Στην Εντατική η κολυμβήτρια που ανασύρθηκε χωρίς τις αισθήσεις από την πισίνα
Κολυμβήτρια ατύχημα: Η αθλούμενη αισθάνθηκε αδιαθεσία, ενόσω μετείχε σε προπόνηση κολύμβησης τοπικού σωματείου και μετά από λίγο έχασε τις αισθήσεις της.
Ο Προορισμός και η αποστολή του Πυροσβεστικού Σώματος είναι η ασφάλεια και προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών και του Κράτους, κατά των κινδύνων πυρός, θεομηνιών και πλημμυρών. Ειδικότερα, αποστολές που επιλαμβάνεται άμεσα είναι σε:
Το Πυροσβεστικό Σώμα επεμβαίνει κατά μέσο όρο ανά έτος σε 55.000 περιπτώσεις περίπου. Απ’ αυτές οι 25.000 αφορούν πυρκαγιές και οι υπόλοιπες 30.000 αφορούν απεγκλωβισμούς από ανελκυστήρες, διασώσεις και λοιπά συμβάντα. Πραγματοποιούνται 148 επεμβάσεις την ημέρα και το μεγαλύτερο μέρος της πυροσβεστικής δραστηριότητας αφορά στο λεκανοπέδιο Αττικής. Πλέον των παραπάνω συμβάντων οι Υπηρεσίες του Πυρ/κού Σώματος ασχολούνται καθημερινά με την πυρασφάλεια λιμενικών χώρων, αεροδρομίων και βιομηχανικών εγκαταστάσεων, με την επιβολή και τον έλεγχο των μέτρων πυρασφαλείας σε βιοτεχνικούς, βιομηχανικούς και λοιπούς χώρους καθώς και με τη διάθεση προσωπικού και μηχανημάτων για εκπαίδευση διαφόρων οργανωμένων ομάδων πυροπροστασίας.
Το 1833, δηλαδή μόλις ιδρύθηκε το ελληνικό κράτος, η αρμοδιότητα της πυρασφάλειας ανατέθηκε στους νομάρχες (Διάταγμα 26/4-8/5/1833). Επίσης, οι Δήμοι όφειλαν να διαθέτουν προσωπικό -τους “Ειρηνοφύλακες”- και τα μέσα για την κατάσβεση πυρκαγιών. Τέλος, για τα δημόσια κτίρια την αρμοδιότητα είχαν οι λόχοι Σκαπανέων του Στρατού.
Το 1856 στην Αθήνα ιδρύθηκε ο “Λόχος Πυροσβεστών” με δύναμη 92 ανδρών. Το 1861 ο Λόχος διευρύνθηκε σε “Διλοχία Σκαπανέων και Πυροσβεστών”, ο οποίος εκτός από την πυρόσβεση εκτελούσε και έργα οδοποιίας. Στο πυροσβεστικό έργο βοηθούσαν επίσης η Χωροφυλακή και το Φρουραρχείο. Το 1909 η Διλοχία κλήθηκε να κατασβέσει μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στα ανάκτορα χωρίς επιτυχία.
Το 1910 συγκροτήθηκε η “Πυροσβεστική Μοίρα”, με εθελοντές και κληρωτούς τριετούς θητείας. Στις 16 Αυγούστου 1910 στη προσπάθεια κατάσβεσης μεγάλης πυρκαγιάς στο Γενικό Χημείο του Κράτους σκοτώθηκαν τρεις πυροσβέστες και πολλοί τραυματίστηκαν. Η Μοίρα Υπαγόταν στο Υπ. Στρατιωτικών και το 1914 μετονομάστηκε σε “Λόχο Πυροσβεστών”. Κάλυπτε μόνο τις πόλεις Αθήνα, Πειραιά, Θεσσαλονίκη και Πάτρα. Στις υπόλοιπες την αρμοδιότητα είχαν οι Δήμοι.
Στις 26 Απριλίου 1926 σχηματίστηκε ένα “Πυροσβεστικό Σώμα”, εντελώς ανεξάρτητο από το υπόλοιπο στράτευμα. Όμως, αποδείχτηκε επίσης αναποτελεσματικό στην αντιμετώπιση των καταστροφικών πυρκαγιών που ξέσπασαν. Οι ασφαλιστικές εταιρείες ανησύχησαν και έθεσαν θέμα αναδιοργάνωσης της πυροσβεστικής υπηρεσίας. Στις 30 Αυγούστου 1929 ανατέθηκε από την κυβέρνηση στο χημικό μηχανικό Αλκιβιάδη Κοκκινάκη, Έλληνα πρόσφυγα από τη Ρωσία και πρώην Διοικητή της Πυρ/κής Υπηρεσίας Πετρούπολης, η μελέτη και οργάνωση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας στην Ελλάδα.
Με το Νόμο 4661/1930 “περί διοργανώσεως Πυροσβεστικού Σώματος” που δημοσιεύθηκε στο Φ.Ε.Κ. 153 τ.Α΄ (12 Μαΐου 1930), ιδρύθηκε ανεξάρτητο Π.Σ. ως Ν.Π.Δ.Δ. που υπαγόταν στο Υπ. Εσωτερικών, με δικούς του νόμους και αυτοδιοίκηση. Η ίδρυση Πυρ/κών Σταθμών οριζόταν ότι θα γινόταν με απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών με βάση τον πληθυσμό, την εμπορική και βιομηχανική σημασία του Δήμου και των τοπικών γενικότερα συνθηκών και με κάποιες υποχρεώσεις του Δήμου. Από το 1968 με τον Α.Ν. 360 το Π.Σ. υπάγεται στα Σώματα Ασφαλείας. Με το Νόμο 1590/86 επιτρέπεται η ίδρυση Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και σε Κοινότητες με βιομηχανική περιοχή ή συγκοινωνιακό κόμβο μεγάλης σημασίας ή οπουδήποτε αλλού κριθεί σκόπιμο και χωρίς υποχρέωση της τοπικής αρχής.
Κολυμβήτρια ατύχημα: Η αθλούμενη αισθάνθηκε αδιαθεσία, ενόσω μετείχε σε προπόνηση κολύμβησης τοπικού σωματείου και μετά από λίγο έχασε τις αισθήσεις της.
Τραγωδία Μαγνησία: Tο αυτοκίνητο έπεσε στον γκρεμό, με αποτέλεσμα να μετατραπεί σε άμορφη μάζα σιδερικών.
Υμηττός: Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για έναν άνδρα 55 ετών, ο οποίος ξεκίνησε το πρωί της Τετάρτης στις 11:00 από την περιοχή του Καρέα για τρέξιμο με κατεύθυνση την Καλοπούλα Καισαριανής.
Θεσσαλονίκη πτώμα: Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες πρόκειται για πτώμα σε προχωρημένη σήψη γεγονός που κάνει δύσκολο τον προσδιορισμό του φύλου.
Βυτιοφόρο Πιερία: Τραγικό θάνατο βρήκε ο οδηγός βυτιοφόρου οχήματος που πήρε φωτιά στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης - Αθηνών.
Φωτιά Σέρρες: Σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις η φωτιά έκαψε έκταση 300- 400 τ.μ.
Μυλοπόταμος τραυματισμός: Ο 55χρονος άντρας από τα Ζωνιανά, βρέθηκε αιμόφυρτος σε ορεινή περιοχή του Μυλοποτάμου και μεταφέρθηκε αρχικά στο Κέντρο Υγείας Ανωγείων.
Τροχαίο Θεσσαλονίκη: Ένας οδηγός της μηχανής, και μια γυναίκα, βρέθηκαν στο οδόστρωμα μετά από σύγκρουση σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες
Αργολίδα αυτοκτονία: Τραγική η κατάληξη 53χρονου άντρα ο οποίος έβαλε τέλος στη ζωή του σήμερα το πρωί. Το άψυχο σώμα το εντόπισαν οι συγγενείς του μέσα στο διαμέρισμα στο οποίο διέμενε.