Κώστας Καραμανλής κορωνοϊός: Μειωμένη κατά 90% η κίνηση στα ΜΜΜ – Κανονικά τα δρομολόγια στις ώρες αιχμής
Κώστας Καραμανλής κορωνοϊός: O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η κίνηση στα ΜΜΜ έχει πέσει αισθητά μετά την επιδημία του κορωνοϊού.
Το πρώτο διάταγμα για τη συγκοινωνία στην επαρχία εκδόθηκε το 1912 από την τότε ελληνική κυβέρνηση. Την 1η Ιουλίου προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός για την παραχώρηση σε εταιρεία αυτοκινήτων της εκμετάλλευσης επαρχιακών δρόμων. Ο διαγωνισμός αυτός αφορούσε τους δρόμους Τρίπολης – Σπάρτης και Λαμίας – Καρπενησίου. Υπό αυτό το καθεστώς, το κάθε λεωφορείο αποτελούσε ξεχωριστή επιχείρηση, οδηγώντας σε αναρχία στα δρομολόγια και στις τιμές των εισιτηρίων. Την κατάσταση προσπάθησαν να αντιμετωπίσουν οι επόμενες κυβερνήσεις με θέσπιση νόμων και προεδρικών διαταγμάτων.
Το 1927 – 1930 δημιουργήθηκαν οι Κοινές Διευθύνσεις Αστικών και Υπεραστικών Λεωφορείων, σε μία προσπάθεια οργάνωσης του στόλου και του πλαισίου λειτουργίας του. Ωστόσο, ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος έβαλε εμπόδια και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς τα λεωφορεία επιτάχθηκαν από τις ένοπλες δυνάμεις της χώρας. Μετά το πέρας του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, καθώς το σιδηροδρομικό δίκτυο είχε παραμεριστεί από τις μεταπολεμικές κυβερνήσεις, τα λεωφορεία αποτέλεσαν το κύριο μέσο μαζικής μεταφοράς.
Το 1952 συστηθήκαν με τον νόμο 2119 τα Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Λεωφορείων (Κ.Τ.Ε.Λ.). Έτσι δημιουργήθηκαν 104 Κ.Τ.Ε.Λ., 59 υπεραστικά και 45 αστικά (ένα για κάθε νομό και νησί). Το 1968, με απόφαση του Υπουργείου Συγκοινωνιών, έγινε η συγχώνευση όλων των ΚΤΕΛ σε 8 οργανισμούς Κ.Τ.Ε.Υ.Λ. (Κοινά Ταμεία Εισπράξεων Υπεραστικών Λεωφορείων). Το σύστημα αυτό όμως αποδείχθηκε προβληματικό και με το Νομοθετικό Διάταγμα 102/1973 επανέρχεται το προηγούμενο καθεστώς. Το 1984 διαχωρίστηκαν οριστικά τα αστικά από τα υπεραστικά Κ.Τ.Ε.Λ.. Το 2001 με τον νόμο 2963/2001 αλλάζει εκ νέου ο τρόπος λειτουργίας των Κ.Τ.Ε.Λ., για να φτάσουμε στο 2003, όπου βάσει νέου νόμου τα Κ.Τ.Ε.Λ. όλης της χώρας μετατράπηκαν σε ανώνυμες εταιρείες.
Κώστας Καραμανλής κορωνοϊός: O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η κίνηση στα ΜΜΜ έχει πέσει αισθητά μετά την επιδημία του κορωνοϊού.
Κορωνοϊός - Μέσα Μαζικής Μεταφοράς: Το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών απαντάει σε 10 ερωτήσεις για να εξηγήσει τις αλλαγές στις μετακινήσεις των πολιτών λόγω του κορωνοϊού.
Μόνο την πρώτη εβδομάδα καραντίνας σημειώθηκαν 30.000 απολύσεις εργαζομένων.
Γιάννης Κεφαλογιάννης: Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών επανέλαβε ότι τον Ιουνιο θα προκηρυχθούν δύο διαγωνισμοί για την προμήθεια λεωφορείων με leasing από τον ΟΑΣΘ.
Γιάννης Κεφαλογιάννης συνεργασία ΟΑΣΘ- ΚΤΕΛ: O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι από τη στιγμή που είναι θετική η απόφαση του Ελεγκτικού Συνεδρίου, το χρονοδιάγραμμα είναι εντός του Μαρτίου η Θεσσαλονίκη να έχει καινούρια λεωφορεία.
Κίνηση στους δρόμους: Άλλη μια μέρα με αρκετή κίνηση στους δρόμους της Αθήνας.
Κίνηση στους δρόμους τώρα: Για δεύτερη φορά μέσα στη μέρα εντοπίζονται σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα στον Κηφισό.
ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης: Αναμένεται η έγκριση του Ελεγκτικού Συνεδρίου για τη σχετική σύμβαση μεταξύ των δύο οργανισμών ΚΤΕΛ και ΟΑΣΘ.
Θεσσαλονίκη συλλαλητήριο για τον ΟΑΣΘ: To συλλαλητήριο διαμαρτυρίας που διοργανώνεται για την κατάσταση στις μέσα μεταφοράς, θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 12:00 μ.μ. στο Άγαλμα Βενιζέλου.