Έρχονται χρονοθυρίδες στα λιμάνια -Τι αναφέρει ο υπουργός Ναυτιλίας
Στυλιανίδης: «Προτεραιότητα του Υπουργείου είναι τα θέματα ασφάλειας, ειδικά στην ακτοπλοΐα, τα οποία είναι μη διαπραγματεύσιμα και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανοχής»
Στυλιανίδης: «Προτεραιότητα του Υπουργείου είναι τα θέματα ασφάλειας, ειδικά στην ακτοπλοΐα, τα οποία είναι μη διαπραγματεύσιμα και δεν υπάρχει κανένα περιθώριο ανοχής»
Βέλη από την CLIA στην επιβολή έκτακτου τέλους στην κρουαζιέρα
Άνω των 2 δισ. δολ. η συνολική αξία του συμβολαίου - Τα πλοία θα παραδοθούν από το 2026 έως το 2027
Αναζητούνται εναλλακτικές λύσεις
Στόχος είναι η βελτίωση της ασφάλειας και της διασυνδεσιμότητας των νησιωτικών περιοχών – ειδικά των πιο απομακρυσμένων – και η βελτίωση της επικοινωνίας με τα κέντρα των αντίστοιχων Περιφερειών και τα μητροπολιτικά κέντρα της ηπειρωτικής χώρας.
Τη σύγκληση της Εθνικής Συντονιστικής Επιτροπής Κρουαζιέρας από το υπουργείο Ναυτιλίας, προκειμένου να αντιμετωπιστούν αρρυθμίες της αγοράς και ιδιαίτερα σε δημοφιλείς προορισμούς, ζητεί με επιστολή της η Ένωση Εφοπλιστών
Στόχος είναι η βελτίωση της ασφάλειας και της διασυνδεσιμότητας των νησιωτικών περιοχών
"Σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες" αποδεικνύεται το επόμενο διάστημα ο ακτοπλοϊκός κλάδος.
Το έργο αφορά στη δημιουργία Συστήματος Ολοκληρωμένης Διαχείρισης Δασών το οποίο στοχεύει στην ολιστική διαχείριση των δασικών οικοσυστημάτων
Διευρύνεται ο ρόλος του ΤΑΙΠΕΔ πριν απορροφηθεί ως το τέλος του έτους από το Υπερταμείο, με στόχο να εξελιχθεί σε ένα καίριο «εργαλείο» ανάπτυξης και επενδύσεων.
Οι λεγόμενες «σημαίες ευκαιρίας» (convenient flags), δηλαδή οι -κυρίως- φορολογικές, αλλά και άλλου είδους διευκολύνσεις που προσφέρουν διάφορα κράτη ανά τον κόσμο προκειμένου να αυξήσουν το στόλο των πλοίων υπό τη σημαία τους, είναι μια πραγματικότητα εδώ και πολλές δεκαετίες στη διεθνή ναυτιλία
Ο γενικός γραμματέας του ICS λέει ότι η απειλή για τη ναυτιλία βρίσκεται στο υψηλότερο επίπεδο από τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο
Λιµάνια που εξυπηρετούν χιλιάδες αυτοκίνητα χωρίς επαρκείς χώρους για την αναµονή τους. Λιµάνια που µε τα χρόνια έχουν χάσει τα βάθη τους και κάνουν την προσέγγιση των πλοίων άσκηση ακριβείας.
Με χάρτες και φωτογραφίες η Πανελλήνια Ένωση Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού αποτυπώνει τα προβλήματα στα λιμάνια των νησιών, τον Πειραιά και τη Ραφήνα
Η νέα ψηφιακή διαδικασία μειώνει σημαντικά τους χρόνους έκδοσης του Δελτίου Κίνησης, διευκολύνοντας την είσοδο στη χώρα αλλοδαπών ταξιδιωτών με σκάφη αναψυχής. Το 2023 είχαν εκδοθεί 10.132 δελτία κίνησης.
Ειδικότερα, η διαδικασία αφορά ιδιωτικά σκάφη αναψυχής, ολικού μήκους άνω των 7 μέτρων που καταπλέουν σε ελληνικά λιμάνια, ως προς την υποβολή και διαχείριση δελτίου κίνησης.
600 εκατ. σε μελέτες και λιμενικά έργα
Ψηφιακά μέσω του "gov.gr" θα εξυπηρετούνται οι ναυτικοί για θέματα απογραφής τους
Μπαράζ deals την τελευταία διετία, με υπερδιπλάσιο το ελληνικό orderbook από το 2022
Ο κ. Στυλιανίδης υπενθύμισε μάλιστα στους εκπροσώπους των εργαζομένων τη δήλωσή του, όταν ανέλαβε τα καθήκοντά του ως Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με την οποία «η ασφάλεια όσων απασχολούνται στη ναυτιλία είναι μη διαπραγματεύσιμη».
Στο Συνέδριο θα συμμετέχουν κορυφαίοι Έλληνες εφοπλιστές, ανώτατα στελέχη Ναυτιλιακών εταιριών και επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Ναυτιλίας, σύμβουλοι, ακαδημαϊκοί και μέλη ιστορικών Ναυτιλιακών οικογενειών της Ύδρας.