ΣΟΚ στα ΚΤΕΟ όλης της χώρας από εξαπατημένους αγοραστές
ΚΤΕΟ: Εκατοντάδες είναι οι ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι πήγαν για έλεγχο τα οχήματά τους και έμαθαν ότι είχαν γυρισμένα χιλιόμετρα.
Τα ΚΤΕΟ σαν στόχο έχουν τον έλεγχο της σωστής λειτουργίας των οχημάτων και των υποσυστημάτων τους, ώστε να είναι ασφαλή για τους επιβαίνοντες και όσο το δυνατόν λιγότερο ρυπογόνα για το περιβάλλον στην Ελλάδα. Αρχικά τα ΚΤΕΟ ήταν δημόσια, αλλά πλέον υπάρχουν πάρα πολλά ιδιωτικά. Τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ σήμερα λειτουργούν με βάση τα Ευρωπαϊκά πρότυπα κάτω από αυστηρούς ελέγχους πιστοποίησης και ελέγχου. Είναι εξοπλισμένα με ηλεκτρονικά συστήματα τα οποία είναι συνεχώς συνδεδεμένα με την βάση του Υπουργείου Μεταφορών ώστε να αποφεύγονται παρατυπίες.
Για επιβατικά οχήματα ιδιωτικής χρήσης και φορτηγά, ο αρχικός έλεγχος πραγματοποιείται 4 χρόνια μετά την ημερομηνία έκδοσης 1ης άδειας και στη συνέχεια πραγματοποιείται περιοδικός έλεγχος ανά διετία. Το όχημα είναι εκπρόθεσμο ως προς τον τεχνικό έλεγχο και θα πρέπει να καταβληθεί το αντίστοιχο πρόστιμο υπέρ του Δημοσίου.
ΚΤΕΟ: Εκατοντάδες είναι οι ιδιοκτήτες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων οι οποίοι πήγαν για έλεγχο τα οχήματά τους και έμαθαν ότι είχαν γυρισμένα χιλιόμετρα.
ΚΤΕΟ: Έρχονται αλλαγές στο πεδίο των ελέγχων αλλά και της on-line ενημέρωσης. Τι αποφάσισε το υπουργείο Μεταφορών και τι πρέπει να προσέξουν οι οδηγοί.
Σε συνεργασία βρίσκονται τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών για να γίνουν πιο απλές οι διαδικασίες που απαιτούνται για την έκδοση, την ανανέωση και την αντικατάσταση των διπλωμάτων οδήγησης.
Συνολικά 41 παραβιάσεις κατέγραψε η Τροχαία Αττικής για υπέρβαση ορίου ταχύτητας μόνο σε μια νύχτα.
Σχεδόν αδύνατη πρόκειται να γίνει η εισαγωγή μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα.
ΚΤΕΟ: Η «αμέλεια» κάθε οδηγού να μην περάσει το αυτοκίνητο ή την μηχανή του από ΚΤΕΟ θεωρείται πλέον πλημμέλημα.