
ΗΠΑ: «Να αντιμετωπίσουμε τη φωτιά με φωτιά» – Σύσταση της ναυτιλιακής αρχής για τέλη σε κινεζικά πλοία
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Πρέπει να αντισταθμίσουμε τις επιδοτήσεις που έχει δώσει η Κίνα στη ναυπηγική βιομηχανία της, δηλώνει ο πρόεδρος της ναυτιλιακής αρχής των ΗΠΑ
Οι επιθεωρητές καλούνται να προχωρήσουν στον έγκαιρο προγραμματισμό των επιθεωρήσεων με αφετηρία όλα τα λιμάνια της χώρας
Το τρέχον παγκόσμιο βιβλίο παραγγελιών, περιλαμβάνει 5.735 πλοία συνολικού εκτοπίσματος 281,18 εκατ. gross tonnage, παρουσιάζοντας σταθερή αύξηση από το 2021 και την επανεκκίνηση της παγκόσμιας οικονομίας μετά την πανδημία - Ανάλυση του ναυλομεσιτικού οίκου Intermodal
Στα σχέδια της CMA CGM και ναυπηγικό πρόγραμμα σε ναυπηγεία των ΗΠΑ
Από την 1η Μαΐου του 2025 όλη η Μεσόγειος γίνεται SECA (Περιοχή Ελέγχου Εκπομπών Θείου), που σημαίνει ότι θα πρέπει να είναι απαλλαγμένη από το θείο. Άρα θα πρέπει να χρησιμοποιεί καύσιμο με περιεκτικότητα σε θείο μόλις 0,001%, που είναι πιο ακριβό. Και δεν είναι μόνο αυτό.
Η τεχνολογία αναμένεται να επιτρέψει μια ταχύτερη και πιο οικονομικά αποδοτική διαδρομή μέσω κανονισμών, η οποία είναι απαραίτητη για να καταστεί η πυρηνική ενέργεια βιώσιμη λύση καθαρής ενέργειας
Αυτή τη στιγμή τα υπό ναυπήγηση ελληνόκτητα πλοία με νέες τεχνολογίες και εναλλακτικά καύσιμα, ανέρχονται σε 589, χωρητικότητας πάνω από 56 εκατ. τόνους που αποτελεί το 17% του παγκόσμιου ordebook.
13 Ευρωπαίοι εταίροι θα συνεργαστούν για την ανάπτυξη νέου συστήματος διανομής ενέργειας που θα οδηγήσει σε σημαντικές μειώσεις των εκπομπών
Τι είπε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Χρήστος Στυλιανίδης απαντώτας σε σχετική ερώτηση στη Βουλή
Σημαντικές παρουσίες στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κρουαζιέρας - Τι ετοιμάζει η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA)
Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος αγοραστής ιρανικού πετρελαίου
Έκθεση που έγινε σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, δείχνει τον ρόλο της ελληνόκτητης ποντοπόρου ναυτιλίας στην παγκόσμια και εγχώρια οικονομία
Πρωτοπόροι παραμένουν οι έλληνες πλοιοκτήτες στις ναυπηγήσεις οικολογικών πλοίων
Αμερικανικά και Βρετανικά πλοία επιστρέφουν σταδιακά στις διαδρομές της Ερυθράς Θάλασσας, παρά τον φοβο από τις επιθέσεις των Χούτι, που, όμως, δείχνουν να έχουν σταδιακά περιοριστεί
Η αύξηση του «σκιώδους» στόλου, δηλαδή των πλοίων που λειτουργούν παρά την επιβολή κυρώσεων από τη Δύση στη Ρωσία, παραμένει μια από τις πιο ανησυχητικές εξελίξεις στην παγκόσμια ναυτιλία
Η μελέτη της McKinsey & Company, σε συνεργασία με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
«Όλες οι κρίσιμες πρώτες ύλες φτάνουν στα λιμάνια μας όπως και σε όλα τα λιμάνια του κόσμου, επειδή τα bulk carriers ταξιδεύουν»
Ο κ. Στυλιανίδης τόνισε ότι η απo – ανθρακοποίηση και η χρηματοδότησή της αποτελεί, πλέον, τη μεγαλύτερη πρόκληση στη σύγχρονη ιστορία της ναυτιλίας, η οποία απαιτεί σχεδόν πλήρη μετασχηματισμό του κλάδου
Η επίσκεψη του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Χρήστου Στυλιανίδη στο Ηνωμένο Βασίλειο και οι επαφές του με ΙΜΟ και βρετανική κυβέρνηση
Αμερικανικά και Βρετανικά πλοία επιστρέφουν σταδιακά στις διαδρομές της Ερυθράς Θάλασσας, παρά τον φοβο από τις επιθέσεις των Χούτι, που, όμως, δείχνουν να έχουν σταδιακά περιοριστεί
Ενίσχυση επωφελών συνεργειών μεταξύ όλων των χρηστών λιμένων