Έτσι θα γίνονται τα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς [vid]
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σήμερα: Στην ανακοίνωση νέων μέτρων, μετά τα φαινόμενα συνωστισμού, προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
Οι δύο θυγατρικές εταιρείες του οργανισμού (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) αναλαμβάνουν την διαχείριση των οδικών και σιδηροδρομικών μέσων που βρίσκονται υπό την εποπτεία του. Το Μετρό της Αθήνας είναι το δίκτυο υπόγειου και επίγειου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της πόλης των Αθηνών, καθώς και την Μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας. Το μετρό της Αθήνας είναι -προς το παρόν- το μοναδικό δίκτυο μετρό στην Ελλάδα. Εξυπηρετεί το πολεοδομικό συγκρότημα Αθήνας, το οποίο έχει πληθυσμό άνω των τριών εκατομμυρίων κατοίκων. Προσφέρει επίσης πρόσβαση στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» που βρίσκεται στην ανατολική Αττική.
Ο Προαστιακός σιδηρόδρομος της Αθήνας αποτελεί μια υπηρεσία προαστιακού σιδηροδρόμου που εξυπηρετεί αστικά, προαστιακά και περιφερειακά κέντρα στην Αττική και τους όμορους νομούς. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Αθήνας αποτελείται από τις παρακάτω διαδρομές:
Το Τραμ συνδέει αφενός το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα, Ζάππειο) με το παραλιακό μέτωπο, αφετέρου το Νέο Φάληρο με τα νοτιότερα προάστια (Γλυφάδα, Βούλα), μέσω της Παραλιακής οδού. Η λειτουργία του ξεκίνησε στις 19 Ιουλίου του 2004, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας έναν μήνα μετά, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της επέκτασης του μέσου προς το κέντρο του Πειραιά και η σύνδεση του παραλιακού μετώπου με το Μετρό, στο σταθμό “Αργυρούπολη” (Στάση Τραμ “Ελληνικό” – Αμαξοστάσιο Τραμ – Σταθμός Μετρό “Αργυρούπολη”).
Το δίκτυο των αστικών λεωφορείων καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του συγκοινωνιακού έργου στο ΠΣ της Αθήνας. Με 280 γραμμές και 7.500 στάσεις, εξυπηρετούνται οι μετακινήσεις από τα προάστια προς τα κέντρο της Αθήνας, μετακίνηση από και προς σταθμούς του Μετρό, σύνδεση με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καθώς και οι μετακινήσεις εντός μητροπολιτικής περιοχής αλλά εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος. Το δίκτυο εκμεταλλεύεται η Ο.ΣΥ. Α.Ε. Το 2020 αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια και συντήρηση (για 15 έτη) 400 νέων λεωφορείων (170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου και 50 πετρελαίου) για την περιοχή της Αττικής.
Οι τιμές των προϊόντων κομίστρου παραμένουν οι ίδιες με αυτές του προηγούμενου συστήματος, με το βασικό εισιτήριο να κοστίζει 1.40€ (0.60€ για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) και να έχει διάρκεια 90 λεπτών, ενώ το μηνιαίο κόμιστρο κοστίζει 30€ (15€ για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) και έχει διάρκεια 30 ημερών από την πρώτη ανέπαφη επικύρωση, σε αντίθεση με το προηγούμενο σύστημα όπου το μηνιαίο κόμιστρο ίσχυε για τον τρέχοντα ημερολογιακό μήνα.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σήμερα: Στην ανακοίνωση νέων μέτρων, μετά τα φαινόμενα συνωστισμού, προχώρησε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.
ΗΣΑΠ δρομολόγια: Στις πλατφόρμες των σταθμών επικρατεί ένταση, λόγω της αναμονής και της ζέστης.
Κορωνοϊός δρομολόγια ΜΜΜ: Ο ΟΑΣΑ, όπως αναμενόταν, ανακοίνωσε αλλαγές στα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς για τον Αύγουστο εξαιτίας του κορωνοϊού.
Μέσα Μεταφοράς κορωνοϊός: Έκτακτα μέτρα λαμβάνει το υπουργείο Μεταφορών προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο συνωστισμός στα Μέσα και ως εκ τούτου η διασπορά της νόσου.
Μεγάλος Περίπατος Αθήνα: Η τελική εικόνα της λεωφόρου με την ανάπλαση της Βασιλίσσης Όλγας και προμετωπίδα των αλλαγών που γίνονται στην πόλη, θα είναι απεικόνιση μελέτης που εκπονήθηκε την περίοδο 2011 - 2014.
Εκκλησίες κορωνοϊός: Επικαιροποιήθηκαν τα μέτρα για τις εκκλησίες σε σχέση με την αποφυγή της εξάπλωσης του ιού.
Άρση μέτρων: Καταργείται η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα εμπορικά καταστήματα και το όριο των έξι ατόμων ανά τραπέζι στα εστιατόρια. Ποια μέτρα διατηρούνται. Τι ισχύει με τα πρόστιμα.
Νέοι σταθμοί μετρό: Τις πύλες τους στο επιβατικό κοινό άνοιξαν από σήμερα το πρωί οι τρεις νέοι σταθμοί της επέκτασης της γραμμής 3 του μετρό στον Πειραιά, «Αγ. Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», με το πρώτο δρομολόγιο να ξεκινά από τον σταθμό «Νίκαια» στις 5:30.
Ελληνικό επένδυση: Η κατεδάφιση 450 κτιρίων ξεκίνησε πριν από λίγα 24ωρα.