Τα McDonalds ανακοίνωσαν απίστευτη αλλαγή λογοτύπου για τον κορωνοϊό
Τα McDonalds προχώρησαν σε αλλαγή του λογότυπου τους για τον κορωνοϊό.
Το πρώτο εστιατόριο McDonald’s άνοιξε το 1940 στο Σαν Μπερναντίνο της Καλιφόρνιας από τους αδελφούς McDonald. Αργότερα, το 1948, σκέφτηκαν να βασίσουν την εταιρεία τους σε μια καινούρια ιδέα: την ιδέα της εστίασης που βασίζεται στις χαμηλές τιμές και την γρήγορη εξυπηρέτηση, καθώς και στην προετοιμασία των προϊόντων σε αλυσίδα παραγωγής. Το 1953 πρώτοι ξεκίνησαν την επέκταση της επιχείρησής τους, εφαρμόζοντας αποτελεσματικά το σύστημα της δικαιόχρησης (franchising) όπου η μητρική εταιρεία διατηρεί το σήμα και τους γενικούς κανονισμούς λειτουργίας και η διεύθυνση των κατά τόπους επιχειρήσεων αφήνεται στους υπεργολάβους. Την ίδια χρονιά εμφανίστηκε και το γνωστό σήμα των McDonald’s,με τις λεγόμενες “Χρυσές Αψίδες” (Golden Arches).
O Ρέι Κροκ, ο οποίος ήταν αντιπρόσωπος των αδελφών McDonald και διηύθυνε το ένατο κατάστημα της αλυσίδας, αγόρασε την εταιρεία τους το 1961. Σίγουρος πλέον πως η όλη ιδέα των εστιατορίων γρήγορης εστίασης θα είχε πλήρη όσο και ευρεία αποδοχή, ιδρύει – την ίδια χρονιά – το Hamburger University, το εκπαιδευτικό ίδρυμα που θα εκπαίδευε, στη συνέχεια, τους δικαιοδόχους αλλά και το προσωπικό της εταιρείας και των εστιατορίων. Ο ίδιος ήταν υπεύθυνος και για την παγκόσμια εξάπλωση της αλυσίδας: το 1967 ανοίγει το πρώτο εστιατόρια εκτός ΗΠΑ, στη Βρετανική Κολομβία του Καναδά και το 1971 το πρώτο στην Ευρώπη, κοντά στο Άμστερνταμ. Σήμερα 45 εκατομμύρια πελάτες εξυπηρετούνται από 30.000 εστιατόρια σε 119 χώρες σε όλο τον κόσμο. Έτσι η εταιρεία έχει γίνει σήμερα σύμβολο της παγκοσμιοποίησης και του αμερικανικού τρόπου ζωής, ενώ έχει γίνει συχνά το επίκεντρο κριτικής σχετικά με την παχυσαρκία, την επιχειρησιακή ηθική και την υπευθυνότητα των εταιρειών απέναντι στους καταναλωτές.
Η McDonald’s άνοιξε το πρώτο εστιατόριό της στην Ελλάδα, στις 12 Νοεμβρίου 1991 στην πλατεία Συντάγματος. Στο κατάστημα αυτό προστέθηκε και ένα δεύτερο, αυτό στο Πασαλιμάνι, το 1992. Κατά την περίοδο 1991 – 2005 η McDonald’s επένδυσε πάνω από 116 εκ. ευρώ στην Ελλάδα. Παράλληλα, η εταιρεία διεύρυνε την ποικιλία των προϊόντων της προσφέροντας διάφορους συνδυασμούς για όλες τις ηλικίες. Κατά καιρούς, η McDonald’s προσθέτει στο μενού της προϊόντα προσαρμοσμένα σε ελληνικές παραδόσεις και διατροφικές συνήθειες.
Τα McDonalds προχώρησαν σε αλλαγή του λογότυπου τους για τον κορωνοϊό.
Νέος κοροναϊός Κίνα: Συνεχίζει την επέλασή του ο ιός, με τους νεκρούς να ανέρχονται πλέον στους 26, 838 είναι τα κρούσματα ενώ περισσότερα από 40 εκατομμύρια Κινέζοι είναι αποκλεισμένοι.
Οι κινήσεις της McDonald’s τα τελευταία χρόνια απεδείχθησαν πολύ πετυχημένες, καθώς επαναπροσδιόρισαν το διάσημο brand.
McDonald’s: Μια γυναίκα εκνευρίστηκε τόσο με τις κρύες πατάτες που αρχικά πέταξε το αναψυκτικό της και στη συνέχεια είπε να πάρει όπλο.