Αυξήθηκε κατά 82% η επιβατική κίνηση στα μέσα μεταφοράς από 4/5 έως 7/5
ΜΜΜ κορωνοϊός: Μεγάλη αύξηση σημειώθηκε στην επιβατική κίνηση μετά το τέλος της καραντίνας.
Οι δύο θυγατρικές εταιρείες του οργανισμού (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) αναλαμβάνουν την διαχείριση των οδικών και σιδηροδρομικών μέσων που βρίσκονται υπό την εποπτεία του. Το Μετρό της Αθήνας είναι το δίκτυο υπόγειου και επίγειου μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της πόλης των Αθηνών, καθώς και την Μητροπολιτική περιοχή της Αθήνας. Το μετρό της Αθήνας είναι -προς το παρόν- το μοναδικό δίκτυο μετρό στην Ελλάδα. Εξυπηρετεί το πολεοδομικό συγκρότημα Αθήνας, το οποίο έχει πληθυσμό άνω των τριών εκατομμυρίων κατοίκων. Προσφέρει επίσης πρόσβαση στο Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» που βρίσκεται στην ανατολική Αττική.
Ο Προαστιακός σιδηρόδρομος της Αθήνας αποτελεί μια υπηρεσία προαστιακού σιδηροδρόμου που εξυπηρετεί αστικά, προαστιακά και περιφερειακά κέντρα στην Αττική και τους όμορους νομούς. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Αθήνας αποτελείται από τις παρακάτω διαδρομές:
Το Τραμ συνδέει αφενός το κέντρο της Αθήνας (Σύνταγμα, Ζάππειο) με το παραλιακό μέτωπο, αφετέρου το Νέο Φάληρο με τα νοτιότερα προάστια (Γλυφάδα, Βούλα), μέσω της Παραλιακής οδού. Η λειτουργία του ξεκίνησε στις 19 Ιουλίου του 2004, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας έναν μήνα μετά, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η κατασκευή της επέκτασης του μέσου προς το κέντρο του Πειραιά και η σύνδεση του παραλιακού μετώπου με το Μετρό, στο σταθμό “Αργυρούπολη” (Στάση Τραμ “Ελληνικό” – Αμαξοστάσιο Τραμ – Σταθμός Μετρό “Αργυρούπολη”).
Το δίκτυο των αστικών λεωφορείων καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του συγκοινωνιακού έργου στο ΠΣ της Αθήνας. Με 280 γραμμές και 7.500 στάσεις, εξυπηρετούνται οι μετακινήσεις από τα προάστια προς τα κέντρο της Αθήνας, μετακίνηση από και προς σταθμούς του Μετρό, σύνδεση με τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών καθώς και οι μετακινήσεις εντός μητροπολιτικής περιοχής αλλά εκτός του πολεοδομικού συγκροτήματος. Το δίκτυο εκμεταλλεύεται η Ο.ΣΥ. Α.Ε. Το 2020 αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για την προμήθεια και συντήρηση (για 15 έτη) 400 νέων λεωφορείων (170 ηλεκτρικά, 180 φυσικού αερίου και 50 πετρελαίου) για την περιοχή της Αττικής.
Οι τιμές των προϊόντων κομίστρου παραμένουν οι ίδιες με αυτές του προηγούμενου συστήματος, με το βασικό εισιτήριο να κοστίζει 1.40€ (0.60€ για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) και να έχει διάρκεια 90 λεπτών, ενώ το μηνιαίο κόμιστρο κοστίζει 30€ (15€ για τους δικαιούχους μειωμένου κομίστρου) και έχει διάρκεια 30 ημερών από την πρώτη ανέπαφη επικύρωση, σε αντίθεση με το προηγούμενο σύστημα όπου το μηνιαίο κόμιστρο ίσχυε για τον τρέχοντα ημερολογιακό μήνα.
ΜΜΜ κορωνοϊός: Μεγάλη αύξηση σημειώθηκε στην επιβατική κίνηση μετά το τέλος της καραντίνας.
Είναι σε κοντινή απόσταση από το κέντρο της Αθήνας και προσφέρουν τη δυνατότητα για ένα "ελεύθερο" μπάνιο.
Άρση μέτρων: Ομαλά εξελίσσεται, μέχρι στιγμής, η σταδιακή επιστροφή στη «νέα κανονικότητα», πρώτη ημέρα της άρσης της απαγόρευσης κυκλοφορίας και της επαναλειτουργίας ορισμένων καταστημάτων.
ΟΑΣΑ: Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι, από τη Δευτέρα 4 Μαΐου, θα υπάρξουν αλλαγές στη χρήση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και παράλληλα, θα ενισχυθούν σημαντικά τα δρομολόγια, με γνώμονα την απρόσκοπτη και ασφαλή μετακίνηση των επιβατών.
ΜΜΜ Πάσχα 2020: Διαφοροποίηση στα δρομολόγια των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από αύριο, Μεγάλη Παρασκευή.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δρομολόγια Πάσχα: Αλλαγές προβλέπονται στα δρομολόγια σε μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ από την Μεγάλη Παρασκευή έως και τη Δευτέρα του Πάσχα.
Κώστας Καραμανλής ΜΜΜ: Όλοι οι χρήστες μέσων μαζικής μεταφοράς που είχαν προπληρώσει κάρτες τις οποίες δεν χρησιμοποίησαν λόγω των μέτρων περιορισμού των μετακινήσεων, θα έχουν το δικαίωμα να λάβουν αντίστοιχες πιστώσεις μετά το πέρας των μέτρων για την πανδημία όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών & Μεταφορών σε συνέντευξή του το πρωί στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Κορωνοϊός: Η πτώση στην κίνηση των πολιτών με ΜΜΜ αγγίζει το 90%.
Κώστας Καραμανλής κορωνοϊός: O υπουργός Υποδομών και Μεταφορών τόνισε ότι η κίνηση στα ΜΜΜ έχει πέσει αισθητά μετά την επιδημία του κορωνοϊού.