίας: Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ, οι έλεγχοι θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση με σκοπό τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας.
Υπουργείο Μεταφορών κορωνοϊός: Νέα αυστηρά μέτρα ανακοίνωσε το υπουργείο για ΙΧ, ταξί και ΜΜΜ.