
Στο 22% το Flyover Θεσσαλονίκης που θα λύσει το κυκλοφοριακό της συμπρωτεύουσας
Τι επόμενες ημέρες θα γίνει η κατεδάφιση της γέφυρας Περαιβού για τις ανάγκες του έργου που θα κοστίσει 478 εκατ. ευρώ
Τι επόμενες ημέρες θα γίνει η κατεδάφιση της γέφυρας Περαιβού για τις ανάγκες του έργου που θα κοστίσει 478 εκατ. ευρώ
Σε σύσκεψη υπό τον Χατζηδάκη το χρονοδιάγραμμα για τα οδικά, σιδηροδρομικά, ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα
Συνεχίζεται η αύξηση του ανεκτέλεστου των τεσσάρων μεγαλύτερων κατασκευαστικών της χώρας το 2025, ενώ μέχρι σήμερα αυτό έχει υπερβεί τα 16,5 δισ. ευρώ.
Υπεγράφη από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ελληνικό δημόσιο η κατασκευή του οδικού άξονα Ηράκλειο – Χανιά
Οι ανωτέρω καταστροφές ανέκοψαν την πορεία εκσυγχρονισμού που ακολούθησε την πανδημία COVID και την μετέπειτα οικονομική κρίση. Το έτος που ακολούθησε τα τραγικά γεγονότα του 2023 ήταν η έναρξη μιας προσπάθειας για την ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου με στόχο να καλυφθεί το χαμένο έδαφος τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και σε λειτουργικό.
Έως το τέλος του 2025 πρόκειται να παρουσιαστεί η νέα Στρατηγική της ΕΕ για τα Λιμάνια (EU Port Strategy), η πρώτη μετά το 2013, όπως γνωστοποίησε σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας
Ο Ε65 είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, προϋπολογισμού περίπου 1,4 δισ. ευρώ
Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.
Κατατίθεται στις 12 Μαΐου η τροπολογία με στόχο να ξεπαγώσει η οικοδομική δραστηριότητα
Αντιπροσωπεία της ηγεσίας της Masdar, με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Dr. Sultan Al Jaber, επισκέφθηκε τα κεντρικά γραφεία της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ στην Αθήνα, σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της διαγραφής της από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Το υπουργείο θα δημιουργήσει μια ενδιάμεση οικιστική ζώνη, όπως αυτή που απαγόρευσε το ΣτΕ αλλά με διαφορετικό όνομα, στην οποία οι αρτιότητες θα είναι μικρότερες των 4 στρεμμάτων, επαναφέροντας έτσι με έμμεσο τρόπο τις καταργημένες παρεκκλίσεις στην εκτός σχεδίου δόμηση.
Ο εκτελεστικός πρόεδρος του ομίλου, Χρήστος Ιωάννου, κατά τη διάρκεια της χθεσινής ενημέρωσης των δημοσιογράφων ανέφερε ότι το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στους τομείς των παραχωρήσεων, του real estate, με έμφαση στις οικιστικές αναπτύξεις και τις μαρίνες σε τουριστικούς προορισμούς και της ενέργειας. Στόχος της εταιρείας είναι η διατήρηση του μη κατασκευαστικού EBITDA στο 40%.
Σε μια εποχή που το βλέμμα μας στρέφεται όλο και πιο έντονα στο μέλλον
Αύριο, Δευτέρα 28 Απριλίου και ώρα 15:00 θα υπογραφούν στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών οι συμβάσεις που αφορούν στα έργα αποκατάστασης στο σιδηροδρομικό δίκτυο των Περιφερειών Θεσσαλίας και Στερεάς Ελλάδας
Παράλληλα, ολοκληρώθηκε το ερευνητικό πρόγραμμα, που εκπόνησε η Διεύθυνση Αναστήλωσης Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Μνημείων του ΥΠΠΟ και το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη μορφολογική αποκατάσταση και τη λειτουργική ένταξη της Καστροπολιτείας του Διδυμοτείχου, στον ιστό της σύγχρονης πόλης.
Το δίκτυο περιλαμβάνει οκτώ σταθμούς-στάσεις: ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπροπύργου, Βαμβακιάς, Ελευσίνας, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργου, Νέας Περάμου και Σταθμό Μεγάρων.
Πιο συγκεκριμένα η γέφυρα, που είχε υποστεί κατάρρευση της υποδομής από τα έντονα καιρικά φαινόμενα που εκδηλώθηκαν στο νησί, 17 και 18 Σεπτεμβρίου του 2020 εξαιτίας της κακοκαιρίας «ΙΑΝΟΣ», παραδίδεται στην κυκλοφορία στις 3 Απριλίου
Ο υπουργός έκανε λόγο για δύο βασικούς πυλώνες: το ανθρώπινο δυναμικό και την τεχνολογία. «Ούτε ο άνθρωπος μόνος του, ούτε η τεχνολογία μόνη της αρκεί. Χρειαζόμαστε τον συνδυασμό τους».
Παράλληλα, ο κ. Ταχιάος τόνισε ότι η επίτευξη των στόχων που έχουν τεθεί απαιτεί την συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και ιδιαίτερα την Τοπική Αυτοδιοίκηση
Οι ανάδοχοι ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, AKTOR, ΑΒΑΞ, ΜΕΤΚΑ, ήδη βρίσκονται σε διαδικασία συγκέντρωσης εγγράφων και δικαιολογητικών, ώστε να προχωρήσει άμεσα η υπογραφή των συμβάσεων.
Η πρώτη αναστολή είχε δοθεί τον περασμένο Δεκέμβριο και προέβλεπε το «πάγωμα» των αδειών που εκδόθηκαν βάσει των ευεργετημάτων του ΝΟΚ έως τις 24 Ιανουαρίου 2025