Αυτό είναι το αυτοκίνητο που αγοράζουν πιο πολύ οι Έλληνες
Ανοδική τάση είχαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στο πρώτο 10μηνο του 2019, οι οποίες ξεπέρασαν τις 100.000. Ποιες μάρκες και ποια μοντέλα κυριάρχησαν;
Το 2016 η πολυεθνική εταιρεία διέθετε 346.219 εργαζόμενους σε όλο τον κόσμο και την άνοιξη του 2019 έφτασε τους 370.870 εργαζόμενους. Επίσης, από το Μάρτιο του 2013 είναι η δέκατη τρίτη μεγαλύτερη εταιρεία στον κόσμο με βάση τα έσοδα. Τον Ιούλιο του 2012, η εταιρεία ανέφερε ότι παρήγαγε το 20.000.000-ό της όχημα. Από τον Νοέμβριο του 2013, είναι επίσης η μεγαλύτερη εταιρεία στην Ιαπωνία από την κεφαλαιοποίηση της αγοράς, καθώς και από τα έσοδα.
Η εταιρεία ιδρύθηκε από τον Τογιόντα Κιιχίρο (Toyoda Kiichiro) το 1937, ως υποπροϊόν από την εταιρεία του πατέρα του, για τη δημιουργία αυτοκινήτων, Toyota Industries. Τρία χρόνια νωρίτερα, το 1934, ενώ ήταν ακόμα τμήμα της Toyota Industries, δημιούργησε το πρώτο της προϊόν, τον κινητήρα Type A, και το 1936 το πρώτο της επιβατικό αυτοκίνητο, το Toyota AA.
Η Toyota Motor Corporation έχει στην κατοχή της, τις εξής εταιρείες του ομίλου: Toyota, Lexus, Daihatsu και Hino Motors. Το 2008, η ετήσια παραγωγή και οι ετήσιες πωλήσεις πωλήσεις του Ομίλου της Toyota ξεπέρασαν για πρώτη φορά αυτές του Ομίλου της General Motors, κάνοντας την Toyota το νούμερο ένα στον κόσμο, θέση που διατήρησε έως το 2015, καθώς το 2016 κατέλαβε την 1η θέση ο Όμιλος Volkswagen.
Η φιλοσοφία της διαχείρισης της Toyota έχει εξελιχθεί από την προέλευση της εταιρείας και η οποία αντανακλάται στους όρους «Lean Manufacturing» και την παραγωγή Just In Time, οι οποίες έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξή της. Οι διευθυντικές αξίες της Toyota και οι επιχειρηματικές μέθοδοι είναι γνωστές συλλογικά ως η μέθοδος Toyota Way. Τον Απρίλιο του 2001, η Toyota εξέδωσε την «Toyota Way 2001», μια έκφραση των αξιών και συμπεριφοράς κατευθυντήριες γραμμές που όλοι οι εργαζόμενοι της Toyota θα πρέπει να αγκαλιάσουν. Σύμφωνα με τις δύο κλάσεις του σεβασμό στον άνθρωπο και τη συνεχή βελτίωση, η Toyota συνοψίζει τις αξίες της και τις κατευθυντήριες γραμμές δεοντολογίας με τις ακόλουθες πέντε αρχές:
Ανοδική τάση είχαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στο πρώτο 10μηνο του 2019, οι οποίες ξεπέρασαν τις 100.000. Ποιες μάρκες και ποια μοντέλα κυριάρχησαν;
Αυτές είναι οι εταιρίες και τα μοντέλα που έχουν την μεγαλύτερη ζήτηση στην Ελλάδα.