
Κίνα: Νέα λιμάνια για τα ρωσικά και ιρανικά τάνκερ που υπόκεινται σε κυρώσεις
Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής ιρανικού πετρελαίου
Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής ιρανικού πετρελαίου
Έκθεση που έγινε σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, δείχνει τον ρόλο της ελληνόκτητης ποντοπόρου ναυτιλίας στην παγκόσμια και εγχώρια οικονομία
Πρωτοπόροι παραμένουν οι έλληνες πλοιοκτήτες στις ναυπηγήσεις οικολογικών πλοίων
Αμερικανικά και Βρετανικά πλοία επιστρέφουν σταδιακά στις διαδρομές της Ερυθράς Θάλασσας, παρά τον φοβο από τις επιθέσεις των Χούτι, που, όμως, δείχνουν να έχουν σταδιακά περιοριστεί
Η αύξηση του «σκιώδους» στόλου, δηλαδή των πλοίων που λειτουργούν παρά την επιβολή κυρώσεων από τη Δύση στη Ρωσία, παραμένει μια από τις πιο ανησυχητικές εξελίξεις στην παγκόσμια ναυτιλία
Η μελέτη της McKinsey & Company, σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
«Όλες οι κρίσιμες πρώτες ύλες φτάνουν στα λιμάνια μας όπως και σε όλα τα λιμάνια του κόσμου, επειδή τα bulk carriers ταξιδεύουν»
Ο κ. Στυλιανίδης τόνισε ότι η απo – ανθρακοποίηση και η χρηματοδότησή της αποτελεί, πλέον, τη μεγαλύτερη πρόκληση στη σύγχρονη ιστορία της ναυτιλίας, η οποία απαιτεί σχεδόν πλήρη μετασχηματισμό του κλάδου
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αμερικανικά και Βρετανικά πλοία επιστρέφουν σταδιακά στις διαδρομές της Ερυθράς Θάλασσας, παρά τον φοβο από τις επιθέσεις των Χούτι, που, όμως, δείχνουν να έχουν σταδιακά περιοριστεί
Ενίσχυση επωφελών συνεργειών μεταξύ όλων των χρηστών λιμένων
Όπως επεσήμανε η επικεφαλής της μονάδας Ναυτιλίας της Eurobank, κα Χρ. Μαργέλου, η κατάταξη Top 10 στη ναυτιλιακή χρηματοδότηση καταρτίζεται από τη συντακτική ομάδα της Lloyd's List.
Ο παγκόσμιος στόλος μεγαλώνει με 541 πλοία χύδην ξηρού φορτίου και 43 δεξαμενόπλοια, σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Intermodal
«Κάνουμε μια ακτινογραφία του Αιγαίου που θα αποτυπώσει όλα τα ζητήματα ως προς το θέμα της βελτιστοποίησης των γραμμών»
Το ύψος των ναύλων έχει εκτιναχθεί στα 58.100 δολάρια την ημέρα, καταγράφοντας αύξηση 37% σε σχέση με εχθές και συνολικά 112% την τελευταία εβδομάδα
Η Leonidsport Β.V απέκτησε 212.114 μετοχές του ΟΛΘ στις 13 Ιανουαρίου - Σε εξέλιξη η δημόσια προσφορά
Οι συμφωνίες μεταξύ Ρωσίας και Κίνας αλλάζουν τον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας - Ναυπηγούνται πέντε πλοία κλάσης Αρκτικής, που θα επιτρέψουν τη λειτουργία του NSR καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους - Μπορεί η Αρκτική να αντικαταστήσει το Σουέζ; (χάρτης + tweet)
Μέσω του κοινού κείμενου που υπογράφουν, προτείνουν πιο αποτελεσματικό τρόπο ώστε να δοθεί κίνητρο για μια ταχεία ενεργειακή μετάβαση στο ναυτιλιακό τομέα (offshore-energy)
Η Ελλάδα εξετάζει τον αντίκτυπο της ένταξης της COSCO στη μαύρη λίστα των ΗΠΑ
Τα κεφάλαια που θα απαιτηθούν για το "πρασίνισμα" της ακτοπλοΐας και την ανάπτυξη των λιμενικών υποδομών θα ανέλθουν το 2027 και 2028 περίπου στα 2 δισ. ευρώ
Η Γροιλανδία, λόγω της θέσης της στον Αρκτικό Ωκεανό, έχει στρατηγική σημασία όχι μόνο για τις θαλάσσιες διαδρομές, αλλά και για την ασφάλεια του Αρκτικού Κύκλου, όπου η πολιτική επιρροή μπορεί να αποφέρει πλεονεκτήματα στους μεγάλους γεωπολιτικούς παίκτες