Αυτά τα κτίρια στο Ελληνικό δεν θα κατεδαφιστούν
Ελληνικό επένδυση: Η κατεδάφιση 450 κτιρίων ξεκίνησε πριν από λίγα 24ωρα.
Αν και η Ελλάδα είναι από τις πρώτες χώρες στη χρήση αεροσκαφών σε πολεμικές επιχειρήσεις, δημιουργώντας επί τούτου αεροπορικές υπηρεσίες, ακόμα και εργοστάσιο κατασκευής αεροσκαφών, στον τομέα ανάπτυξης της πολιτικής αεροπορίας παρατηρήθηκε σημαντική καθυστέρηση. Με τη λήξη του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου η Αγγλία, η Γαλλία, η Ιταλία ακόμα και η «υπό περιορισμό» Γερμανία ξεκίνησαν έναν αγώνα δρόμου ανάπτυξης αεροπορικών δικτύων μεταφορών. Το 1921, η Ελλάδα επικύρωσε την πρώτη διεθνή αεροπορική σύμβαση του Παρισιού (1919), με τον Ν.2569/1921 η οποία θεωρητικά είναι και η πρώτη διοικητική πράξη στον τομέα της πολιτικής αεροπορίας ενώ πέντε χρόνια μετά το 1926 οργανώνεται η πρώτη υποτυπώδης διοικητική υπηρεσία πολιτικής υπηρεσίας.
Το 1929 κατ΄ επιταγή της διεθνούς αεροπορικής σύμβασης της Βαρσοβίας περί διεθνών μεταφορών συστήνεται αφενός το ελληνικό Υπουργείο Αεροπορίας, και αφετέρου στο τότε Υπουργείο Ναυτικών, η «Υπηρεσία Συγκοινωνιών Ναυτικών Αερολιμένων» που διατηρήθηκε για δύο χρόνια όταν το 1931 σε εναρμόνιση με σχετικές ευρωπαϊκές νομοθεσίες εκδόθηκαν οι νόμοι 5017/1931 και 5100/1931 «Περί οργανώσεως Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας» με βάση των οποίων συγκροτήθηκε από μία κεντρική διεύθυνση και δύο τμήματα, ένα για τα κρατικά αεροδρόμια και ένα για τις αεροπορικές μεταφορές. Με τον Α.Ν. 596/1937 η Ελλάδα κύρωσε την αεροπορική σύμβαση Βαρσοβίας, πολλαπλασιάζοντας το προσωπικό της ΥΠΑ.
Μετά τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ακολούθησε πλήρης αναμόρφωση και αναδιοργάνωση της εν λόγω υπηρεσίας και μετονομάστηκε (το 1948) σε Κρατική Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΚΥΠΑ) η οποία και υπάχθηκε ως επιμέρους Διεύθυνση στο Υπουργείο Αεροπορίας, υπό τη διοίκηση του Αρχηγού της (τότε) Ελληνικής Βασιλικής Αεροπορίας. Το 1952 μετά την κατάργηση του Υπουργείου Αεροπορίας που ένα χρόνο πριν είχε υποβιβαστεί σε υφυπουργείο, με την ίδρυση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, η ΚΥΠΑ υπάχθηκε στο νέο Υπουργείο Συγκοινωνιών όπως μετονομάστηκε το παλαιότερο Υπουργείο Μεταφορών, αποτελώντας ιδιαίτερη Διεύθυνση με την ονομασία Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Ελληνικό επένδυση: Η κατεδάφιση 450 κτιρίων ξεκίνησε πριν από λίγα 24ωρα.
Ρόδος: Η πλειονότητα όσων έφτασαν ήταν οικογένειες με τα παιδιά τους, που θα κάνουν μια εβδομάδα διακοπών, αξιοποιώντας ειδική προσφορά της TUI.
Πτήσεις κορωνοϊός: Από σήμερα, κατά την άφιξη των τουριστών, ξεκινούν και οι εντατικοί έλεγχοι σε αεροδρόμια, λιμάνια και στα σύνορα στα βόρεια της χώρας. Χιλιάδες τεστ κορονοϊού αναμένονται να γίνονται σε καθημερινή βάση, με τα αεροδρόμια να «σηκώνουν» το μεγαλύτερο βάρος κατά τις αφίξεις.
Νέα αεροπορική οδηγία για την Ελλάδα
1η Ιουλίου τουρισμός: Λίγες ημέρες μακριά βρίσκεται η Ελλάδα προς το καθολικό άνοιγμα προς τις διεθνείς πτήσεις, ωστόσο εννέα χώρες εξαιρούνται και πάλι από τη λίστα - Συγκεκριμένη ηλεκτρονική φόρμα θα πρέπει να συμπληρώνουν οι τουρίστες με την άφιξη τους στην Ελλάδα.
Νίκος Χαρδαλιάς σε αεροδρόμια: Από σήμερα ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας θα επισκεφθεί 18 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που ανοίγουν από 1η Ιουλίου στις πτήσεις εξωτερικού. Πρώτοι σταθμοί Ζάκυνθος, Κεφαλονιά, Κέρκυρα, Ιωάννινα, Καλαμάτα.
ΓΓΠΠ νέα καμπάνια: Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας εισάγει μια νέα καμπάνια με σκοπό να πληροφορήσει έγκυρα τόσο την ελληνική κοινωνία όσο και τους τουρίστες να προστατεύονται από τον κορωνοϊό, εν όψει του ανοίγματος προς τον τουρισμό την 1η Ιουλίου.
Νίκος Χαρδαλιάς - Αεροδρόμια: Ο υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας αναμένεται να επισκεφθεί 18 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας που ανοίγουν από 1η Ιουλίου στις πτήσεις εξωτερικού. Θα υπάρχουν υγειονομικά κλιμάκια για δειγματοληπτικούς ελέγχους για τον κορωνοιό.
Κορωνοϊός αεροδρόμιο: Οι έλεγχοι σε όσους φτάνουν στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό.